Jalkasärkyä vaikka sokerit melko hyvät

Onko teillä ollut diabeteksen vuoksi jalkasärkyä vaikka sokeriarvot ovat olleet hyviä? oletteko saaneet siihen jostain apuja?
21172
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Minulle suositeltiin magnesiumtablettia (MAGNEX 350mg) se auttoi, siis heti apteekkiin tai luontaistuote kauppaan (kerro autoiko) minulle autoin melko pian.

Äänestä

Mistähän voisi johtua? Ehkä kakkosdiabeteksestä, että minulla nilkat ja pohkeet turpoavat varsinkin pitkän työpäivän jälkeen ja varsinkin isovarvas ja molemmat isovarpaat ovat välillä turvoksissa. Vielä kehräsluun kohdalle jalan sisäpuolelle on välillä ilmestynyt semmoinen tummanpunainen läiskä, ikään kuin punainen mustelma. Teekoohon on vaikea päästä, pitäisikö tilata yksityiselle aika.
Voisiko johtua sokeritaudista, joka on ja on kohtuullisella tasolla tai sitten ei. Viiskymppinen työmies.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


??? kirjoitti:

Onko teillä ollut diabeteksen vuoksi jalkasärkyä vaikka sokeriarvot ovat olleet hyviä? oletteko saaneet siihen jostain apuja?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu