Neitsyt M

Kaksosneitonen

Pikku pikku pulma.

Eräs tietty sinisilmä neitsytmies.
On ollut mielessä kauan, enkä ole saanut otettua yhteyttä vaikka ajatuksissa on ollut päivin ja öin.

Tapailtiin kesällä, ihastuttiin. Elämäntilanne oli silloin hankala, ainakin mulla, ja tarina jäi siinä kohtaa kesken. Tunne on ja oli hyvin voimakas ensi kohtaamisesta lähtien ja sellaisena ainakin omalla kohdalla säilynyt.

Pitäisi olla helppoa -soitta kysyä kuulumisia, ylipäänsä tehdä jotain mutta ei ole. Mies vaikutti samalla ujolle ja samalla hyvin varmalle kaikesta, kaikki miten tähän asti on kohdellut ja jutellut, on ollut mua kohtaan positiivista. Omat tunteet pelottaa, kun ei ole ollu tapana tuntee näin syvästi vielä näin pitkänkin ajan jälkeen.

Mietin millaisiahan nämä miehet on.
Heiluttaako tuulet ajatuksia ja tunteita vai voisikohan olla mahdollista etteivät helpolla unohtaisi jos ovat kunnolla ihastuneet tai peräti rakastuneet. Uskaltaisinkohan…

7

1961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsyt M

      Kannattaisi varmaan keskustella hänen kanssa...

      • kaksos neitonen

        Ehkäpä niin ;).


    • JOSPA SE SIITÄ...

      Kaikki ihmisethän ovat omia persoonoita horoskooppimerkeistä huolimatta. Lähde ensinkin siitä. Kaikki neitsyet eivät ole suinkaan samanlaisia...mutta joitakin piirteitä voi olla ja onkin tietyillä tähtimerkeillä.Mutta mitään ei voi yleistää merkin perusteella, kuka on minkäkin lainen. itse olen kaksisnainen kuten sinäkin ja kohtasin neitsytmiehen täällä suomi 24:ssä jonkin aikaa sitten. no meillä oli kiihkeätäkin ja mukavaa, mutta sitten se valehteleva lurjus piti monia muitakin suhteita yhtäaikaa. Minulle liian pikkutarkka ja pihi mieheksi. Nuuka suorastaan, eikä monesti käytöstapoja, muutoinkuin omasta mielestään. Mutta olen kuullut, että neitsyt voi olla huomaavainen ja kohtelias ja anteliaskin joillekin. Mielestäni minulle olisi oinas, kauris tai vesimies sopivimmat. Mutta minä puhun vain omasta puolestani kaksosnaisena, enkä toivo todellakaan, että tästä tulisi sinulle peikkoja ja luurankoja kaappiin, sillä ei ole samanlaista ihmistä maapallon päällä!!!

    • Codetsu

      puhun nyt jälleen omasta kokemusksesta

      neitsyt miehenä minulle hyvät ystävyys suhteet
      ihastumiset tms. on asioita jotka
      jää takaraivoon kytemään pitkäksi aikaa

      jos olet ihastunut tälläiseen mieheen
      luulenpa että hän on sen laittanut merkille
      vaikka aikaa olisikin kulunut paljon
      unohtanut hän ei varmasti ole
      ja jos ajatukset synkkaa
      jos tunteesi ovat rehellisiä
      valliotat varmasti kyseisen miehen sydämmen
      et ehkä heti mutta pikku hiljaa

      toivotan onnea
      sipulisi kuorintaan ;)

      • kaksosneitonen

        Kiitos ajatuksistasi!

        Ajatukset synkkaa kyllä, ja tunteet on rehellisiä -todellakin- tän ihmisen suhteen ei muu tulisi mieleenkään :).

        Eihän ne horoskoopista kiinni ole ajatukset ja tunteet ja käyttäytyminenkään mut jonkinlaista samankaltaisuutta on selvästi havaittavissa samoihinaikoihin syntyneiden kesken. Ehkäpä sen vuoksi tämä kirjoitus osui tälle osastolle.


    • rakastunut jousimies

      Härän kanssa vuositolkulla eläneenä sanoisin, että ihanampaa ei voisi olla! Haastetta on, mutta nyt paljon positiivisempaa kuin härkämiehen haasteellisuus. Mahdollisuus päästä asioissa eteenpäin!

      Minulla on parhaissa ystävissäni melkein kaikki kaksosia ja neitsyitä, sekä miehiä, että naisia.

    • KaT

      mielessä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe