mikä on riittävä määrä avuksi?!

Vihaan esiintymistilanteita todella paljon ja kärsin kauhean pahasta jännittämisestä, joka näkyy ja kuuluu kaikkialle. En voi keskittyä olenkaan itse esiintymiseen, koska olen niin pahoinvoiva ja oireeni ovat niin häpeällisen selkeät ja ulospäin näkyvät. Mikä avuksi, onko kahden Propral 40mg:n ja kahden Diapam 5mg:n ottaminen vaaraallista ja liikaa yhtäaikaa otettuna? Kärsin ongelmastani erittäin paljon ja olen oikeastaan hyvin epätoivoinen ja häpeän tätä... Olisiko kenelläkään lohdullisia sanoja annettavana tälle oudolle ihmispoloiselle?
1454
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Sinulla on sympaattisen hermoston herkistymä, älä käytä kofeiinipitoisia aineita, pahentaa jännistystä, paniikkihäiriötä, masennusta, pelkoja, sekä stressiä.
Lääkäriltä saa muutakin rauhoittavaa, mutta kannattaa kokeilla 100 mg aspiriinipilleriä entero vatsaystävällinen, voi ottaa ilman nestettäkin. Auttaa ainakin muiden lääkkeiden lisänä. Se antaa sympaattiselle hermostolle muuta työtä, älä ole liian pitkään syömättä, ettei tule verensokerin laskuja jotka pahentavat tilannetta. Siitä propralin ja diapamin yhdisteestä pitäisi kysyä lekurilta. Niillä voi olla yllättäviäkin vaikutuksia. Mutta voit kokeilla puolikkaalla diapamilla ja pienemmällä annoksella propralia, vaikka vapaa-aikanasi, niin tiedät pelaako muisti, ja ei väsytä liikaa. Kyllä sinä varmaan pärjäät, kannattaa kokeilla myös pahoinvointipillereitä. Nipistä etusormea peukalon kynnellä esiintymistilanteissa, jos se on mahdollista. Se auttaa paljon. Tsemppiä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


outolintu ikuisesti kirjoitti:

Vihaan esiintymistilanteita todella paljon ja kärsin kauhean pahasta jännittämisestä, joka näkyy ja kuuluu kaikkialle. En voi keskittyä olenkaan itse esiintymiseen, koska olen niin pahoinvoiva ja oireeni ovat niin häpeällisen selkeät ja ulospäin näkyvät. Mikä avuksi, onko kahden Propral 40mg:n ja kahden Diapam 5mg:n ottaminen vaaraallista ja liikaa yhtäaikaa otettuna? Kärsin ongelmastani erittäin paljon ja olen oikeastaan hyvin epätoivoinen ja häpeän tätä... Olisiko kenelläkään lohdullisia sanoja annettavana tälle oudolle ihmispoloiselle?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu