Krapulaseksiä??

-stiina-

Onko täällä paljonkin ihmisiä, joita haluttaa aivan järjettömästi nimenomaan krapula-aamuna?Minusta tuo on niin hassua, kun itse ei tuossa olotilassa juuri voi seksiä edes kuvitella, kun tuntuu niin likaiselta ja pahalta, mutta avokki on krapulassaan ihan kyltymätön!Ei toki silloin minua häiritse, jos en itse ole bilettämässä ollut... :) Mies tuota itse puhuikin, että krapulassa tekee aina ihan hirveästi mieli. Onko tuttua/outoa?

8

2430

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen.

Kyllä se krapulassa tekee mieli normaalia enemmän, jos ei oo niin kova kankkunen että yrjöttää.

• Mies 34

Kyllä se sopivassa krapulassa panee kummasti panettamaan. Ois kiva tietää mihin se perustuu. Kestävyys lienee parempi sen takia, että on vielä kuningasta veressä ja tunto heikompi...tosin välillä tunto tuntuu ihmeen herkältä hyvässä mielessä. Hyväilyt saa aikaan enemmän viboja kuin selvin päin.Johtunee vissiin rennosta olosta.

• Jussi -77

Itsellänin on ihan sama juttu. Olen jotenkin herkempi krapulassa kun normaalisti. Onneksi vaimollani on sama homma. Tässä tilassa sai alkunsa eka lapsemmekin. Tappiin vedetyn baari illan jälkeen sunnuntaina naimme kuin kanit... ja siitä syntyi ihana pieni tyttö... Kivaa;)

• juopperig

Mulla on tapana krapula-aamuna aina jatkaa juomista ja sitten tietty panettaa kauheesti, mutta pitää olla hyvissä ajoin niissä runkkipuuhissa, koska muutaman oluen ja paukun jälkeen ei enää oo potentiaalia, vaikka halua oiskin.

• aina aamuisin

mulla on sama onko rapula vai ei mutta aamuisin panettaa eniten.kuka jaksaa illalla väsyneenä?monesti herään aamulla ja seisokki on päällä niin siitä sit emäntää kutittelemaan ja kiipeä selkään.ei ole koskaan ollut pahalla päällä tuon tempun jälkeen...

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

En tiedä mistä johtuu, mutta ryyppyillan jälkeisenä aamuna kyllä muna seisoo ihan sikana.

• Tia;0)

On sitä liikkeellä :) Krapula-aamuna panettaa itselläni, jos ei ole mennyt "överiksi". Mies on ihan kone sellaisina aamuina :D

• 4kymppinen

Tämä ei sitten ole mitään faktaa, mutta ihan omana arveluna esittäisin seuraavan teorian. Seksiä tulee harrastettua suht sopivasti, niin että on melko tyydytetty olo pitkin viikkoa. Alkoholilla tuntuisi olevan sellainen vaikutus, että se ikään kuin nollaisi pään ja huuhtoisi "onnen kemikaalit" pois kehosta. Jos on juonut silleen sopivasti, että ei tule kankkunen, niin olo on aika hyvä ja onnellinen, mutta kankkustila laskee fiilistä ja on selvästi apaattisempi olo. Seksi tunnetusti lisää hyvää oloa ja keho tuntuukin tarvitsevan jotakin "korjaussarjaa". Toisille auttaa loivari, toisille rasvainen ruoka ja useimmille kelpaa seksi. Seksi krapulassa ei välttämättä ole jollekulle sitä kaikkein ihaninta, mutta muutostila pohjalta ylös on niin suuri, että se kolahtaa. Siitä on ainakin suuri hyöty. Kyse on vähän samasta asiasta, että jos on oikein kovasti nälissään, niin maksalaatikkokin maistuu hyvältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6013
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe