Abilify

meikä.

Mitäs mieltä kyseisestä doupista? Tuli vaan mieleen kun kattoo kaveria jolle lääkärit on kyseistä ainetta määränny. Onhan sillä hauskaa 24/7 mut onkohan tollasen käyttö kuitenkaan pidemmän päälle hyväksi?

9

5179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysellä moisesta

Harvalle ihmiselle lääkäri kuitenkaan määrää mitään että olisi hauskempaa. Tuo lääke on tarkoitettu pääasiassa skitsofrenian hoitoon (taitaa sopia kyllä muihinkin mielenterveysongelmiin).

Eiköhän kaverillasi ole diagnosoitu jokin ongelma johon tuo lääke on määrätty. Onko se sitten masennus vai mikä, niin hyvin harvoin sitä huvikseen annetaan. Että kumpi sitten on parempi syödä noita vai huomata joku aamu, että kaverisi on juossut junan alle? Yleensäkin noita lääkkeitä määrätään ensiapuun koska jonot mielenterveys puolelle ovat valtavia. Jolloin oikeastaan vaan toivotaan että potilas ei tapa itsensä ennen kuin pääsee terapiaan ja sitä kautta ehkä joskus parantumaan.

Pitkäaikaisesta käytöstä sen verran että jos käytön lopettaa seinään se voi laukasta mm. masennuksen tai jos kaverillasi on esim. skitsofrenia niin psykoosin. Mutta peruuttamatonta tuhoa se ei aivoissa tee.

• meikä.

No ei tämä ehkä ihan paras paikka ole kysellä, mutta mulle vaan jäi mieleen se miten se sitä kehui samaan tapaan kuin piriä, essoja tms käyttävät ihmiset.

Skitsofreniaan hänelle on tuo määrätty, tuon lisäksi hän käyttää myös kahta muuta mielialalääkettä. Mulla on aika negatiivinen suhtautuminen siihen miten paljon Suomessa määrätään ja syödään mielialalääkkeitä, kun nuo eivät loppujenlopuksi eroa laittomista huumeista kovinkaan paljoa. Samalla tavalla ihmiset "lakaisevat roskat maton alle" muillakin aineilla.

Kaverini kokee että terapiasta olisi hänelle todennäköisesti apua, muttei hän siihen ole päässyt. Kaikista ikävintä on mun mielestä se että kun hän lääkärilleen hivenen avautui, ja kertoi jotain rankkoja juttuja elämästään, oli lääkärin reaktio aluksi ymmärtävä, mutta keskusteltuaan kollegoiden kanssa (vaikka niillä on vaitiolovelvollisuus!) päätti tämä lisätä kaverini turruttavaa lääkitystä.

Toivottavasti Suomalainen mielenterveystyö joskus nousee nykyisestä suosta.

• hermiitti

Ei kai se mikään douppi ole, josta saa kiksejä. Minulla Abilify toimii kyllä hyvin skitsofreniaan.

• Anonyymi

Keksit keksit ja paremmat jos lyö lihakseen pesarilla päälle

• Anonyymi

Laitetaan lihakseen jos 24 vaikutusta kaipaa

• Anonyymi

Ihminen hoitaa itseään jotta olisi terve ja viihtyisi paremmin sanotaan että tervemenoa

• Anonyymi

Abilify ei ole stimulantti vaan psykotrooppi eli psykedeeli näin mä sen näkisin kakistetaan ulosvaikka väkisin kokeilin tätä piripuheista huolimatta iV nä samalla kun lihasinjektioni olin ajatellut että ... vittu saatana

• Anonyymi

Sivuoireena kyseisestä aineesta pakko oireinen käveleminen että tai liikkunnan harjoittaminen että jouduin ice poweria sivelee jalkoihin kun pakotti jalkoja. ei tietenkään kaikilla sitä varmasti tee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6028
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      64
      3739
    3. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      16
      2867
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2789
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2369
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      36
      2345
    7. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      21
      2219
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      19
      2180
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      149
      1438
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      298
      1396
    Aihe