Itse olen päätynyt kolmeen lisäravinteeseen, josta saa kaikki tärkeät ravintoaineet.
- MiviTotal Plus
- Möller Omega-3 nesteenä
- Reformi Aktiv Lecithin -soijalesitiinirakeet
Lisäksi ruokavalioon kuuluu lisäravinteenomaisina kasvisöljyinä _kylmäpuristetut_
- Neitsyt(extra virgin)oliiviöljy
- rypsiöljy
- vehnänalkioöljy
- vehnänalkio-pellavansiemenöljy
Pellavansiemenölyn otan Reformin vehnänalkioöljy-pellavansiemenöljy valmisteena, koska pelkkä pellavansiemenöljy hapettuu nopeasti ja vehnänalkioöljyn sisältämä E-vitamiini estää hapettumista
Lisää tietoa Mivitotal Plussasta, Möllerin Omega-3:sta nestemäisenä ja Soijalesitiinistä löytyy bodaajien ravinto keskustelusta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000651&subcat=1081
Mivitotal, Möller Omega-3, Lesitiini muuta ei tarvitse
2
1331
Vastaukset
- hmg
Jossain tuli vastaan tieto että Mivitotal Plus:n D vitamiini on D2 (ergokalciferol), eli synteettistä (D3 eli kolekalcierolhan on se luonnollinen). Jos näin niin sehän ei ole hyvä asia. Muuten en osaa kommentoida kys. tuotetta kun en ole käyttänyt.
- pekka<<
D2 (ergokalciferol) on peräisin kasvikunnasta. Sitä on esim. metsäsienissä. Muuttuu maksassa D3:ksi.
D3 (kolekalcierol) on peräisin eläinkunnan tuotteista, sitä syntyy myös auringonvalonvaikutuksesta iholla.
Molempia voidaan valmistaa synteettisesti tai voivat olla luonnollisia. Mivitotal Plus:n D vitamiinin lähteestä minulla ei ole tietoa. Tarkkana saa olla kun vitamiini tuotetta valitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864