mulla on 128 litrainen allas ja rihmakalat sattui vahingossa 2 urosta ja 1 naaras.
onko allas tarpeeksi iso molemmille uroksille, vai pitääkö toinen laittaa eri akvaan? mulla on 60 litrasessa kardsinaalitetroja, miekkapäyrstö ja taistelukala, tuleeko näiden kanssa toimeen?
hunajarihmoista
2
398
Vastaukset
- fish KING
Hunis on aikas herkkä rihmakala ja saattaa olla hankala hoidokki jos ei pidä hoitorutiineista huolta.
Sopeutuu hyvin muiden rauhallisten lämpimän veden kalojen kanssa samaan akvaan... koiras saattaa olla soidin/kutu aikaan agressiivinen muillekin kaloille.
Lämpötila lähelle 27.
Voinet pitää ne tuossa akvassasi... kerro muu kalasto...
Miekkapyrstö, kuuskymppisessä? .. http://www.faunatar.fi/fin/index.php?page_id=364&PHPSESSID=155c4271e7712c1ed05c4c89fba4f701
Eikö kardinaalit kiusaa taistoa, ollenkaan?????? Taas yksi myytti murrettu???- hunajafani
isossa:piikkisilmät, täplämonniset, 4 platyä, hunikset, monni,
tiedän että miekkis on nyt liian pienessä akvassa, mutta kun nuo platyt/mieka kasvaa niin pääsee niiden kans samaan altaaseen.
kardinaalitetrat eivät ole koskaan kiusanneet taistoa. Minulla on akvaario ollut 3 vuotta, aina ollut taistelukala (ensin punainen ja nyt sininen) eikä mitään ongelmia tetrojen kanssa ainakaan vielä ole ilmennyt.
eikö ne sitten voi olla samassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20211952
- 114768
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523770Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1083131Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952772Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102575Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122098Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131549- 481511
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos721358