Mulla on vajaa viikon ollu maha kipeä. Alavatsa pikemminkin, navan kohdalta ku painaa tai vähän alempaa niin sattuu aivan helvetisti. Mistä tommonen vois johtua?
Pitkäaikainen vatsakipu
11
1067
Vastaukset
- ollut. outoa
Itsellä on ollut joskus samankaltaista, mutta se on mennyt aina ohi samanpäivän aikana. Se on sellainen polttava, vihlaseva kipu navan alapuolella, samoin maha on kosketus arka.
En tiedä mistä se on aiheutuu. Itsellä tehoo siihen kun ottaa 1-2 kaljaa. Kokeile niillä. Se voi mennä ohi jos se on samaa kuin minulla.
En tiedä oireitasi tarkemmin, mutta minullakin on joskus ollut kaikenlaista mahakipua, mutta itsestään ovat hävinneet aina. Lääkäriin kannattaa mennä jos se jatkuu pitempään, eikä mene kotikonstein ohi.- jätkä18v
Ei tää nyt polttavaa ole, enemmänki toi vihlaseva kipu. En tiiä tuskin mulla toi bissekään auttaa, viikonloppuna meni 8 kaljaa eikä auttanu mitään... No jos on vielä sanotaanko vaikka keskiviikkona yhtä kipeä niin meen lääkäriin.
- dsasad
ootko tehny vatsalihas liikkeitä?
- jätkä18v
Vaan jossain elimissä luulisin...
- ..................
mieleen että se saattais olla umpisuolen tulehdus. En kyllä oo yhtään varma noista oireista mutta jostain kuulin ettää siihen liittyy kipu jossain navan alapuolella.
- mieltä että!!!!!!!!
OLET RASKAANA PERÄSUOLESTA HINTTI!
- jätkä18v
Parantuukohan pelkillä antibiooteilla vai onko leikkaus välttämätön..?
- jätkä18v
mieltä että!!!!!!!! kirjoitti:
OLET RASKAANA PERÄSUOLESTA HINTTI!
Vitsit sikseen, jookos? Tää on kuitenki mulle melko vakava juttu.
- diagnoosi selvä!
nyt heti lääkäriin. umpisuoli sulla on tulehtunu, vaivaton leikkaus mutta leikkaamattomana umpisuoli puhkeaa ja tulehdus leviää koko kehoon ja se onkin sitten vakavampi juttu.
- tulehdus ala yks kaks
Eikös umpisuolen tulehdus yleensä ala yks kaks. Sen pitäis alkaa samana päivänä ja se nostaa kuumeen. Se koskee myös koko ajan ei vihlomalla. Näin olen ymmärtänyt.
Oletko mitannut kuumeen?
Minulla oli kesällä viikko maha kipua oikealle alas, mutta se ei ollut umpisuolesta, meni nimittäin itsestään ohi ilman lääkäri käyntiä. Ei se välttämättä ole umpisuolesta, kaikki oireet ei ketjun aloittajalla viittaa umppariin. Kannattaa kuitenkin käydä lääkärissä. Tuo voi olla ihan ohimenevää ja vaaratontakin.
Mutta sitten jos kuume nousee niin diagnoosi on melko selvä, joten tarkkaile sitä. - minä vaan
tulehdus ala yks kaks kirjoitti:
Eikös umpisuolen tulehdus yleensä ala yks kaks. Sen pitäis alkaa samana päivänä ja se nostaa kuumeen. Se koskee myös koko ajan ei vihlomalla. Näin olen ymmärtänyt.
Oletko mitannut kuumeen?
Minulla oli kesällä viikko maha kipua oikealle alas, mutta se ei ollut umpisuolesta, meni nimittäin itsestään ohi ilman lääkäri käyntiä. Ei se välttämättä ole umpisuolesta, kaikki oireet ei ketjun aloittajalla viittaa umppariin. Kannattaa kuitenkin käydä lääkärissä. Tuo voi olla ihan ohimenevää ja vaaratontakin.
Mutta sitten jos kuume nousee niin diagnoosi on melko selvä, joten tarkkaile sitä.jos se olisi umppari ja viikon kipeä. olisit ollut sairaalassa vuodepotilana jo neljä päivää vähintään ja leikattu. umppari hoidetaan heti. itselläni kipu alkoi aamulla...ja seuraavana aamuna leikattiin. kipu oli siinä vaiheessa jo niin kova, että jalat ei pitäny... tietäisit kyllä,jos olisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042