Voisiko joku auttaa ja kertoa pianosta, jonka sain. Piano raukka on vanha, C.Bechstein, valmistettu jo 1909. Se on ollut vuosia soittamatta ja virittämättä. Pianon siirtokuljetus epäonnistui niin, että se kaatui kuljetusauton lattialle. Mitään näkyvää vauriota siihen ei tullut. Nyt se on ns. lepäämässä ja virittää voisi kuulemma vasta n.2vk:n kuluttua. Nyt siinä on ainakin f-nuotti ihan epävireessä. Voiko tälläistä pianoa enää saada henkiin?? Mitähän viritys tulee noin keskimäärin maksamaan?
Vastaukset 3
- varmasti saa
pianon kuntoon, ammattilainen jos on asialla.
Viritys maksaa n. 100-150e riippuen paikasta ja miehestä. Saattaa tosin joutua virittämään kahdessa osassa.- vaahtera1
Hei, kiitos paljon vastauksesta. Toivoa siis on.
- Toivo
Bechstein pianot todella arvokkaita. Jos kaksoisrepetiitio on olemassa, niin voin sanoa, että laatupiano tuli!
Tosi, en ymmärrä, miten voi piano kaatua...aika pahalta kuullostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493