Kaaso & Paras mies

apua kaipaava

Miten kaason ja bestmanin kumppanien tulee käyttäytyä?( missä istua kirkossa,missä syödä) niin kirkossa kuin juhlapaikallakin.. Kun nyt on tosi kyseessä ja enpä oo kiinnittänyt asiaan huomiota ennen, mutta nyt on ajankohtaista. Kertokaa joku miten luulette asian olevan, Kiitos jo etukäteen! =)

6

2282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole siitä...

      .. miten me luulemme asian olevan.
      Kyse on siitä, kuinka itse haluat asian järjestää.

      Vihkimisen aikana nuo puolisot yleisimmin istuvat muun juhlaväen joukossa, vaikka kavereiden kanssa, kun paras mies ja kaaso ovat alttarin tuntumassa.

      Juhlapaikalla heidät yleisimmin plaseerataan puolisoidensa kanssa. Seremoniamestari, kaaso ja parasmies istuvat yleisimmin toistensa vieressä, jotta heillä säilyy keskusteluyhteys ja saavat pidettyä homman hanskassa. Onpa noilla puolisoilla seuraa toisitaan, kun "viran haltijat" häärivät hommissaan.

    • häissä näin

      eli vihkimisen aikana kirkossa, kaason ja bestmanin puolisot olivat muiden häävieraiden joukossa.
      Juhlapaikalla sijoitimme sitten kaason ja bestmanin istumaan sitten tietenkin yhdessä puolisoiden kanssa, koska emme halunneet "erottaa" heitä pariskuntia kun olivat. Ja lisäksi bestmanin puoliso ei tuntenut kuin oikeastaa meidät eli hääparin, niin olisi ollut huono idea sijoittaa häntä aivan tuntemaattomien joukkoon.

      • Toivottavasti on molemmilla

        Toivottavasti molemmilla on avecit. Ei sitä vastuuta niin paljon ole, että pitäisi koko ajan kaason ja bestmanin kuiskutella.


      • yksinäinen häissä

        Olin bestmanin puolisona häissä ja tosi yksin. En tuntenut muita kuin hääparin. Morsian vaati bestmanin tekevän kaikki työt juhlapaikalla, kaaso (morsmaikun sisarena) vaan juhli vieraiden kanssa. Oli nimittäin tosi tylsät häät. Morsian sitten vielä kehtasi suuttua, kun lähdimme kotiin puolilta öin.


    • delhviini

      Heips,
      Samaa mieltä olen, että se on ihan teidän oma päätöksenne, miten vieraanne ja muut "istutatte" :). Itse olin juuri häissä, joissa oli vapaa istumajärjestys (olivathan vanhemmat ja sisarukset tietenkin lähinnä hääparin pöytää) mutta kuitenkin.Jos haluat ns. oikeita ohjeita piten ns. pitäisi tehdä niin täällä oli http://www.kookas.fi/articles/read/20 hääpöydän istumajärjestyksestä.

      • 10-or

        parasta näissä netin ohjeissa on tietysti se, että niitä löytyy niin monenlaisia. Teki miten teki, niin aina se jonkin etiketin mukaan menee...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe