Kumpi on mielestäsi parempi?!
Itse sanoisin että Edge on noin 2xparempi kuin Shawn Michaels!
Shawn on kyllä viihdyttävä ja taitava painija,mutta Edge on taitavampi ja viihdyttävämpi!
Edge vai Hbk??
8
337
Vastaukset
- Raidmania
Tällä hetkellä Edge on viihdyttävämpi, mutta kyllä Hbk on kaikkien aikojen listalla vielä selvästi Edgeä korkeammalla. Jos Edge jaksaa vielä sen kymmenen vuotta, niin asia saattaa olla toisin.
- mun mielestä
HBK on parempi painia, jaksaa vielä kunnon selkäsaunan jälkeen nousta ja voittaa ottelun. Mielestäni yksi kestävimmistä painojoista vaikka tämä ei todellista olekkaan. :D
- Striper
..Kyllä se vanha kunnon HBK vie voiton!!
- dx fan
Ja vielä se sexy boy tanssi on niin hyvä että hbk on parempi kun Edge. Hbk on wwf fanien kannustama ja on vieläkin.
- HBK IS BEST
HBK han paras edge semmonen anderstandii tyyppi
Edge ei yllä parhaina päivinäänkään HBK:n tasolle tämän huonoimpina päivinä. Ei sillä että Edge huono olisi, mutta HBK nyt on sellainen jolle harvempi vetää vertoja.
- kohta16
Kyllä Shawn on osa top 3 parasta ikinä Bretin ja Kurtin kanssa
Shawn tietty. Legenda!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808