Hei!
Onko kellään kokemuksia iontofooreesista? Käsien liikahikoilu häiritsee elämääni todella paljon ja jos jännitän, hikoilu vaan lisääntyy:( Osaisiko joku kertoa paljonko nuo hoidot maksavat suurin piirtein, koska minun on pakko päästä tästä vaivasta eroon.
Iontoforeesi
9
9689
Vastaukset
- apua
Ostin laitteen kotiin ja se maksoi n.600e.
Kannattaa hankkia, se maksaa itsensä takaisin aika nopsasti. googleta.- sama vika
itsellänikin on todella paha käsihikoilu josta haluan päästä eroon ja kävinkin joskus katselemassa sitä hoitolaitetta jonka voisin ostaa itselleni, mutta nyt kun yritin päästä firman kotisivuille (www.venti-medical.fi) niin ne on suljettu.. mistä sitten johtuneekaan.
eli jos olet ostanut laitteen kyseiseltä firmalta niin voit sitä siis suositella? toimii hyvin ja olet päässyt eroon liiasta käsi-/jalkahikoilusta? - svettas
sama vika kirjoitti:
itsellänikin on todella paha käsihikoilu josta haluan päästä eroon ja kävinkin joskus katselemassa sitä hoitolaitetta jonka voisin ostaa itselleni, mutta nyt kun yritin päästä firman kotisivuille (www.venti-medical.fi) niin ne on suljettu.. mistä sitten johtuneekaan.
eli jos olet ostanut laitteen kyseiseltä firmalta niin voit sitä siis suositella? toimii hyvin ja olet päässyt eroon liiasta käsi-/jalkahikoilusta?Moikka,Hommasin laitteen itse osoitteesta www.dermis.fi , kun en muualta löytänyt.
Tähän asti toiminut ihan ok.
- Eerika80
Kannattaa hankkia. Veljelläni oli varsinkin teini-iässä todella paha tuo käsien hikoilu, hankittiin tuollainen laite ja ei muuta kuin kädet sinne lillumaan ja kyllä auttoi. Alkuvaiheessa hoitokerrat oli tiheämmin, nykyään todella harvoin, mutta vaiva pysyy kurissa.
- ammattilainen
Kokemusten perusteella iontoforeesi hoitovaste on yksilöllinen. Vastetta ei pysty ennustamaan. Se pitää kokeilla esim paikallisessa ihotautien poliklinikalla, sieltä saat hinnankin. Aluksi tiivis rupeama esim. joka arkipäivä 2 viikkoa. Jos hoitovastetta tulee, niin itse ainakin ostaisin laitteen, koska kotona hoito on yksinkertaista....ei tarvitse lähteä hoitoon. Kokeilisin ensin auttaako hoito minulle ja vasta sitten ostaisin koneen.
- shirley
iontoforeesilaite tuntuu tehokkaalta....oikeastaan kummallista miten kahden kerran jälkeen jo tehoaa mulla...tosin seuraava yö tuntui että koko keho oli tosi lämmin ja hikoilu on nyt muutenkin aivan muualla....mutta esim saunominen ei enää tunnu tukalalta niinkuin aikaisemmin kun hiki tulee "läpi" koko kehosta ....
- käyttänyt 2 vuotta
shirley kirjoitti:
iontoforeesilaite tuntuu tehokkaalta....oikeastaan kummallista miten kahden kerran jälkeen jo tehoaa mulla...tosin seuraava yö tuntui että koko keho oli tosi lämmin ja hikoilu on nyt muutenkin aivan muualla....mutta esim saunominen ei enää tunnu tukalalta niinkuin aikaisemmin kun hiki tulee "läpi" koko kehosta ....
Iontoforeesi toimii käsiin hyvin, kainaloihin vähän heikommin, mutta auttaa jonkin verran. Ostin dermikseltä oman laitteen, voi hoitaa tarpeen mukaan. Kainoalotyynyjen kanssa n. 670,00 postiennakolla. Laite on helppo käyttää ja hoitokaan ei kovin kummoiselta tunnu.
Lisäbonuksena kädet eivät ole enää niin kylmännihkeät vaan lämpimät ja kuivat - aivan ihanaa. - Jojoba1
käyttänyt 2 vuotta kirjoitti:
Iontoforeesi toimii käsiin hyvin, kainaloihin vähän heikommin, mutta auttaa jonkin verran. Ostin dermikseltä oman laitteen, voi hoitaa tarpeen mukaan. Kainoalotyynyjen kanssa n. 670,00 postiennakolla. Laite on helppo käyttää ja hoitokaan ei kovin kummoiselta tunnu.
Lisäbonuksena kädet eivät ole enää niin kylmännihkeät vaan lämpimät ja kuivat - aivan ihanaa.Olen käyttänyt iontoforeesilaitetta jalkojen liikahikoilun hoitoon useita vuosia. Minulla hikosi jalat aina ja koko ajan, oli sitten sukat tai kengät jalassa tai ei. Jalat hikoilivat myös yöllä. En ole jännittäjä, vaan nautin esiintymisestä. Hoidolla jalat pysyy aivan kuivina. Käytän laitetta 2 viikon välein. Molempiin jalkoihin aina 30 minuuttia kerrallaan. Jalat ovat olleet hoidon aloittamisesta lähtien aivan kuivat. Myös jalkasieni-infektiot ja kenkien haju loppui siihen paikkaan. Heitin aikoinaan hoidon tehotessa kaikki vanhat kengät roskiin. Haisivat todella pahalle, kun olivat olleet aina märkänä.
- Anonyymi
SwiSto 3 laite on hankittu noin 3 viikkoa sitten. Käteni ja jalkani ovat hikoilleet paljon ja vaiva on pahentunut viimeisen vuoden/kahden aikana. Vaivaa on vuosien varrella yritetty hoitaa setralin lääkehoidon kautta tai kai siinä haettiin apua jännitykseen.
Lääkehoito on lopetettu, kädet ja jalat eivät turhia hikoile. Suosittelen iontoforeesi laitteen hankkimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138