Rivi puuttuu Salaman näkijästä

kellään sitä?

Mulla on Sevenin painama pokkari Salaman kirjasta Siinä näkijä missä tekijä, v:lta 2004.

Sivun 89 ensimmäinen rivi puuttuu. Olisiko sitä kellään?

Sivun 88 lopussa alkaa lause: "Silloin Aleksei...

mutta tästä välistä on siis pakko puuttua yksi rivi, sillä sivu 89 alkaa tyhjällä rivillä ja 2. rivi alkaa näin:

"sille leipää. Se hymyili."

Olisin hyvin kiitollinen avusta, sillä tämä häiritsee minua kovasti.

5

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitiparta

Että näin.
      Sivun 88 viimeinen rivi kuuluu "neuvoin, vaikka ajattelin että se on suotta ja että ne puheista huolimatta". Sivun 89 ensimmäinen rivi "kumminkin yrittävät vielä."

Sevenin pokkarissa kun on teksti ladottu eri tavalla ei sivut mene yksi yhteen alkuteoksen kanssa. Jotta löytäisin kyseisen kohdan joutuisin käymään koko kirjan läpi.

Seven? ;-)
      Osta minulta kirjan ensimmäinen painos, v:lta 1972, erittäin siisti kunto miltei lukemattoman kuntoinen, ei merkintöjä eikä tahroja eikä ryppyjä, vain kansipaperit puuttuu. Hinta 5,50 e.

[email protected]

Mainos. Kirjailijoiden ja kirjojen esittelyyn sekä käytettyjen kirjojen myyntiin (tällä hetkellä mulla on myynnissä yli 3000 kirjaa) ja kirjallisuusaiheisiin keskusteluihin sekä infomateriaaliin keskittyvä kotisivustoni aukeaa maaliskuun aikana.

• ostamaan

toista painosta kirjasta, joka minulla jo on. Miinus yksi rivi.

Sinulla on siis eri painos, joten oli aika turhaa mennä mainitsemilleni sivuille, kun ne - kuten itsekin huomautit - on ladottu eri tavalla.

• Karl

Minulla on espanjalaisen kustantajan kirja, josta puuttuu yksi rivi, sivun alalaidasta. Tämän sivun ylälaidassa taas toistetan edellisen sivun viimeinen rivi.

Pyysin kustantajaa lähettämään s-postitse tuon puuttuvan rivin. Kaksi vuotta jo kulunut, eikä Barcelonasta ole kuulunut halaistua sanaa...

• siis kirjallisuuden, ei Salaman, kysymäsi kohta kuuluu kuudennessa, kovakantisessa painoksessa:"

Silloin Aleksi oli vielä Lietsussa eikä Pilkkeessä. Nyt se on Pilkkeessä. Me vietiin sille leipää. Se hymyili."

• alkup.

Voin taas nukkua yöni rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1836
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      115
      1270
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1227
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      414
      1119
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50