Kenellä Himpuloitten nimmarit?

Nightmare

Elikkä kyselisin vain kuinka moni omistaa HIMin jätkien/jonkun heistä nimmarit/nimmarin? :) Mistä/kuinka olette saaneet?

Itselläni löytyy Ville Valon nimikirjoitus kehystettynä pöydälläni. Viime kesän Provinssirockista :D Harmittaa,kun en päässyt ihan henkilökohtaisesti juttelemaan,mutta muuten olen tosi iloinen koko keikasta. :)

5

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buolikas

Miten sait provinssista nimmarin? Tai siis missä vaiheessä, tai missä paikassa?

Kun ymmärtääkseni niillä on aina kiireita festareilla ja ei ehdi olla kuin lavalla, ja sieltä suoraan hotellilla...

• Nightmare

Juu,eli nimmari tuli niin että eräs perhetuttu oli töissä Seinäjoen sokos hotel Vaakunassa.(missä HIM ja muita bändejä oli yötä)
        Ville Valon haastattelu tehtiin the Voicelle hotellin aulassa,ja tuttuni kävi sitten pyytämässä omistetun nimmarin itselleni. Tämä tapahtui siis ennen HIMin esiintymistä,silloin,kun bändi saapui Seinäjoelle. :)

• GoneWithTheSin2

Villeltä kai 4 ja muilta yhdet ja saanut heiltä kysymällä tietysti :D

• lgsdögkdgjöwefujmgrs

Hommasin Villen nimmarin itselleni omistettuna Emma-gaalassa 2002 ja vuotta myöhemmin Synnin Viemää -kirjaan kaikkien puumerkit, jonottaessani niitä ensimmäisten joukossa akateemisessa. Olin pieni ja pelokas =D

• Nimmarit

ONko Kenelläkään Jääkiekko tähti StanleyCupin voittaneen Teemu Selänteen ja Alppitähti Kalle Palanderin nimmaria tai Hanna Pakarisen, JOIN ME

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe