heips! Ja taas kakka askaa ;-)
Eli: ensin kakattiin joka syoton jälkeen. Kolmiviikkoisena kakattiin vain joka toinen päivä megaisot keltaiset "vauva" sinapit. Nyt sitten huoleni: eli vauva kakkaa joka toinen päivä, mutta kakkaon kuin isomman vauvan kakkaa-ruskeaa ja kiinteähkoa, siis ei kovaa, mutta ei kelyaista pehmeääkään. Ollut tosi itkuinen muutaman päivän, eikä kunnolla huoli rintaa. Vauva saa silloin tälloin korviketta (pääsääntoisesti rintaruokinta). auttakaahan minua. mistä mahtaa olla kyse. Yleensähän kakka tuollaista, kun siirrytään kiinteisiin..
8 viikoinen ja ruskea, kiinteä kakka
1
628
Vastaukset
...ykskaks kakka "kiinteämmäksi" kutakuinkin noihin aikoihin. Se kuuluu asiaan, lääkäristä sanottiin. Itse ihmettelin sitä kovin, kun pojan ravinto ei ollut muuttunut mitenkään (korvikkeella), jotenkin oletin, että kakka olisi muutttunut kiinteämmäksi vasta kiinteiden ruokien aloittamisen jälkeen.
Meillä tuli nyt kiinteiden aloittamisen jälkeen ensimmäinen kikkarekin ja poikaparalla meni varmaan perunasta maha niin kovaksi, että kakkaaminen kesti aina muutaman päivän, ei itkua mutta kovaa äheltämistä kumminkin. Annoimme pari päivää Levolacia ja luumusosetta ja johan helpotti. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969