Kawazaki ZZR 1400

Zorro

Kawan ZZR 1400 kuume edelleen päällä ... löytyykö kokemuksia tyyppivioista? Entäpä ajettavuus kaks päällä?

17

12713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------------

ajelehan sillä mopolla ensin muutama vuosi.

• jjjjjjjjjj

edellisellä vastaajalla,on itsellään joko honda tai yamaha,kun noin pätevän vastauksen antoi!

• Zorro

Mopolla ajo, varsinkin pappa-tuntskalla, on ihan jees. Huolimatta sinun kiinnostuksesta mopoihin, olen jo aikaa sitten itse siirtynyt hiukan erityyppisiin menopeleihin.

Nähdään kesällä motoristipiireissä, löydät ja tunnistat minut varmasti uuden Kawan selästä. Minä tunnistan sinut kyllä sinut, moposta.

Leppoisaa kevään jatkoa ja kiitokset vielä hyvistä vihjeistä ZZR:n ostoon.

-Kawamies von Zorro-

• Kawa Tartzan
        Zorro kirjoitti:

Mopolla ajo, varsinkin pappa-tuntskalla, on ihan jees. Huolimatta sinun kiinnostuksesta mopoihin, olen jo aikaa sitten itse siirtynyt hiukan erityyppisiin menopeleihin.

Nähdään kesällä motoristipiireissä, löydät ja tunnistat minut varmasti uuden Kawan selästä. Minä tunnistan sinut kyllä sinut, moposta.

Leppoisaa kevään jatkoa ja kiitokset vielä hyvistä vihjeistä ZZR:n ostoon.

-Kawamies von Zorro-

Nämä pyörät ovat tosiaan minulle mopoja, kun on tuota kokemusta kertynyt aika lailla.

• Nimetön

jos yhtä hyvä kuin zzr/11 niin ostan

• Jussy...

Typical alepyörä jota jäi jokaikiselle piirimyyjälle liiteriin useita. Nyt niitä saa -06 ylivuotisina 15-16000 hintaan jos joku vaan ottaisi. Vaihtohinta n. 17k€...

Kohtuullinen ostos 15000€ hinnalla.

• Tony

Sontapuhetta tuo, että "Zetoreita" saisi 15-16000
        eurolla. Otin lähes kaikista Kawa-liikeistä tarjouksen, juuri ylivuotisista ja halvin oli 17500.
        Persaukisten juttuja!!

• nyt ota
        Tony kirjoitti:

eurolla. Otin lähes kaikista Kawa-liikeistä tarjouksen, juuri ylivuotisista ja halvin oli 17500.
        Persaukisten juttuja!!

ton ääliön juttuja todesta. Toi jätkä on häiriköinyt täällä jo pitkät ajat. Nyt on tosin ollut taukoa, mut nyt siltä on ilmeisesti lääkkeet loppuneet. Mikä lie perseaukinen jolla on korkeintaan joku vanha Hondan-raato.

• pete761172
        Tony kirjoitti:

Persaukisten juttuja!!

kokeile helsingin lauttasaares olevaa mopomarkettii. sielt saattas löytyä zzr 1200 halvalla. varma en oo mut et paljon menetä jos kysyt. ryhtiä oli riittävästi eli niinkun aina liian vähän. vähän ajettu ja toimiva ja halpa. jos etit halpaa zetukkaa niin kandee kysyä...hinta oli jotain 14000 ja jos sama pyörä vielä siel on niin kympin pintaan luulisin hinnan olevan. halpa ja jäis oravan nahkoja viripalikoihin....

• K-A

Tyyppivikoja en ole vielö löytänyt omastani! Vuoden -06 mallia - sininen.

Takana noin 9.000km ja ei mitään ongelmia. Kävimme vaimoni kanssa Norjassa elokuussa 2006 ja hyvin toimii kulkee 2 päällä(minä 188cm/95 vaimo 167/55).

Tehoa on sopivasti/tarpeeksi riippuu henkilöstä. Mutta kaksi tavarat laukut niin ei ole ohittelussa mitään ongelmia. Ainoa mihin kiinnitin alkuun huomiota on noin isoksi pyöräksi tietyllä alueella alaväännön tippuminen, mutta ei vaivaa enää.

