Lineage 2:een pelaajaparia (lvl 20-40)

Vilja

Eli pelinä siis Lineage 2.

Naispelaajia kun saa yleensä kaivella ihan kiven alta, niin olisi kiva joskus hakata jonkun toisen naisen kanssa örkkejä kun tuppaavat tuolla olemaan aika supussa aina. Ja paljon ei naurata kun tulee viis örkkiä kimppuun ja buffit menee saman tien kun ne on just hakenut... =D

Eli: (nais)pelaaja, level 20-40, olis kiva pelata joskus ja hakata monstereita maanrakoon =) Myös ihan uusi pelaaja käy, voin jelppiä aloittamisessa.

Laitapas viestiä tulemaan.

7

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MInäjgf

      mistä kyseisen pelin voi imuroida jos kokeilisin =)

      • Vilja

        yleisimmät ohjelmat tietääkseni löytää tuon pelin, mutta pelissä vaan pitäisi olla tuo ilmainen serveri []Eryx (Euro) itse pelissä jotta voi välttää kuukausimaksun. Eli suomalaisilta jakelijoilta varmaan onnistuu parhaiten esim. dc :lla.
        Itse olen tuon pelin ihan saanut kaverilta joten varmaksi en uskalla sanoa.


      • Vilja

        ...voit tosiaan laittaa mulle vaikka ihan sähköpostiakin, voin kysellä tota asiaa paremmin hommasta tietäviltä ;)
        [email protected]

        Olis tosiaan kiva saada joku mun kanssa hakkaamaan monstereita =)


      • ..j
        Vilja kirjoitti:

        yleisimmät ohjelmat tietääkseni löytää tuon pelin, mutta pelissä vaan pitäisi olla tuo ilmainen serveri []Eryx (Euro) itse pelissä jotta voi välttää kuukausimaksun. Eli suomalaisilta jakelijoilta varmaan onnistuu parhaiten esim. dc :lla.
        Itse olen tuon pelin ihan saanut kaverilta joten varmaksi en uskalla sanoa.

        mitä meinaat euro erverillä on peli maksullinen muuten paitsi kyseisellä serverillä.missä ite pelaat.peli on latautumassa


    • Mikukuu
    • mikukuuu

      sain pelin imuroitua kattoo nyt lähteekö pelittään =)

      • Vilja

        Jeps, kerropas lähteekö toimimaan niin katotaan aika millon molemmat on pelaamassa ni voin tulla vähän jelppimään =D Nykyisin kun tuo level on 45.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe