heips! Ja taas kakka askaa ;-)
Eli: ensin kakattiin joka syoton jälkeen. Kolmiviikkoisena kakattiin vain joka toinen päivä megaisot keltaiset "vauva" sinapit. Nyt sitten huoleni: eli vauva kakkaa joka toinen päivä, mutta kakkaon kuin isomman vauvan kakkaa-ruskeaa ja kiinteähkoa, siis ei kovaa, mutta ei kelyaista pehmeääkään. Ollut tosi itkuinen muutaman päivän, eikä kunnolla huoli rintaa. Vauva saa silloin tälloin korviketta (pääsääntoisesti rintaruokinta). auttakaahan minua. mistä mahtaa olla kyse. Yleensähän kakka tuollaista, kun siirrytään kiinteisiin..
8 viikoinen ja ruskea, kiinteä kakka
1
628
Vastaukset
...ykskaks kakka "kiinteämmäksi" kutakuinkin noihin aikoihin. Se kuuluu asiaan, lääkäristä sanottiin. Itse ihmettelin sitä kovin, kun pojan ravinto ei ollut muuttunut mitenkään (korvikkeella), jotenkin oletin, että kakka olisi muutttunut kiinteämmäksi vasta kiinteiden ruokien aloittamisen jälkeen.
Meillä tuli nyt kiinteiden aloittamisen jälkeen ensimmäinen kikkarekin ja poikaparalla meni varmaan perunasta maha niin kovaksi, että kakkaaminen kesti aina muutaman päivän, ei itkua mutta kovaa äheltämistä kumminkin. Annoimme pari päivää Levolacia ja luumusosetta ja johan helpotti. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705727Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274747Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182966- 1772367
- 172026
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1662011- 1011470
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771038