muistaako kukaan, kukaan 70-luvulta Ganesin kesken jäänyttä euroopan kiertuetta?
Hurriganesin piti lämmitellä tätä bändiä, muistaakseni Saksassa (en ole ihan varma).
Rossi sanoi levyltä Ganesia kuunneltuaan "otetaan tää bändi lämmittelemään, ei ne kuitenkaan livenä noin kovia ole"
Johon Kallio totesi jälkeen päin. "Ei ollakaan, me ollaan paljon kovempia".
Anyway...joka tapauksessa Ganes ei mahda paremmalleen mitään...
http://www.youtube.com/watch?v=uMAb9SU6jzc&mode=related&search=
Hurriganesin maailmanvalloitus
5
1570
Vastaukset
- YrjöJurri
Jos Rossi ei osaa 30-vuoden jälkeen buugia se pitäisi laittaa turkin hihaan ja tehdä uudestaan. Status Quo on muuskoiden mielestä liika pliisu, koska koko tuotanto menee samalla kaavalla.
Vaikka tunnen Ganesin varsin hyvin en ole koskaan erityisesti pitänyt siitä musasta, toki Järvistä olen aina arvostanut. Olin Ganesin kanssa tekemisissä -79...84 . Muistaakseni 1981 keväällä sällit soitti Thin Lizzyn suohon Tukholmassa. Homma meni niin, että Ganes oli Thin Lizzyn lämppäri ja Lizzyn manageri tuli huutamaan että Gansin on lopetettava, koska yleisö käy jo liian kuumana. Niin siinä sitten kävi, että Ganes oli sen illan ykkösbändi jos sitä yleisöltä kysyttiin. Toki Lynott oli jo aika kypsä, eikä Scott Gorham ollut Käry-Mooren tasoinen vonguttaja.- F.R
Status Quo jos mikä osaa boogien!
Quo toistaa samaa kaavaa, niin kuin lähes kaikki muutkin 3-soinnut bändit, Hurriganes mukaan lukien.
Quo:n biiseistä on suurempi osa omaa tuotantoa kuin esim. Hurriganesin, joka sekin nosta bändin ohi Hurriganesin.
Pidän erityisesti Rossin persoonallisesta laulusoundista, sen tunnistaa helposti ja se erottuu massasta. - Anonyymi
F.R kirjoitti:
Status Quo jos mikä osaa boogien!
Quo toistaa samaa kaavaa, niin kuin lähes kaikki muutkin 3-soinnut bändit, Hurriganes mukaan lukien.
Quo:n biiseistä on suurempi osa omaa tuotantoa kuin esim. Hurriganesin, joka sekin nosta bändin ohi Hurriganesin.
Pidän erityisesti Rossin persoonallisesta laulusoundista, sen tunnistaa helposti ja se erottuu massasta.;))))
- ---
ja mitäpä muuta paskan täyttämästä päästä voi odottaa.
- Paska.
Joo, mulla voi olla paskaa päässä, mutta mieluummin paskaa kuin mömmöjen surkastamat aivot!
Monesko sinol pullo tänään menossa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017663Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?445434HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042950Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki432575- 1712423
- 241914
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t81889mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121752Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401728Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111638