Onko muilla tällaisia oireita...Kun otan viinaa ja mulle epilepsia voin saada kohtauksen ja virtsa pääsee alle...Jos en ole ottanut alkoholia ja tulee muuten kohtaus niin virtsat ei pääse alle.Mulle kohtaukset tulee ko salama,en tunne niitä entuudestaan...2 kertaa tullut kesken puhelunki ja kun kohtaus tulee en muista jälkikäteen mitään.Onko muilla samoja oireita?Syön Lamictal nimistä lääkettä 300mg/vrk.
Epilepsiakohtaukset ja virtsankarkailu...
10
3584
Vastaukset
- Hugo.
Ei tuo ole harvinaista ja alkoholisteilla tulee virtsat monesti krapulassa alle... viina vaan tekee sen, että lamauttaa hermoston. Kyllähän siinä voi tulla housuun isommatkin jätteet. Sen tiedän, että kovilla juopoilla on monesti tuo kuseminen alle ongelma.
Se, että epilepsiakohtauksen yhteydessä karkaa virtsa ei ole varmasti myöskään mahdotonta, koska tajuhan siinä yleensä on mennyt.- Joanetta_28_Salo
Siis mulla ei oo alkoholi ongelmaa..Mut jos otan viinaa niin voi tulla kohtaus.
- Hugo.
Joanetta_28_Salo kirjoitti:
Siis mulla ei oo alkoholi ongelmaa..Mut jos otan viinaa niin voi tulla kohtaus.
Ehkä hieman huonosti muotoilin, mutta tiedän kavereita, jotka aina kusevat alleen juodessaan ns. perseet olalle ja he ovat muuten epilepsian suhteen terveitä. Tosin alkoholismi voi johtaa epilepsiaan.
- sauvatar
ilman ennakkotuntemusta ja kohtauksen
jälkeen en muista mitään.
Välillä tulee pieni tunne,
että nyt tulee ja kohtaus on tullut
ja sitten muistaakin jotain.
Milloin mitenkin.
Kannattaa vähentää vinaksia jos kerran
virtsan pidätys heikentyy silloin
ja aina housut kastuu.
Se on hankala hoitaa pois ja en tiedä
hoituuko se, kun johtuu viinasta ?
Ota varahousut mukaan, kun joskus
nautiskelet.- leijonamieli
...voi lirahtaa, vaikkei edes kohtausta ole. Mun täytyy päästä aina melko pikaisesti hotelli helpotukseen kun alkaa niitä tarpeita tuntua. Tuskin mulla viinakset on osasyyllisinä kun ei oo koskaan tullut käytettyä niitä sisäisesti.
En tiedä, johtuuko mulla tämä sitten lääkkeistä vai mistä?
Yleensä yritän rajoittaa omaa tankkausta, jos on etukäteen tiedossa vaikka parin tunnin bussireissu autolla, jossa ei ole vessaa :) - sauvatar
leijonamieli kirjoitti:
...voi lirahtaa, vaikkei edes kohtausta ole. Mun täytyy päästä aina melko pikaisesti hotelli helpotukseen kun alkaa niitä tarpeita tuntua. Tuskin mulla viinakset on osasyyllisinä kun ei oo koskaan tullut käytettyä niitä sisäisesti.
En tiedä, johtuuko mulla tämä sitten lääkkeistä vai mistä?
Yleensä yritän rajoittaa omaa tankkausta, jos on etukäteen tiedossa vaikka parin tunnin bussireissu autolla, jossa ei ole vessaa :)ja pisulle =))
- leijonamieli
sauvatar kirjoitti:
ja pisulle =))
mun tarttee muistaa ensin sammuttaa janoni ja vasta toisessa vaiheessa lirauttaa. Jää parempi maku suuhun :))
- inkutinku
kyllä tulee epikohtauksessa (GM) melkein joka kerta pissit housuun, vaikka en ole ottanut viinaakaan.
En ole koskaan saanut kohtausta humalassa tai krapulassa, vaan aina ne on tulleet ihan selvin päin. Olen lukenut jostain että, kun riittävästi juo ja päiviä kestää ryyppyputki tulee
epilepsian kaltainen kohtaus täysin oireettomallekin joskus. Ehkä sinun olis
parasta vähentää alkoholin käyttöäsi. Olet kaunis nuori nainen ja elämä edessäsi.
Nykyään lääkärit osaa hoitaa lääkkeillä epilepsian lähes oireettomaksi.
Käy siis säännöllisesti lääkärin konrollissa ja kerro vaivasi rehellisesti hänelle.
Tsemmpiä ja tervettä täyttä elämään Sinulle!
Hyvää ja vähäalkoholista juhannusta Sinulle!
Itse käytän alkoholia lähinnä lääkkeeksi alle desin illassa. ehkä joskus menee enempi.. Alle 2 kuitenkin suurin määrä. Tarkoitus ei ole olla humalassa.
Rento ja hyvällä tuulella on hyvä olla.- ...........
ei aloittaja välttämättä ole alkoholisti.. Tottakai humalassa/krapulassa voi saada epilepsiakohtauksen, nehän altistaa kohtauksille, mutta eihän kukaan täällä voi tietää mitään aloittajan juomisen määrästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747