Mulla on Sevenin painama pokkari Salaman kirjasta Siinä näkijä missä tekijä, v:lta 2004.
Sivun 89 ensimmäinen rivi puuttuu. Olisiko sitä kellään?
Sivun 88 lopussa alkaa lause: "Silloin Aleksei...
mutta tästä välistä on siis pakko puuttua yksi rivi, sillä sivu 89 alkaa tyhjällä rivillä ja 2. rivi alkaa näin:
"sille leipää. Se hymyili."
Olisin hyvin kiitollinen avusta, sillä tämä häiritsee minua kovasti.
Rivi puuttuu Salaman näkijästä
5
338
Vastaukset
- äitiparta
Että näin.
Sivun 88 viimeinen rivi kuuluu "neuvoin, vaikka ajattelin että se on suotta ja että ne puheista huolimatta". Sivun 89 ensimmäinen rivi "kumminkin yrittävät vielä."
Sevenin pokkarissa kun on teksti ladottu eri tavalla ei sivut mene yksi yhteen alkuteoksen kanssa. Jotta löytäisin kyseisen kohdan joutuisin käymään koko kirjan läpi.
Seven? ;-)
Osta minulta kirjan ensimmäinen painos, v:lta 1972, erittäin siisti kunto miltei lukemattoman kuntoinen, ei merkintöjä eikä tahroja eikä ryppyjä, vain kansipaperit puuttuu. Hinta 5,50 e.
[email protected]
Mainos. Kirjailijoiden ja kirjojen esittelyyn sekä käytettyjen kirjojen myyntiin (tällä hetkellä mulla on myynnissä yli 3000 kirjaa) ja kirjallisuusaiheisiin keskusteluihin sekä infomateriaaliin keskittyvä kotisivustoni aukeaa maaliskuun aikana.- ostamaan
toista painosta kirjasta, joka minulla jo on. Miinus yksi rivi.
Sinulla on siis eri painos, joten oli aika turhaa mennä mainitsemilleni sivuille, kun ne - kuten itsekin huomautit - on ladottu eri tavalla.
- Karl
Minulla on espanjalaisen kustantajan kirja, josta puuttuu yksi rivi, sivun alalaidasta. Tämän sivun ylälaidassa taas toistetan edellisen sivun viimeinen rivi.
Pyysin kustantajaa lähettämään s-postitse tuon puuttuvan rivin. Kaksi vuotta jo kulunut, eikä Barcelonasta ole kuulunut halaistua sanaa... siis kirjallisuuden, ei Salaman, kysymäsi kohta kuuluu kuudennessa, kovakantisessa painoksessa:"
Silloin Aleksi oli vielä Lietsussa eikä Pilkkeessä. Nyt se on Pilkkeessä. Me vietiin sille leipää. Se hymyili."- alkup.
Voin taas nukkua yöni rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511903
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131836Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391674- 1151270
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228- 861227
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4141119- 62889
- 49841
- 50836