Skoda-harrastajat huomio

Booster

Menkääpä kaikki kirjautumaan Skoda-osastolle www.ultimatevw.com, jos saataisi sinne(kin) jonkinnäköistä keskustelua aikaan, on meinaan tosi hiljaista siellä.

13

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markkukx

      Niin on myös skodistin perheessä.

    • larvis

      skodisteille riittää itäauto palsta keskusteluun, ei tarvii muuta.

    • Skodajulli

      Täällä keskustellaan käyttöautoista. Autoharrastajat ovat oma rotunsa ja heillekin on oma palsta.

    • TotuusSkodisteista

      Skodisti ei voi millään myöntää, ettei itäisestä kaalivankkurista ole käyttöautoksi kolhoosipellon ulkopuolelle.

      Mikä voima saa ihmisen valehtelemaan jatkuvasti myös itselleen? Kommunismi se on.

    • Eikös skodan kuin skodan omistaminen tarkoita harrastamista? Aina jotain rempattavaa ja laitettavaa.

      • Skodajulli

        Ei pidä paikkaansa. Oman kokemuksen perusteella Oçtavia on erittäin hyvä ja kestävä käyttöauto. Jos sinulla on huono yksilö, niin pistä se kiertoon. Ai niin, eihän sulla ole edes Skodaa.


      • Larvanto
        Skodajulli kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Oman kokemuksen perusteella Oçtavia on erittäin hyvä ja kestävä käyttöauto. Jos sinulla on huono yksilö, niin pistä se kiertoon. Ai niin, eihän sulla ole edes Skodaa.

        Gooooolin Skodan kierrätyksestä olisi kovin helppoa kertoa täällä, kun sitä ei ole. Mutta kiinnostus Skodaan, siitä ei hän eroon pääse.


    • Skädäm

      Kyllä Skoda on slaavien keskuudessa suosittu, itäauto vailla vertaa. Pitää olla kommunismi aate vahva että sellaisen haluaa.

      • TotuusSkodisteista

        Kyllä. Ja skodisti kommari hakee autonsa suoraan Venäjältä, aatteen autojen kodista. Samalla Viipurin torilta hapankaalia ja limppua mukaan!


      • TotuusSkodisteista
        TotuusSkodisteista kirjoitti:

        Kyllä. Ja skodisti kommari hakee autonsa suoraan Venäjältä, aatteen autojen kodista. Samalla Viipurin torilta hapankaalia ja limppua mukaan!

        Tuo valhe-uutinen on julkaisu jo 20.12.2018: "Koeistuttu: Škoda Scala", eipä Skoda ajettavaksi olekaan. Ensin toimittaja on juotettu känniin/tarjottu sopivia mömmöjä ja istutettu Skodan homeiseen kabiiniin. Seurauksena keuhkoklamydia, -ahtauma ja akuutti myrkytystila.

        Fakta on faktaa: Scala sakkasi ja romahti ensiesittelyssä. Skodisti ei vain halua hyväksyä totuutta.


      • Toyota_Hybrid1
        TotuusSkodisteista kirjoitti:

        Tuo valhe-uutinen on julkaisu jo 20.12.2018: "Koeistuttu: Škoda Scala", eipä Skoda ajettavaksi olekaan. Ensin toimittaja on juotettu känniin/tarjottu sopivia mömmöjä ja istutettu Skodan homeiseen kabiiniin. Seurauksena keuhkoklamydia, -ahtauma ja akuutti myrkytystila.

        Fakta on faktaa: Scala sakkasi ja romahti ensiesittelyssä. Skodisti ei vain halua hyväksyä totuutta.

        skodahan oli ruostunut jo näyttelytiloissa, olivat kaikintavoin pyrkineet peittelemään skodan ruostevaurioita.. moottorissa ei ole ollut öljyä ettei öljy vuoda näyttelyhallin lattialle.


    • Skeida-Jokke

      Skoda harrastuksena on jo sinällään aika huvittava. Tulee jotenkin mieleen Kummelin sketsi Ladojen kokoontumisajoista. Siinä on varmasti samaa meininkiä.

      • skodajulli

        Olikos sulla jotain asiaakin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe