En ymmärrä miten olen voinut kuunnella noin paskaa bändiä ikinä.
Vastaukset 7
- kaskana
eikä ees tee tiukkaa. kerrassaan loistava bändi.
- ankus
nykyään ei ole sellaista bändiä joka saisi aikaan sellaista draivia kuin vanha ac tai motörhead!!!!
ne on rock`n rollia! täytyy muistaa että rokki on asennetta!!!!!!!!!!!!!!!! - problem child
Päätit sitten käyttää solvaamiseen minun nimimerkkiä! Tuollaiselle tyypille en AC/DC ylivertaisuutta edes viitsi perustella!
- High Voltage
...minä allekirjoitan. Parempaa bändiä tosiaan saa hakea. Todellinen Monster of Rock!!!
- löytyy täältä..
High Voltage kirjoitti:
...minä allekirjoitan. Parempaa bändiä tosiaan saa hakea. Todellinen Monster of Rock!!!
www.80srocks.net
Eighties Rocks !!! Eighties Rocks !!! - guitarvirtuoosi
High Voltage kirjoitti:
kyllä ac/dc on parasta mitä musiikista voi tarjota
- kuinka
...jaksat tuollaista paskatrollailua. Luulisi olevan parempaakin tekemistä, mutta kun ei niin ei sitten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361932
- 41600
- 30504
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne58447- 37435
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6397- 53395
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14393- 32381
- 40381