Lopuksi suosittelen! Itsellä entinen ZZR 1100(ZX11-jenkki)

• kawa1100

• noita käyriä

• zzr1400
        noita käyriä kirjoitti:

sitten pitää tulkita. Saisiko selkeäsanaisen version...

Sivulla 2/8 huomaat alkuperäisen ja TRE-008 elektroniikka ohjaimella olevan yksilön eron.
        Alkuperäisessä selvä kuoppa väännössä. TRE-008 parantaa huomattavasti.Jos tehokuoppa pitää paikkansa tuolla kierrosalueella- niin sattuu pahasti n.70-80km/h vauhtiin. Mutta Tämä TRE-008 auttaisi tämän kuvan mukaan ongelman hoitoon.
        Maksaa vain 70E.
        Katso ORG:n puolelta tietäävät enemmän.

• kawa1400

Ostan pyörän joka tapauksessa. Pienet tehokuopat saa korjattua, eivätkä edes haittaa normaaliajoa

• zzr 1400

Terve!

Juu ja kannattaa ajaa ensin "tehokuoppien korjailuja" tietää vaan että onko tarpeita korjailla. Minusta ei ole. Itse olen ajanut kyseisellä mopolla 14000 km viime kesänä.
        Mielestäni voin suositella pyörää, käy sopivasti kaiken tyyppiseen ajoon. Ja voimaa on kyllä riittävästi.

Vikoja ei ole ollut mitään.

• JUMALAUTA!

Olen itse kiinnostunut samasta pyörästä. Paria omistajaa olen päässyt jututtamaan.
      Toinen kehui parhaaksi pyöräksi mitä on omistanut (suhteellista), omistanut mm 1100XX yms pyöriä, iäkkäämpi kaveri. Sanoi että kolmessa sadassa menee vielä kuin juna.
      Toinen oli sitte niin kettuuntunut, sano, että tuuli lyö päin pläsiä ja on sadan kilsan jälkeen niin hiton kipeä!
      Mikäs kyykkypyörä se kaiken tuulen blokkaa..
      Tyttöystävän kanssa käytiin koeajamassa kaks päällä ja kehui mukavammaksi kuin nykyinen GSX-F. Hommaan sitte seuraavaksi sellasen!

Täytyy silti sanoa yleisesti, että:
      VITUTTAA, KUN ASIALLISEN AVAUKSEN ENSIMMÄISET VASTAUKSET OVAT PELKKÄÄ IDIOOTTIEN PASKAN JAUHANTAA! JOS EI KO. ASIAAN OLE KOMMENTOITAVAA, TAI EI PÄÄSSÄ YLEENSÄKÄÄN LIIKU MITÄÄN AJATUKSIA, NIIN PAKKOKO SITÄ ON TYPERYYTENSÄ MENNÄ OIKEIN JULKISESTI NÄYTTÄMÄÄN!?

Vaikuttaa siltä että esim. juuri ennen nukkumaan menoa ehtii vielä laittamaan vittuilut muutamaan viestiin, ja sitte tyytyväisenä unten maille..

MODERAATTORIT SEULOKAA VÄHÄN NÄITÄ VIESTEJÄ TAI LOPETTAKAA KOKO SIVUT!

UGH!

• Rane

Itselläni on kawa zzr 1400 jolla on tullut ajettua 22000km ilman minkäänlaisia huolia ja mikä parasta se oli ollut koeajopyöränä ja oli ajettu 3300km pelkkää revitystä!! Pyörä toimii kuin junan vessa vaikka pelkäsin sitä ostaessa että työnnän käteni paskaan mutta onhan siinnä 2v takuu. Olen myös omistanut 2kpl 1100xx ja yhden busan 99v mallin hondat ovat olleet super kestäviä mutta hiukan tylsiä 99v busa oli todella nopea mutta eniten harmia säätöjen kassa kun putket vaihdettiin nypytti 3000/4000 kohdalla pahasti ja seoksia sai säädellä 2 kertaa vuodessa myös vakioissaa busseissa on ollut samoja oireita jo uutena. 2008 busa ehkä parempi? Tämä on nyt mun eka kawa ja nähtäväksi jää sen kestävyys mutta hyvältä näyttää vielä ja kesällä mennään kawalla taas eurooppaan taas!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8470
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2378
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1822
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1717
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      20
      1138
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe