Iltalehden mukaan Susa K:n kirja ilmestyy etuajassa. Ilmeisesti mielenkiinto kirjaa kohtaan on vauhdilla lässähtämässä, joten yritetään ottaa mahdolliset rahat pois, kun aihe vielä jollain tavalla kiinnostaa.
Susan kirja ilmestyy etuajassa
114
20380
Vastaukset
- HÖTKYILE...
kiinnostaa koko ajan, Het ostan ko ilmestyy!
- Get a life
Kannattaa hankkia ihan oma elämä.
- Kaikkien
Get a life kirjoitti:
Kannattaa hankkia ihan oma elämä.
kannattaisi hankkia oma elämä, You Too ;) Eipä olisi tälläkään palstalla näin vilkasta ilman jonkin toisen ihmisen elämää.
- oma elämä
Kaikkien kirjoitti:
kannattaisi hankkia oma elämä, You Too ;) Eipä olisi tälläkään palstalla näin vilkasta ilman jonkin toisen ihmisen elämää.
Tämä surkea nainen on ripustautunut Matin kaulaan myllynkivenä.
Inhottava loisiva hyväksikäyttäjä.
Ei mitään mahiksia ilmeisestikään hankkia omaa elämää.Luuseri. - huippuvuosi
heti ostan, kun ilmestyy. Ihan Matin kiusaksikin ja Susania kannustaen.
- Älyhoi!!
huippuvuosi kirjoitti:
Kannustaen mistä?
- ostan heti
tai ainakin sata ja teen juhannuksena kokon niistä
- katseita...
ostan heti kirjoitti:
tai ainakin sata ja teen juhannuksena kokon niistä
kun menet Susanin kirjoja ostamaan. Suomalaisilla on lynkkausinto päällä. ;)
- Nimetön
Onkohan nyt kaikki raha-asiat hyvin?
- Nimetön
Eikö kahden lapsen yksinhuoltajana, ole mitään muuta tekemistä?
- minäkin---
huippuvuosi kirjoitti:
ostan heti....
- hmmmm
Mulla on kiinnostus tullut kirjaa kohtaan tämän Susanin julkisen riepottelun takia. Haluan sittenkin lukea tuon kirjan. Mitkä paikat sitä myy, mistä voi kysellä?
Ihan mielenkiintoista nähdä tuon ihmisen ajatusmaailmaa muutakin kuin se, mitä tv:ssä on näkynyt.
Toivottavasti Susan kertoo millä nikillä Matti chattaili netissä ja miten he päätyivät tapaamaan. Pikku uteliaisuuteni on herännyt ja nostaa päätään esiin, ei voi mitään. Jos nikki paljastuu, niin moni muukin chattaillut nainen ehkä saattaa tietää chattailleensa itse pääministerin kanssa. Olisinkohan minäkin? :o)- liian
lihava ja vanha masan sätti kamuksi:=)
- njam njam
liian kirjoitti:
lihava ja vanha masan sätti kamuksi:=)
Päinvastoin, Matti olisi saattanut miettiä kaksikin kertaa, että olenko liian nuori tuon ikäiselle :o)
Mutta Matissa on sitä jotain, meidän nuorempienkin silmin katsottuna. Ihan namu mieheks!
Ääneni annan Matille ja pisteet Susanille, että saatiin tähän tylsään maahan vähän vipinää ja elämää. - mitä väliä
millä matti chattaili, mutta susan oli seabuckthornberry suomi24. treffipalstalla
- seikku
Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa , niinkuin tämäkin , vaalikikkahan tämä on ,rauhoittukaa , hyvät immeiset !!!!!!!!!
- niinkö?
njam njam kirjoitti:
Päinvastoin, Matti olisi saattanut miettiä kaksikin kertaa, että olenko liian nuori tuon ikäiselle :o)
Mutta Matissa on sitä jotain, meidän nuorempienkin silmin katsottuna. Ihan namu mieheks!
Ääneni annan Matille ja pisteet Susanille, että saatiin tähän tylsään maahan vähän vipinää ja elämää.Ei ihme, että on tylsä maa kun tämä koostuu oikein laatuviihdettä arvostavista mimmeistä.
Yleensä kun joku sanoo, että on tylsää, niin vika on omassa päässä :) Sorry nyt vaan... - ja siks
seikku kirjoitti:
Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa , niinkuin tämäkin , vaalikikkahan tämä on ,rauhoittukaa , hyvät immeiset !!!!!!!!!
en ihmettelisi,vaikka kirjan todellinen kustantaja olisikin Suomen Dillein Porukka...ja ihan ensimmäiselle älisijälle tiedoksi,äänestän kokoomusta...
- näkökanta
on ihan hyvä oivallus. Mutta silti luulen kun Susan itse on esittelemässä kirjaa ja jakamassa nimmareita, niin kyllä väkeä löytyy paikalle.
Ja kirjan julkistamistilaisuus on samaa touhua kuin kansienkin. Jotenkin karmivaa.- ovat
mielestäni nämä taustapirut, tämäkin Kurosen "manageri". Näitä alkaa Suomessa riittää amerikan malliin, ei omaatuntoa, etiikkaa, pelkkää härskiyttä ilman häpeää. Millään ei ole enää väliä ja tämä on laillista, vaikka nämä ihmiset kuuluisivat suljetulle.
