Pikku pikku pulma.
Eräs tietty sinisilmä neitsytmies.
On ollut mielessä kauan, enkä ole saanut otettua yhteyttä vaikka ajatuksissa on ollut päivin ja öin.
Tapailtiin kesällä, ihastuttiin. Elämäntilanne oli silloin hankala, ainakin mulla, ja tarina jäi siinä kohtaa kesken. Tunne on ja oli hyvin voimakas ensi kohtaamisesta lähtien ja sellaisena ainakin omalla kohdalla säilynyt.
Pitäisi olla helppoa -soitta kysyä kuulumisia, ylipäänsä tehdä jotain mutta ei ole. Mies vaikutti samalla ujolle ja samalla hyvin varmalle kaikesta, kaikki miten tähän asti on kohdellut ja jutellut, on ollut mua kohtaan positiivista. Omat tunteet pelottaa, kun ei ole ollu tapana tuntee näin syvästi vielä näin pitkänkin ajan jälkeen.
Mietin millaisiahan nämä miehet on.
Heiluttaako tuulet ajatuksia ja tunteita vai voisikohan olla mahdollista etteivät helpolla unohtaisi jos ovat kunnolla ihastuneet tai peräti rakastuneet. Uskaltaisinkohan…
Neitsyt M
7
1969
Vastaukset
- Neitsyt M
Kannattaisi varmaan keskustella hänen kanssa...
- kaksos neitonen
Ehkäpä niin ;).
- JOSPA SE SIITÄ...
Kaikki ihmisethän ovat omia persoonoita horoskooppimerkeistä huolimatta. Lähde ensinkin siitä. Kaikki neitsyet eivät ole suinkaan samanlaisia...mutta joitakin piirteitä voi olla ja onkin tietyillä tähtimerkeillä.Mutta mitään ei voi yleistää merkin perusteella, kuka on minkäkin lainen. itse olen kaksisnainen kuten sinäkin ja kohtasin neitsytmiehen täällä suomi 24:ssä jonkin aikaa sitten. no meillä oli kiihkeätäkin ja mukavaa, mutta sitten se valehteleva lurjus piti monia muitakin suhteita yhtäaikaa. Minulle liian pikkutarkka ja pihi mieheksi. Nuuka suorastaan, eikä monesti käytöstapoja, muutoinkuin omasta mielestään. Mutta olen kuullut, että neitsyt voi olla huomaavainen ja kohtelias ja anteliaskin joillekin. Mielestäni minulle olisi oinas, kauris tai vesimies sopivimmat. Mutta minä puhun vain omasta puolestani kaksosnaisena, enkä toivo todellakaan, että tästä tulisi sinulle peikkoja ja luurankoja kaappiin, sillä ei ole samanlaista ihmistä maapallon päällä!!!
- Codetsu
puhun nyt jälleen omasta kokemusksesta
neitsyt miehenä minulle hyvät ystävyys suhteet
ihastumiset tms. on asioita jotka
jää takaraivoon kytemään pitkäksi aikaa
jos olet ihastunut tälläiseen mieheen
luulenpa että hän on sen laittanut merkille
vaikka aikaa olisikin kulunut paljon
unohtanut hän ei varmasti ole
ja jos ajatukset synkkaa
jos tunteesi ovat rehellisiä
valliotat varmasti kyseisen miehen sydämmen
et ehkä heti mutta pikku hiljaa
toivotan onnea
sipulisi kuorintaan ;)- kaksosneitonen
Kiitos ajatuksistasi!
Ajatukset synkkaa kyllä, ja tunteet on rehellisiä -todellakin- tän ihmisen suhteen ei muu tulisi mieleenkään :).
Eihän ne horoskoopista kiinni ole ajatukset ja tunteet ja käyttäytyminenkään mut jonkinlaista samankaltaisuutta on selvästi havaittavissa samoihinaikoihin syntyneiden kesken. Ehkäpä sen vuoksi tämä kirjoitus osui tälle osastolle.
- rakastunut jousimies
Härän kanssa vuositolkulla eläneenä sanoisin, että ihanampaa ei voisi olla! Haastetta on, mutta nyt paljon positiivisempaa kuin härkämiehen haasteellisuus. Mahdollisuus päästä asioissa eteenpäin!
Minulla on parhaissa ystävissäni melkein kaikki kaksosia ja neitsyitä, sekä miehiä, että naisia. - KaT
mielessä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882