Proteesitaskulliset

rintaliivit

Mistä ja minkämerkkiset proteesitaskulliset liivit olette ostaneet,ovatko olleet hyviä ?
Onko teillä myös uimapuku, jossa on taskut ?
Oletteko hakeneet kaupasta vai tilanneet netillä,minkä hintasia ne ovat ?

14

2155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sullekkin.

      Erikoisliikkeitä on ainakin Helsingissä (Amoeana), josta saa näitä bikinejä, uimapukuja ja rintsikoita taskuilla.
      Taskuja myydään myös erikseen ja voit ommella ne itsekkin tukeviin malleihin helposti.
      Yksi hyvä vinkki on se, että uimapuvussa kannattaa käyttää sitä pumpuli kevyt proteesia.
      Et tarvitse pulata proteesin kanssa ja se kuivuu samalla kuin uimapukukin ja on heti käyttövalmis.

      • rinnaton

        Ekat ilmaiset silikoonin kanssa,sain hakea Syöpäyhdistykseltä ja toiset tilasin netillä Helsingistä..juuri tuolta Amoenasta,maksoivat 46 €. Uimapukua en ole tarvinnut.


    • Loistava.polku

      Kannattaa tilata eBaysta, halpoja ja hyviä. Parilla kympillä saa jo hienot. Käytä hakusanaa "mastectomy bra".

      Itsekin sain vinkin näiltä palstoilta ja olen tilannut jo monta paria.

      • Marianneta

        voisiko joku laittaa sen osoitteen tänne kiitti.
        ja onko suomenkieliset sivut?
        syöpähoitaja sanoi että lindexillä on taskullisia liivejä nykyisin. en ole vielä itse käynyt katsomassa vaan.


      • rinnaton
        Marianneta kirjoitti:

        voisiko joku laittaa sen osoitteen tänne kiitti.
        ja onko suomenkieliset sivut?
        syöpähoitaja sanoi että lindexillä on taskullisia liivejä nykyisin. en ole vielä itse käynyt katsomassa vaan.

        En tiedä mitä osoitetta kaipaat, mutta tässä on tuon Amoenan sivut.

        http://www.amoena.fi/

        Kyllä niitä taskullisia on aika useassa kaupassa, varmaan myös Lindexillä.
        Sain tuon liikkeen esitteen Syöpäyhdistykseltä kun hain sieltä omani.Ilmaiset liivini oli juuri tuon firman liivit..ja tosi hyvät.


      • Marianneta
        rinnaton kirjoitti:

        En tiedä mitä osoitetta kaipaat, mutta tässä on tuon Amoenan sivut.

        http://www.amoena.fi/

        Kyllä niitä taskullisia on aika useassa kaupassa, varmaan myös Lindexillä.
        Sain tuon liikkeen esitteen Syöpäyhdistykseltä kun hain sieltä omani.Ilmaiset liivini oli juuri tuon firman liivit..ja tosi hyvät.

        sinne sivulle kyllä pääsin mutta en millään ilveellä päässyt liivipuolelle kurkkaamaan.


      • rinnaton
        Marianneta kirjoitti:

        sinne sivulle kyllä pääsin mutta en millään ilveellä päässyt liivipuolelle kurkkaamaan.

        Niinpä niin,ei sieltä päässytkään..en kokeillut tuota, koska itsellä on nuo paperiset esitteet.

        Laita sinne sähköpostia ja pyydä että lähettävät sinulle esitteet postissa,varmaan onnistuu. Minäkin tiedustelin kaikkea ja aina tuli vastaus.

        Joko on perhosia vatsassa,matka lähenee uhkaavasti ;)


      • Marianneta
        rinnaton kirjoitti:

        Niinpä niin,ei sieltä päässytkään..en kokeillut tuota, koska itsellä on nuo paperiset esitteet.

        Laita sinne sähköpostia ja pyydä että lähettävät sinulle esitteet postissa,varmaan onnistuu. Minäkin tiedustelin kaikkea ja aina tuli vastaus.

