Ladakuskit fiksuimpia liikenteessä

rekkatopi

Ammattilaisena piti tulla poikkeemaan tänne osastolle ja sanoa, että lada-autoilijat ovat liikenteen fiksuinta ryhmää. (kattokaas tonne volvo-osastolle)

14

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinen

      Ajan työmatkoja Oulu Riihimäki väliä lukuisia kertoja ja saman olen huomannut mm.Lahden seudulla.Siellä kaikki paikkakunnan pikkupomot ja muut ajavat velkaisilla bemareillaan miten sattuu ja lähes päälle,mutta kerran sattui yksi auto ajavan vain perässä siististi.Kun sitten tarkemmin näin oli se venäläisillä kilvillä oleva Samara.

    • aff

      Monet Ladakuskit pysähtelevät antamaan tietä milloin mistäkin suunnasta tuleville mikä ei todellakaan ole fiksua. Lisäksi kaistan valinta tuottaa ongelmi keskimääräistä yleisemmin Ladan kuskeille.

    • Kauhistus!

      En sanoisi että se nyt autosta on kiinni. Toisilla ihmisillä vain on liikenteen hahmotuskyky ja auton hallintataito, toisilla taas ei. Mielestäni ajokoulutusta pitäisi parantaa suomessa, nykyään sen ajokortin saa lähes arpajaisten tapaan, no onhan se vähän parantunut 2-vaihe koulutuksen myötä, mutta ei sielä vieläkään tarvitse paljonkaan osata. Asenteissakin olisi jonkin verran korjaamista! Suomalaiset juntithan ei tosin asenteitaan muuta - RISTUS TÄÄ ON MEIRÄN TIE!

    • Ladakuski

      BMW ei ladan perässä aja vaikka ajaisi 60:n aluella 80 kymppiä.Menee katu-uskottavuus ja maine.Semmoisia ne saksalaisen letkunkiristäjän omistajat on.

    • Eurosamara

      Jos kaikki noudattaisivat liikennesääntöjä niinkuin Ladalla ajavat,vakuutusmaksut halpenisivat reilusti. Onnettomuudet olisivat harvinaisia.Onnettomuuksissa kuolleet vielä harvinaisempia.Kolarikorjaamot tekisivät konkursseja,ym,ym.
      Ladalla kun ajelee huomaa kyllä selvästi,et on tiettyjen automerkkien kuskiloilla neste noussu päähän.
      Bmv,mersu ym,räppänöillä ajavat ottakaa oppia Ladalla ajavien liikenne käyttäytymisestä.
      Autossa saattaa myös olla syy rauhallisuuteen.Ladahan on huoleton,kestävä,ja hyvä ajaa kelillä kuin kelillä.Eikä vaivaa mieltä auton osamaksut,ym korjaamolaskut.
      Auto huoleton, Lada paras on.

      • halpaa on

        Lädä mies ei muserru Länsiautojen kalliiden huoltokutannusten painon alle !
        elämä on ihanaa, kun ladalla saa halvalla ajaa.


      • Ladahörhö
        halpaa on kirjoitti:

        Lädä mies ei muserru Länsiautojen kalliiden huoltokutannusten painon alle !
        elämä on ihanaa, kun ladalla saa halvalla ajaa.

        Ladamies musertuu Ladan aiheuttamien valtavien taloudellisten rasitteiden ja henkisen häpeän alla. Ei auta edes sienien, huumeiden ja alkoholin sekakäyttö.


      • Tosi on
        Ladahörhö kirjoitti:

        Ladamies musertuu Ladan aiheuttamien valtavien taloudellisten rasitteiden ja henkisen häpeän alla. Ei auta edes sienien, huumeiden ja alkoholin sekakäyttö.

        Vaihdappas hörhö lääkkeesi,ja osta Autojen auto.LADA.Ja kerro sen jälkeen upeasta ajokokemuksesta,mut varaudu, et Ladalla saat naapurisi katteeliseksi.


      • Ladahörhö
        Tosi on kirjoitti:

        Vaihdappas hörhö lääkkeesi,ja osta Autojen auto.LADA.Ja kerro sen jälkeen upeasta ajokokemuksesta,mut varaudu, et Ladalla saat naapurisi katteeliseksi.

        Ladahan minulla on ja siitä syystä olen nyt työtön, eronnut, konkurssissa ja syön rauhoittavia ja mielialalääkkeitä. Ladaa en toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään. Kukaan ei ole niin kelvoton, että pitäisi joutua Ladasta kärsimään.


    • Kirovets K-701
    • Kysyn vaan

      Eikö sinun pitäisi ajessasi olla selvinpäin?

    • kinydza

      Minäkin olin ennen menestyvä ja arvostettu liikemies.Sitten perin tädiltä ladan,ja kun se alkoi seistä pihassamme,alkoi alamäki.Ystävät kaikkosivat,bisnekset kusi,ja vaimo lähti lopulta lätkiin.Nyt olen asunut zikulini takapenkillä vuoden ja voin sanoa ettei hyvin mene.

    • Janne.

      Kysymyksiä:

      1. mihin aikuinen mies vielä ystäviä tarvitsee? eikö se ole akkojen hommaa? vai soitatko kallelle ja "voitko olla mun kaa? "
      2. Jos pääsit noin helpolla h*orastasi eroon niin onnittelut. Älä enää lankea.
      3. sulla on asennevamma. joillekin se alamäki on ylämäkeä.

      t. 34v mies.

    • lada tondis

      Hankin ladan ja mulla alkoi seistä !!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe