Eli pelinä siis Lineage 2.
Naispelaajia kun saa yleensä kaivella ihan kiven alta, niin olisi kiva joskus hakata jonkun toisen naisen kanssa örkkejä kun tuppaavat tuolla olemaan aika supussa aina. Ja paljon ei naurata kun tulee viis örkkiä kimppuun ja buffit menee saman tien kun ne on just hakenut... =D
Eli: (nais)pelaaja, level 20-40, olis kiva pelata joskus ja hakata monstereita maanrakoon =) Myös ihan uusi pelaaja käy, voin jelppiä aloittamisessa.
Laitapas viestiä tulemaan.
Lineage 2:een pelaajaparia (lvl 20-40)
7
520
Vastaukset
- MInäjgf
mistä kyseisen pelin voi imuroida jos kokeilisin =)
- Vilja
yleisimmät ohjelmat tietääkseni löytää tuon pelin, mutta pelissä vaan pitäisi olla tuo ilmainen serveri []Eryx (Euro) itse pelissä jotta voi välttää kuukausimaksun. Eli suomalaisilta jakelijoilta varmaan onnistuu parhaiten esim. dc :lla.
Itse olen tuon pelin ihan saanut kaverilta joten varmaksi en uskalla sanoa. - Vilja
...voit tosiaan laittaa mulle vaikka ihan sähköpostiakin, voin kysellä tota asiaa paremmin hommasta tietäviltä ;)
[email protected]
Olis tosiaan kiva saada joku mun kanssa hakkaamaan monstereita =) - ..j
Vilja kirjoitti:
yleisimmät ohjelmat tietääkseni löytää tuon pelin, mutta pelissä vaan pitäisi olla tuo ilmainen serveri []Eryx (Euro) itse pelissä jotta voi välttää kuukausimaksun. Eli suomalaisilta jakelijoilta varmaan onnistuu parhaiten esim. dc :lla.
Itse olen tuon pelin ihan saanut kaverilta joten varmaksi en uskalla sanoa.mitä meinaat euro erverillä on peli maksullinen muuten paitsi kyseisellä serverillä.missä ite pelaat.peli on latautumassa
- Mikukuu
juu lisäsin sut meseen mun osote on [email protected]
- mikukuuu
sain pelin imuroitua kattoo nyt lähteekö pelittään =)
- Vilja
Jeps, kerropas lähteekö toimimaan niin katotaan aika millon molemmat on pelaamassa ni voin tulla vähän jelppimään =D Nykyisin kun tuo level on 45.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817517
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883429- 572375
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691522Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701458Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028