Singstar mikit

qwertyco

mitenkäs mä saan kuulumaan oman äänen telssusta noiden singstar paketin mikkien kanssa?

7

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PollePulu

..Samalla laulaessako?

• qwertyco

nii'in

• ihan koukussa

Teen pari tarkentavaa kysymystä ensin.. Tarkoitatko siis..:
      a) laulat samalla ja haluat kuulla myös oman äänen telkan kautta?
      b) Oot ensin laulanut ja vasta kappaleen loputtua haluat kuunnella oman laulusi?
      c) Oot laulanut jo aikoja sitten ja haluaisit kuunnella kappaleen omalaulaman version uudelleen?

Vastaukset..

a) Lait mikkiäänet kovemmalle! kuulet kyllä telkan kautta oman äänesi aikas hyvin, mutta niin kuulee kaikki naapuritkin!;)
      Eli niistä kahest ohjaimen ylänapista säädetään mikkien ääntä, itse aina pidän hiljasimmalla tasolla.

b) Kappaleen loputtua siinä valikossa pitäis lukea vaihtoehto tälle.. eli kuuntelet oman laulusi telkan kautta. Ihan kamalaa kuunneltavaa, en enää ikinä tee noin... en tiiä tallentuuko samalla muistikortille?

c)Hanki Eye Toy-kamera: videoi kaikki esitykset ja niitä voi katsoo jälkeenpäin.. tallentaa muistikortille.. Ei ikinä, tuu ainakaan meille tuota kameraa!!!!

Mä oon parin kaverin kanssa aivan koukussa tähän peliin!;) Meillä on kolme eri levyä ja kaikki viikonloput menee laulaessa! Baariinkaan ei malttais enää lähtee! Aivan sairaan kiva ottaa kaverin kanssa kisaa kappaleista! Mikä/mitkä levy/levyt sulla on? Mikä on lempparibiisisi?
      Toivottavasti näistä oli apua?

• qwertyco

...ei kovimmilakaan kuulu mitään onkon mun mikeissä vikaa?

• PollePulu

On Eye Toy Play 1 ja Eye Toy Play 2 eli minulla on myös kamera. Aika veikeä kapistus tuon Sing Starsin kanssa ;D

• Moroo

Mul on sama ongelma paitsi et toinen mikki toimii, mut toinen ei. Kantsii käydä vaihtaa se kaupas.

• et missä vika

Ärsyttävää, sininen mikki ollu jo pitkää pskana, takuukin menny jo umpeen eli puol vuotta.. Kertokaa jos tiedätte? Ja mistä on halvin hommaa uudet mikit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      210
      11961
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8228
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      59
      6363
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      178
      5299
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5000
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      51
      4533
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      119
      4451
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      119
      3956
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      83