Ihan mielenkiinnosta kyselen, että millä Lexus malleilla olette tehneet Lexus koeajon?
Minun oma listani on tässä:
Lexus LS430 vm 2006
Lexus GS300 vm 2006
Lexus IS250 vm 2006
Lexus IS200 vm 2005
Lexus GS300 vm 2002
Lexus LS400 vm 2000
On jo minulla siten hieman "pers" tuntumaa Lexukseen. Seuraavaksi koeajan Lexus GS430 ja ilmeisesti ostan sen käytettynä. Kyllä se Lexuksen V8 jauhaa tasaisti ja reippaasti !
:-))
Mitä Lexus malleja olette kokeilleet ?
6
1229
Vastaukset
- 300
pelaa loistavasti!
- autonvaihtoajankohtana
Ajoin useaakin toyotaa, (esim. lexusta, avensista ja jopa RAV:ia), kun auton vaihto viimeksi oli ajankohtaista. En tykästynyt niihin, koska varusteltuna niiden hinnat kiipesivät ihan kummallisiin lukemiin ja ajo-ominaisuuksia ei saa milään varustepaketilla parannettua.
Lukaisepa joskus BMW:n ja Audin varustehinnastoja. Niihin verrattuna ovat Lexuksen valmiit paketit suorastaan edullisia! Ei tarvitse esim. Audin listaan laittaa kovinkaan paljon rukseja, kun jo pelkät lisäherkut maksavat pikkuaton verran (n. 15000 euroa). Ei ihme, että karvalakkimalleina niitä myydäänkin eniten (Suomessa).
- niistä kun
james_burton kirjoitti:
Lukaisepa joskus BMW:n ja Audin varustehinnastoja. Niihin verrattuna ovat Lexuksen valmiit paketit suorastaan edullisia! Ei tarvitse esim. Audin listaan laittaa kovinkaan paljon rukseja, kun jo pelkät lisäherkut maksavat pikkuaton verran (n. 15000 euroa). Ei ihme, että karvalakkimalleina niitä myydäänkin eniten (Suomessa).
ei ollut mainitsemasi merkki silloin vertailussa mukana, mutta toyotoissa lisävarusteita piti yllättäen ruksata ihan käsittämätön määrä että saa perusasiat kuntoon
alkaen hinnat olivat ihan edullisia kautta koko malliston mutta kun kuvannollisesti lähdetään siitä liikkeelle että autossa pitäisi olla pelkkiä sähköikkunoita eittei sekaan ole ympätty veivi-ikkunoita ja että on esp:t ja luistonestot, automaatit ja polttoainelämmittimet kehissä niin varustepaketeista tuli niin kalliit että kilpailukyky meni - se on
james_burton kirjoitti:
Lukaisepa joskus BMW:n ja Audin varustehinnastoja. Niihin verrattuna ovat Lexuksen valmiit paketit suorastaan edullisia! Ei tarvitse esim. Audin listaan laittaa kovinkaan paljon rukseja, kun jo pelkät lisäherkut maksavat pikkuaton verran (n. 15000 euroa). Ei ihme, että karvalakkimalleina niitä myydäänkin eniten (Suomessa).
burtonit ja muut lumilaudat joutuu köyhyyttään ostamaan näitä japsiritsoja,menisit töihin jossa tienaa..köyhä!
- EI tilaa vievää-mallia!.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644