Millä ajalla syntyneet vesimiehiä?

ihmekummajuu

Olen ihmetellyt, kun eri paikoissa vaihtelee nuo vesimiehen syntymäajat. Mitkä ovat ne viralliset, eli millä välillä syntyneet on vesimiehiä? Myspacen horoskooppimäärittely näköjään laittaa osan "myöhäisistä" vesimiehistä jo kaloihin, vaikka ainakin suomessa taitaa 19. päivään saakka syntyneet olla vesimiehiä?

13

3866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lintu vai kala?

      Katsopa ilta-sanomien horoskooppi, jos olet syntynyt 20. tammikuuta, niin oletko kauris vai vesimies?

    • LiannaX

      Itse olen juuri tuollainen rajatapaus, syntynyt 19.helmikuuta.
      Joissakin horoskoopeissa olen merkkiä Kalat, mutta olen kyllä aina pitänyt itseäni Vesimiehenä, eikä Kalojen luonnekuvaukset sovi minuun ollenkaan.
      Vai mitä mieltä olette syntymäpäiväkaimastani edesmenneestä Juice Leskisestä; muistuttiko hän enemmän Vesimiestä kuin Kaloja?

      • Minä vain

        Juice oli syntynyt aamulla ja oli aurinkomerkiltään kalat. Myös kuu oli kaloissa. Nousumerkki l.askendentti todennäköisesti oinas. Neptunus oli deskendentin kärjellä eli se vielä vahvisti kalojen herkkyyttä ja taiteellisuutta ja alttiutta päihteiden käyttöön. Merkurius ja venus kyllä olivat vesimiehessä, joten sekin puoli oli aika vahvasti edustettuna.


      • sussu-76

        nyt löytyi samana päivänä syntynyt ihminen kuin minäkin. Juu rajatapauksia ollaan, luulin 20 vuotta olevani kalat kunnes Seppo Tanhua teki kartan ja kuinka ollakkaan vesimieshän minusta paljastuikin. Nousevana merkkinä jousimies että vapautta täytyy löytyä :)


      • Cogita
        Minä vain kirjoitti:

        Juice oli syntynyt aamulla ja oli aurinkomerkiltään kalat. Myös kuu oli kaloissa. Nousumerkki l.askendentti todennäköisesti oinas. Neptunus oli deskendentin kärjellä eli se vielä vahvisti kalojen herkkyyttä ja taiteellisuutta ja alttiutta päihteiden käyttöön. Merkurius ja venus kyllä olivat vesimiehessä, joten sekin puoli oli aika vahvasti edustettuna.

        Juice oli vesimies.


      • Minä vain
        Cogita kirjoitti:

        Juice oli vesimies.

        Teepä vaikka astro.fi sivuilla Juicen kartta. Syntynyt 19.2.1950 klo 8.18 Juankoski. Jos kellonaika ja syntymäpaikka eivät ole oikeita, niin voi olla vesimieskin. On niin rajoilla. Minullakin oli oletuksena että Juice olisi aurinkomerkiltä vesimies ja nouseva merkki olisi kalat. Molempia löytyy kartalta, oli kellonaika mikä vaan.


      • LiannaX
        sussu-76 kirjoitti:

        nyt löytyi samana päivänä syntynyt ihminen kuin minäkin. Juu rajatapauksia ollaan, luulin 20 vuotta olevani kalat kunnes Seppo Tanhua teki kartan ja kuinka ollakkaan vesimieshän minusta paljastuikin. Nousevana merkkinä jousimies että vapautta täytyy löytyä :)

        Loistavaa...meitä helmikuun 19.päivä syntyneitä ei taida kovinkaan paljoa olla.
        Minäkin luulin lapsena olevani Kalat, mutta teininä pyysin astrologia-tulkinnan, ja tajusin olevani Vesimies.
        Joudun vieläkin identiteettikriisiin, kun jotkut väittävät minun olevan Kalat horoskoopissa.


