Mitä onni on

Joskus haluaisi vielä kokea...

Onni, se juttu jota jokainen osallensa haluaa. Mutta ajatteleeko kukaan toisen onnellisuutta? Minä olen kokenut monta kertaa saman asian että haluan tehdä naisen onnelliseksi keinolla millä hyvänsä, niin saan vain kyttäämistä ja vittuilua tekstiviestein ja suoraan päin naamaa. Se tuntuu kyllä silloin että onnellisuus on todella kaukana. Sitten, ennenkö ollaan edes tutustuttu kunnolla, pitäisi jo tehdä yhteinen lapsi, muutta yhteen, lopettaa omat harrastukset ja "nuolla" vain toisen osapuolen persettä..hyi...sanon minä. Tämä taitaa olla kuitenkin se nykypäivän trendi, vain oman hyvän tavoitteleminen ja toisesta ei niin väliä. Mutta kaikille lukijoille toivon sitä mistä minä olen jäänyt paitsi.....noh, ehkä pieniä onnen pipanoita olen joskus saanut minäkin. :) t. Rehti ja rehellinen mies.

4

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen45----------

      minkälaisia viestejä lähetät naisellesi? Mieheni ja minä laitetaan omia fantasioitamme viestein toisillemme ja on ihkua,tykkään ite kovasti. Ollaan kylläkin jo yli 40 pari,vaikuttaisko se.

      • Ehkä joskus mullekkin vielä

        Ei mulla ole nyt ketään.....kaikki on kariutunut siihen kun minua ei ole huomioitu, vaan olen tuntenut ahdistusta kun ollaan oltu niin mustasukaisia mun tekemisistäni, oli ne sit viaak vain kotona olemista ja pyykin pesua tai vastaavaa. En kestä sitä että joudun joka asian selittämään, miksi niin teen, se kuuluu tietyllä tapaa elämääni, hoitaa asiat kuntoon. Ikä ei voi vaikuttaa...minäkin olen jo yli neljän kymmenen. :)


      • MIES!!!
        Ehkä joskus mullekkin vielä kirjoitti:

        Ei mulla ole nyt ketään.....kaikki on kariutunut siihen kun minua ei ole huomioitu, vaan olen tuntenut ahdistusta kun ollaan oltu niin mustasukaisia mun tekemisistäni, oli ne sit viaak vain kotona olemista ja pyykin pesua tai vastaavaa. En kestä sitä että joudun joka asian selittämään, miksi niin teen, se kuuluu tietyllä tapaa elämääni, hoitaa asiat kuntoon. Ikä ei voi vaikuttaa...minäkin olen jo yli neljän kymmenen. :)

        Tuo on hieno tapa elää, että hoidat asiat kuntoon!
        Harmi kun et ole saanut rinnallesi sinua arvostavaa kumppania.
        Minua ahdistaa samat asiat kun sinua.
        Miehelle pitää selittää kaikki tekemiset ja menemiset.
        Ollaankin eron partaalla kun en kestä jatkuvaa kyttäämistä.
        Ihmisten täytyy saada pitää oma vapautensa parisuhteessa.
        Minä olenkin kohta yksin,
        mutta parempi niin.
        En jaksa tilittää jokaista askeltani kenellekään.
        Onnea matkaan sinulle!!


      • matkamies
        MIES!!! kirjoitti:

        Tuo on hieno tapa elää, että hoidat asiat kuntoon!
        Harmi kun et ole saanut rinnallesi sinua arvostavaa kumppania.
        Minua ahdistaa samat asiat kun sinua.
        Miehelle pitää selittää kaikki tekemiset ja menemiset.
        Ollaankin eron partaalla kun en kestä jatkuvaa kyttäämistä.
        Ihmisten täytyy saada pitää oma vapautensa parisuhteessa.
        Minä olenkin kohta yksin,
        mutta parempi niin.
        En jaksa tilittää jokaista askeltani kenellekään.
        Onnea matkaan sinulle!!

        Tervehdys.... Ei sun kannata masentua jos teillä menee eroksi, mulla oli samoin joskus, ja parempi se on yhdessä päättää että tämä on loppu ja lähteä eri suuntiin. Miksi sitä kiusaa itseään ja toista jos ei ole hyvä yhdessä. Elämää tämä on, jokaisella on oikeus olla onnellinen ja ketään ei voi omistaa, vaikka sit naimisissakin olisi, monilla vaan on sellainen uskomus asioista että kun sormus on sormessa, niin toinen on kahlittu ja pitää olla omalla paikalla aina kun toinen sanoo. Mutta....jään odottamaan kommentteja....varmaan moni nainen on tästä kirjoituksesta vihainen...mutta toki saa olla, sekin on vapautta kun saa näyttää tunteitaan ja en aio estää. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe