Minne päin saarta kannattaisi ajatella lähtevänsä papan kanssa. Mitään erikoista ei harrasteta, mutta uutta pitäis nähdä. Kuntokin vielä hyvä. Illallakin sais elämää olla ja melukaan ei häiritse. Ihan "korpimaisemat" ei innosta. Aikomus olisi matkustaa syksyllä 2007
Mille puolelle saarta??
2
2140
Vastaukset
- anskuliini
No korpimaisemaa on mauritiukselta vaikea löytää, että ei pelkoa. Monet hotellit ovat suht kaukana lähi kylistä, joten me valitsimme Merville Beach hotellin joka on kilometrin päässä Grand Baien kylästä ja pidimme todella paljon. Pääsi hotellilta pois tuulettumaan ja hotellin juomien hinnat ovat jopa 2-3 kertaa kalliimmat kuin kylässä ravintolassa. Taksin saa kylästä halvemmalla kuin hotellilta ja aina kannattaa tinkiä. Hotellilta taksi koko päiväksi saattoi maksaa 4000 rupeeta ja kylästä saimme todella mukavan taksin 1800 rupeella koko päiväksi ja taksi kuskit osaavat näyttää tosi paljon nähtävyyksiä joten kyllä kannatti. Kaikissa hotelleissa ohjelmaa illalla ainakin tanssi ja musiikkiesityksiä.
- kokemusta on
taisin jo toisella foorumilla vastatakin sinulle, mutta suosittelen lämpimästi saaren pohjoisosaa. Grand Baie on hyvä sijainti loman tukikohdaksi, siellä on nimittäin elämää hotellin ulkopuolellakin. Ehdottomasti suosittelen vierailua Pamplemoussen kasvitieteellisessä puutarhassa ja siitä portilta vuokraatte itsellenne oppaan (50Rs/hlö) ja on hinnan arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882