Menkääpä kaikki kirjautumaan Skoda-osastolle www.ultimatevw.com, jos saataisi sinne(kin) jonkinnäköistä keskustelua aikaan, on meinaan tosi hiljaista siellä.
Skoda-harrastajat huomio
13
539
Vastaukset
- Markkukx
Niin on myös skodistin perheessä.
- larvis
skodisteille riittää itäauto palsta keskusteluun, ei tarvii muuta.
- Skodajulli
Täällä keskustellaan käyttöautoista. Autoharrastajat ovat oma rotunsa ja heillekin on oma palsta.
- TotuusSkodisteista
Skodisti ei voi millään myöntää, ettei itäisestä kaalivankkurista ole käyttöautoksi kolhoosipellon ulkopuolelle.
Mikä voima saa ihmisen valehtelemaan jatkuvasti myös itselleen? Kommunismi se on. Eikös skodan kuin skodan omistaminen tarkoita harrastamista? Aina jotain rempattavaa ja laitettavaa.
- Skodajulli
Ei pidä paikkaansa. Oman kokemuksen perusteella Oçtavia on erittäin hyvä ja kestävä käyttöauto. Jos sinulla on huono yksilö, niin pistä se kiertoon. Ai niin, eihän sulla ole edes Skodaa.
- Larvanto
Skodajulli kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Oman kokemuksen perusteella Oçtavia on erittäin hyvä ja kestävä käyttöauto. Jos sinulla on huono yksilö, niin pistä se kiertoon. Ai niin, eihän sulla ole edes Skodaa.
Gooooolin Skodan kierrätyksestä olisi kovin helppoa kertoa täällä, kun sitä ei ole. Mutta kiinnostus Skodaan, siitä ei hän eroon pääse.
- Skädäm
Kyllä Skoda on slaavien keskuudessa suosittu, itäauto vailla vertaa. Pitää olla kommunismi aate vahva että sellaisen haluaa.
- TotuusSkodisteista
Kyllä. Ja skodisti kommari hakee autonsa suoraan Venäjältä, aatteen autojen kodista. Samalla Viipurin torilta hapankaalia ja limppua mukaan!
- TotuusSkodisteista
TotuusSkodisteista kirjoitti:
Kyllä. Ja skodisti kommari hakee autonsa suoraan Venäjältä, aatteen autojen kodista. Samalla Viipurin torilta hapankaalia ja limppua mukaan!
Tuo valhe-uutinen on julkaisu jo 20.12.2018: "Koeistuttu: Škoda Scala", eipä Skoda ajettavaksi olekaan. Ensin toimittaja on juotettu känniin/tarjottu sopivia mömmöjä ja istutettu Skodan homeiseen kabiiniin. Seurauksena keuhkoklamydia, -ahtauma ja akuutti myrkytystila.
Fakta on faktaa: Scala sakkasi ja romahti ensiesittelyssä. Skodisti ei vain halua hyväksyä totuutta. - Toyota_Hybrid1
TotuusSkodisteista kirjoitti:
Tuo valhe-uutinen on julkaisu jo 20.12.2018: "Koeistuttu: Škoda Scala", eipä Skoda ajettavaksi olekaan. Ensin toimittaja on juotettu känniin/tarjottu sopivia mömmöjä ja istutettu Skodan homeiseen kabiiniin. Seurauksena keuhkoklamydia, -ahtauma ja akuutti myrkytystila.
Fakta on faktaa: Scala sakkasi ja romahti ensiesittelyssä. Skodisti ei vain halua hyväksyä totuutta.skodahan oli ruostunut jo näyttelytiloissa, olivat kaikintavoin pyrkineet peittelemään skodan ruostevaurioita.. moottorissa ei ole ollut öljyä ettei öljy vuoda näyttelyhallin lattialle.
- Skeida-Jokke
Skoda harrastuksena on jo sinällään aika huvittava. Tulee jotenkin mieleen Kummelin sketsi Ladojen kokoontumisajoista. Siinä on varmasti samaa meininkiä.
- skodajulli
Olikos sulla jotain asiaakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402