      • sussu-76
        LiannaX kirjoitti:

        Loistavaa...meitä helmikuun 19.päivä syntyneitä ei taida kovinkaan paljoa olla.
        Minäkin luulin lapsena olevani Kalat, mutta teininä pyysin astrologia-tulkinnan, ja tajusin olevani Vesimies.
        Joudun vieläkin identiteettikriisiin, kun jotkut väittävät minun olevan Kalat horoskoopissa.

        eipä ole vielä vastaan montaakaan tullut samana päivänä syntyneitä paitsi veljeni mutta hän on syntynyt v-61 ja keskiyöllä joten on kalat horoskoopissa. Tuttu tunne tuo identiteettikriisi mutta veskariksi itseni tunnen, luonteeltani olen päättäväisempi ja itsenäisempi kuin kalat :)


      • Cogita
        Minä vain kirjoitti:

        Teepä vaikka astro.fi sivuilla Juicen kartta. Syntynyt 19.2.1950 klo 8.18 Juankoski. Jos kellonaika ja syntymäpaikka eivät ole oikeita, niin voi olla vesimieskin. On niin rajoilla. Minullakin oli oletuksena että Juice olisi aurinkomerkiltä vesimies ja nouseva merkki olisi kalat. Molempia löytyy kartalta, oli kellonaika mikä vaan.

        Jep, se vaihtelee, mutta perustan tuon tiedon/olettamuksen siihen, että joskus vuosien varrella olen lueskellut Juicen elämää ja musiikkia tutkineiden astrologien kommentteja hänestä, jolloin olisi viitattu vesimiehen merkkiin... Siitä sitten on jäänyt se vahva tunne, että vesimieshän hän on. Kalat-kuu kyllä tuntuu ja kuuluu vahvasti tuotannossa, mm. kuoleman alituisessa käsittelyssä, ja mm. alkoholismissa... Olisi mielenkiintoista kuulla ammattiastrologeilta enemmänkin tästä. (En tiedä merkkirajoista sinänsä, pitäisikö silloin tuntua molempien merkkien vaikutus vai ovatko rajat tarkkoja..?)


      • Cogita
        Cogita kirjoitti:

        Jep, se vaihtelee, mutta perustan tuon tiedon/olettamuksen siihen, että joskus vuosien varrella olen lueskellut Juicen elämää ja musiikkia tutkineiden astrologien kommentteja hänestä, jolloin olisi viitattu vesimiehen merkkiin... Siitä sitten on jäänyt se vahva tunne, että vesimieshän hän on. Kalat-kuu kyllä tuntuu ja kuuluu vahvasti tuotannossa, mm. kuoleman alituisessa käsittelyssä, ja mm. alkoholismissa... Olisi mielenkiintoista kuulla ammattiastrologeilta enemmänkin tästä. (En tiedä merkkirajoista sinänsä, pitäisikö silloin tuntua molempien merkkien vaikutus vai ovatko rajat tarkkoja..?)

        Tein Juicen kartan www.astro.comissa, jossa hänen aurinkonsa on 0 astetta kaloja. Todella vahva lataus kaloihin kaikenkaikkiaan (aurinko, kuu kaloissa ja kalojen omassa eli 12. huoneessa, Neptunus 7. huoneessa). Tuo auringon raja-asema ja muut planeetat vesimiehessä 11. eli vesimiehen omassa huoneessa vahvistanevat sitä vesimiehen tuntua, olettaisin...


      • Cogita
        Cogita kirjoitti:

        Tein Juicen kartan www.astro.comissa, jossa hänen aurinkonsa on 0 astetta kaloja. Todella vahva lataus kaloihin kaikenkaikkiaan (aurinko, kuu kaloissa ja kalojen omassa eli 12. huoneessa, Neptunus 7. huoneessa). Tuo auringon raja-asema ja muut planeetat vesimiehessä 11. eli vesimiehen omassa huoneessa vahvistanevat sitä vesimiehen tuntua, olettaisin...

        12. huone pitää sisällään myös nuo vesimiehen merkissä olevat Juicen planeetat, eli siis tosi täynnä oleva 12. huone, tyhjä 11. huone.
        Nousevalta merkiltään oinas.


    • Nimetön

      Hei! Horoskooppimerkki riippuu siitä, missä tähtikuviossa aurinko on ollut syntymähetkellä syntymäpaikan tähtitaivaalla. Eli eri lehdissä on laadittu horoskoopit eri paikkakuntien mukaan esim. Pariisin tai Tukholman. Tästä syystä raja voi olla eri päivämäärän kohdalla. Jos olet kiinnostunut omasta oikeasta tähtimerkistäsi, pitäisi asiantuntijalle pystyä kertomaan syntymäpaikkasi koordinaatit ja tarkka syntymäaika.

    • Anonyymi

      Hei, olen vesimies ja olen syntynyt 21 tammikuuta ja tänään oli synttärini joten juu... ilmeisesti 22 pv on kauris.
      Koska mä oon vesimies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe