No niin, ihan mielenkiinnosta kyselen. Onko joku käynyt messuilla katselemassa kyseistä venettä? Piti tulla jo viime vuonna mutta jäi silloin Tukholmaan. Sittemmin taisi olla esillä Lauttasaaren messuilla.
Taitaa nousta melko korkeaksi tuo hinta kuitenkin...
Mutta varmasti merikelpoinen vene. Jossain lehdessä Joel Nemes ilmaisi tyyliin että "siitä lähdettiin että Hangon läntisen selän pystyisi ylittämään missä kelissä tahansa" Kovasti odottelen lauantaita että pääsen katselemaan sitä venettä. Mutta jos jollain on hinta tiedossa niin kommentteja tänne kiitos. Voitasiin muutenkin nostalgian vuoksi taas rupatella Vatoreista vähäsen... Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Vator 27 Hinta?
18
5408
Vastaukset
- Noin..........
120000:-
- epäkäytännöllisyyttä
Kansijärjestelyt ja kuuluu tuohon käytännöllisyydeltään epäonnistuneeseen Flipper ja Bella joukkoon.
Kaiteet ovat leveämmällä kuin törmäyslistä. Takatasolle meno on ylivoimaisen vaikeata ja se kuuluu turvallisuudeltaan ja sarjaan giljotiinit.
Nykyään moottoriveneessä on oltava integroitu takataso tällaisesen pyöristämättömän hirvityksen sijasta.
Takakulmakin on tosi suomalaista perua, kun pyöristys puuttuu. Ulkonäkö on 70-luvun laatikkoaikakaudelta.- Tompp
Mutta onhan se perä kuitenkin aika retrohenkinen eikö vain..?
- Kasi
Tompp kirjoitti:
Mutta onhan se perä kuitenkin aika retrohenkinen eikö vain..?
Minusta ko. Vatorin hinta on aivan käsittämättömän kova ottaen huomioon ihan perusasiat, eli veneen pituus, paino, tilat ja varusteet. Sinänsä ei kahta sanaa siitä, että kyseessä on erittäin hieno ja herkullisen erikoinen paatti, jossa lienee ajo-ominaisuudet kohdallaan. Sillä on varmaan mukava rantautua konservatiivisten Flipper- ja Yamarin-kuskien viereen... Ko. hinnalla saisi kuitenkin jo melko paljon enemmän jotain muuta venettä.
- Göran
Ei ainakaan kuvissa (esite vator.com) näytä kaiteet olevan ulompana kuin kannen reuna. "Integroitu uimataso" on tyypillinen kusetuskeino: veneestä saadaam isomman näköinen, mutta tilat eivät kasva.
- oltava nykyään
Göran kirjoitti:
Ei ainakaan kuvissa (esite vator.com) näytä kaiteet olevan ulompana kuin kannen reuna. "Integroitu uimataso" on tyypillinen kusetuskeino: veneestä saadaam isomman näköinen, mutta tilat eivät kasva.
Kaiteet ja hytin seinä on oltava reippaasti sisempänä kuin törmäyslista.
Integroitu uimataso/takataso on oikein pyöristetty , ja siinne pitää päästä avotilasta ja molemmilta sivukansilta yhdellä askelella. Muut ratkaisut ovat epäkäytännölisiä ja vaarallisia. Eikös tämä nyt millään mene jakeluun suomalaisilla valmistajilla ja myyjillä. - rantautua
Kasi kirjoitti:
Minusta ko. Vatorin hinta on aivan käsittämättömän kova ottaen huomioon ihan perusasiat, eli veneen pituus, paino, tilat ja varusteet. Sinänsä ei kahta sanaa siitä, että kyseessä on erittäin hieno ja herkullisen erikoinen paatti, jossa lienee ajo-ominaisuudet kohdallaan. Sillä on varmaan mukava rantautua konservatiivisten Flipper- ja Yamarin-kuskien viereen... Ko. hinnalla saisi kuitenkin jo melko paljon enemmän jotain muuta venettä.
Tyypillinen ei-ajateltu suomalainen plaanari,
jolla rantautuminen on vaarallista.
- vaivalla
Asuttavia ja merikelpoisia matkaveneitä integroidulla takatasolla kannattaisi etsiä Ruotsista ja Norjasta.
- svenkku
Kerrankin runko, jonka V-pohjan asteluvun valmistaja kehtaa kertoa:-)
- kansijärjestely taas puuttuu
On se kamalaa kun ei perusasioita oteta suunnittelussa huomioon.
- on susi
kansijärjestely taas puuttuu kirjoitti:
On se kamalaa kun ei perusasioita oteta suunnittelussa huomioon.
Moni ns integrointu "monitoimiväline",,,, on täysi susi !!!!
--ei toimi missään,, mitenkään....
--moni vene on kaikessa huono ! tasaisesti....
messuilla 122 000€. vene oli hienosti suunniteltu ja mun mielestä ihanteellinen rantautumiseen tiikkikansien vuoksi. hinta vaan ihan mahdoton... itse ajan 17 hardtoppia ja parempaa venettä omaani käyttöön en ole kohdannut. sateella ei muutako kattoluukku kiinni. nykyiset paatit ovat melkein kaikki pressuviritelmiä... ja todella kovassa kelissä pystyy ajamaan.
- merikelpoisuus
Mistään sivuilta en löytänyt pääasiaa taaskaan.
Se on suojaisille ja sisävesille vesille luokitettu. - niinkään
merikelpoisuus kirjoitti:
Mistään sivuilta en löytänyt pääasiaa taaskaan.
Se on suojaisille ja sisävesille vesille luokitettu.Kirjoittaja taitaa olla Busterimiehiä. Ehkä on parempi että pysyttelet ihan suosiolla siellä kotijärven kulmilla. Vator 27 on merikelpoinen vene jos mikään.
- luokitettu
niinkään kirjoitti:
Kirjoittaja taitaa olla Busterimiehiä. Ehkä on parempi että pysyttelet ihan suosiolla siellä kotijärven kulmilla. Vator 27 on merikelpoinen vene jos mikään.
Mihin luokkaan Vator on luokitettu?
- Sir-BB
eilen messuilta ton vatorin, maksoihan se hunajaa mutta entä sitten.Kesällä te Flipper nännyt kuolaatte kun me Villen kanssa tuupataan kannella.
- hyökkää ohi
Katotaan sitten kesällä.
Olen mun bella 530 kanssa menossa kanssa ja kovaa.
Kun 20hv laulaa, niin siin jää vatorellat aivan jalkoihin.
Sit mä elvistelen bella 530 kannella ja aiku teitä poikia sapetta....
Kato siggee, bilsua, pimpsaa ja bella 530 style ½!
- Winha
Ei mun mielastä mikään paha ollut. Mercruiserin 320 heppaisella dieselillä asialliset kulku ja kulutuslukemat, pohjassa kipakka V jne. Herättää ainakin huomiota laiturissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945