        Joko on perhosia vatsassa,matka lähenee uhkaavasti ;)

        no mä just ajattelin samaa että laitan mailia, mut leikattiin tiistaina eli ei niillä niin kiire ole vielä kun en ole saanut vielä sitä kunnon proteesia, olen vaan harjotellut tän kankaisen kanssa ja yhdet liivithän sain sairaalasta ja sitten ostin urheiluliivit.
        mieli vaan tekisi nättejä liivejäkin..
        matkalaukku on auki pöydällä ja sinne pitää pikkuhiljaa pakata kamppeita, saan tikit pois perjantaina ja tänään otettiin dreeni pois.


      • rinnaton
        Marianneta kirjoitti:

        no mä just ajattelin samaa että laitan mailia, mut leikattiin tiistaina eli ei niillä niin kiire ole vielä kun en ole saanut vielä sitä kunnon proteesia, olen vaan harjotellut tän kankaisen kanssa ja yhdet liivithän sain sairaalasta ja sitten ostin urheiluliivit.
        mieli vaan tekisi nättejä liivejäkin..
        matkalaukku on auki pöydällä ja sinne pitää pikkuhiljaa pakata kamppeita, saan tikit pois perjantaina ja tänään otettiin dreeni pois.

        Kiva että voit hyvin ja dreeni ja tikitkin on jo pois.
        Kohta pääset etelän lämpöön ja saat levätä. Muista, ettet mene aurinkoon,lääkäri varoitteli minua,kun olimme lähdössä Kiinaan,ettei sitten aurinkoa eikä veteen,ettei mene haavaan bakteereita.


      • Marianneta
        rinnaton kirjoitti:

        Kiva että voit hyvin ja dreeni ja tikitkin on jo pois.
        Kohta pääset etelän lämpöön ja saat levätä. Muista, ettet mene aurinkoon,lääkäri varoitteli minua,kun olimme lähdössä Kiinaan,ettei sitten aurinkoa eikä veteen,ettei mene haavaan bakteereita.

        tänään huomasin että sitä kudosnestettä kertyy tuohon leikatun rinnan alueelle...kuinka ne ottaa sen pois terkkarissa ja sattuuko?
        oletteko miten usein tai pitkän aikaa joutuneet käymään otattamassa sitä pois?
        en ota aurinkoa lomalla muuta kuin varjossa:)
        aamulla kävästiin jo mökillä jäitä myöten.


      • Ei se satu,Minä käyn 4 kert...
        Marianneta kirjoitti:

        tänään huomasin että sitä kudosnestettä kertyy tuohon leikatun rinnan alueelle...kuinka ne ottaa sen pois terkkarissa ja sattuuko?
        oletteko miten usein tai pitkän aikaa joutuneet käymään otattamassa sitä pois?
        en ota aurinkoa lomalla muuta kuin varjossa:)
        aamulla kävästiin jo mökillä jäitä myöten.

        sairaalassa.Leikkauksesta on aikaa 16 pvää,2 pvää oli dreenit,sen jälkeen2 viikkoa ollaan punkteerattu,huomenna taas sairaalaan


      • Marianneta
        Ei se satu,Minä käyn 4 kert... kirjoitti:

        sairaalassa.Leikkauksesta on aikaa 16 pvää,2 pvää oli dreenit,sen jälkeen2 viikkoa ollaan punkteerattu,huomenna taas sairaalaan

        sitä tässä pähkäilly kun mulla olisi se lomareissu alkaen viikon päästä että tuleeko siitä mitään...mutta onhan tässä viikko aikaa huoks...


    • syklaami

      marssin kangaskauppaan ja ostin puuvilla kangasta ja neljätoista vuotias tyttäreni ompeli rintsikoihin taskut.Meillä oli muuten tosi hauskaa silloin vaikka vakava asia olikin kyseessä.Suosittelen...

    • Anonyymi

      Mistä noita erillisiä taskuja saa ostaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe