Valaiskaa vähän tyhmempää, että mikä on rysty? Ei kuulu nimittäin minun sanavarastooni tuo sana. Tuskin olen koskaan kuullutkaan.
Mikä vittu on rysty??
11
9238
Vastaukset
- vaikken pelaa tennistä
no ainakin se on vitusta kaukana. Yleensä. Se on se kun paat käden nyrkkiin ja katot onko ne luuharjanteet näkyvissä. Siinä seisot rystyset valkosina.
Jos kiinnostut tenniksenpeluusta niin hyvin pian opit että kämmenlyönnin vastakohta on rystylyönti. Tai ainakin melkeen.- ..........
Miellä päin sanotaan rystynen.
- Nainen vailla historiaa
Rysty on biisissä kuvakielinen ilmaisu. Laulun poika/mies on valmis puolustamaan ja auttamaan tyttöään/naistaan kaikelta pahalta joko sanoin tai tarvittaessa jopa nyrkein.
- ........
Kiitos sinulle.
Hassua kun en ole ikinä kuullut sanaa "rysty" muualla kuin yhteydessä "rystylyönti".
Meillä päin todellakin sanotaan rystynen, eivätkä minun aivoni osanneet jotenkin yhdistää näitä kahta. - Professional1
........ kirjoitti:
Kiitos sinulle.
Hassua kun en ole ikinä kuullut sanaa "rysty" muualla kuin yhteydessä "rystylyönti".
Meillä päin todellakin sanotaan rystynen, eivätkä minun aivoni osanneet jotenkin yhdistää näitä kahta.Eiks biisissä lauleta "pimeän rysty",eli pimeän kääntöpuoli,eli valoisa.Korjatkaa jos olen oikeassa?!Samuli Putron meidän ajattelutason yläpuolella kulkevaa tajunnanvirtaa.
- Haipakka
Professional1 kirjoitti:
Eiks biisissä lauleta "pimeän rysty",eli pimeän kääntöpuoli,eli valoisa.Korjatkaa jos olen oikeassa?!Samuli Putron meidän ajattelutason yläpuolella kulkevaa tajunnanvirtaa.
Pimeän kaunis rysty:
Pimellä kujalla tyttöä väijyy vaara, mutta uljas ritari täräyttää kauniilla rystylöynnillään pahan tekijän ketoon. Ja tämä pätee myös henkiseen väkivältaan yms. Rystylönti on hyvä ja kaunis teko ja pimeys = yllätyksellisyys. Joks tajuut, untamo? - Juha82
tuossa laulussa.
Ja kuulostaa hyvältä laululta.
Zen Cafellahan on paljon hyviä lauluja, luulisin.
Idiootti, Minun kaupunkini, Eipä tiennyt tyttö, Vuokralainen, Kissa kuumalla katolla(eksoottisen oloinenm, rock!), Mies eikä poika enää, Taxi... - Astraaliromanssi
En ole koskaan osannut ajatella tähän biisiin poikaa. Se on kuvaus kahdesta tytöstä, lujasta ystävyydestä, rakkaudesta.
Suosikkejani Zen Cafelta (:
- emppu'
Rysty on käden osa sormien "tyvessä" tavallaan tai kysy vaikka äitiltäs kyllä se tietää >:D
- tanpuriini
Googlettaen etsin Rystylle selitystä ja löysin tämän keskustelun ja Professional1 on fiksu. voi että, oikein riemastuin kun tajusin
- selkokieltä
Rysty on käden ulkopuoli, kämmen on se mihin puristat *tavarat".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581