- enoon
ovat kirjoitti:
mielestäni nämä taustapirut, tämäkin Kurosen "manageri". Näitä alkaa Suomessa riittää amerikan malliin, ei omaatuntoa, etiikkaa, pelkkää härskiyttä ilman häpeää. Millään ei ole enää väliä ja tämä on laillista, vaikka nämä ihmiset kuuluisivat suljetulle.
En osta, en osta, en osta, en osta. Suksikoon ämmä hevon v....n!
- Apina123
enoon kirjoitti:
En osta, en osta, en osta, en osta. Suksikoon ämmä hevon v....n!
http://www.adressit.com/olehiljaasusankuronen
http://www.adressit.com/susan - ja ketä kiinnostaa, ostaa
Apina123 kirjoitti:
http://www.adressit.com/olehiljaasusankuronen
http://www.adressit.com/susanMiks mä tuollaisia allekirjoittaisin? Mua esimerkiksi kiinnostaa Susanin kirjasta seuraavat asiat:
- millä nikillä Matti esiintyi
- millä tavoin Matti lähestyi ensimmäisen kerran
- missä vaiheessa Matti paljasti henkilöllisyytensä
- kumpi ehdotti tapaamista
- kuinka pian tapasivat
- ensimmäiset treffit
- antoiko Matti treffeillä lahjaa tai kukkia
- milloin Matti uskaltautui ensimmäiseen
suudelmaan
hinta olisin valmis maksamaan Susanin kirjasta noin 15- 35 euroon
- - Kyllä kiinnostaa
ja ketä kiinnostaa, ostaa kirjoitti:
Miks mä tuollaisia allekirjoittaisin? Mua esimerkiksi kiinnostaa Susanin kirjasta seuraavat asiat:
- kuinka pian tapasivat
- ensimmäiset treffit
suudelmaan
-Hei, tuossa oli hyvä lista niistä asioista joita pitäisi olla kirjassa, niin ihmiset ostaisivat sen. Minua kiinnostaa myös se, miksi Matti jätti Susanin? Syy moiseen olisi kiva tietää.
Aion ostaa kyllä kirjan heti kun se ilmestyy, täytyyhän tästä kohutusta romanssista nyt sentään jotain selvää saada. - puh???
ja ketä kiinnostaa, ostaa kirjoitti:
Miks mä tuollaisia allekirjoittaisin? Mua esimerkiksi kiinnostaa Susanin kirjasta seuraavat asiat:
- kuinka pian tapasivat
- ensimmäiset treffit
suudelmaan
-Eikö sulla ole mitään omaa ihmissuhdetta kun pitää muiden suhteista repiä sisältöä elämään?
- Hei!!!
Kyllä kiinnostaa kirjoitti:
Hei, tuossa oli hyvä lista niistä asioista joita pitäisi olla kirjassa, niin ihmiset ostaisivat sen. Minua kiinnostaa myös se, miksi Matti jätti Susanin? Syy moiseen olisi kiva tietää.
Aion ostaa kyllä kirjan heti kun se ilmestyy, täytyyhän tästä kohutusta romanssista nyt sentään jotain selvää saada.Surkeita noi sun IHAN ITSE sanailemat mainokset.
- valitti vielä
Kyllä kiinnostaa kirjoitti:
Hei, tuossa oli hyvä lista niistä asioista joita pitäisi olla kirjassa, niin ihmiset ostaisivat sen. Minua kiinnostaa myös se, miksi Matti jätti Susanin? Syy moiseen olisi kiva tietää.
Aion ostaa kyllä kirjan heti kun se ilmestyy, täytyyhän tästä kohutusta romanssista nyt sentään jotain selvää saada.tammikuussa iltalehdessä tai jossain, että ei vieläkään ymmärrä, miksi hänet jätettiin. Siis ei selviä kirjassakaan, ellei nyt ole äkännyt.
- on siis valmis
puh??? kirjoitti:
Eikö sulla ole mitään omaa ihmissuhdetta kun pitää muiden suhteista repiä sisältöä elämään?
Aijotko rientää ostamaan?
- Muori
Voi Susan, minun käy sinua sääliksi, miksi et voinut antaa asian olla, vaan jatkat Vanhasesta kirjoittelua. Olisi sinulle itsellesikin helpompi vain unohtaa. Ei täällä muutkaan kirjoita kirjaa, jos joku parisuhde ei toimi. Tavallinen kuolevainen se on Vanhasen Mattikin. Mitä väliä sillä on, vaikka se on pääministeri, vai ollaanko sitä vain titteleiden perään. Teet itsestäsi tosi huonon vaikutelman. Ihmettelen tosin kyllä kustantajaakin joka lähtee tollaiseen mukaan, missä itse kunnioituksesi on ?
- Kirjastosta
Kurosen lapset sitten kirjastossa tavaavat sitä kirjaa. Voi älytöntä Susania,oletko jo jossain muualla kun tässä ulottuvuudessa. Psyk,,,,, tulee mieleen kyllä sinusta. Mihin tuo katkeruutesi vielä johtaa,toivottavasti ei mihinkään rikolliseen tekoon. Voi luoja!
- milla_
ole mitään vikaa, ottaa myös rahansa,,jos Kuronen en niin tyhmä että lähti tähän leikkiin mukaan, rahankiilto silmissä, niin voi voi ei tuu sääli pisteitä Kuroselle yhtään. Se leikin alkaa sen leikin kestäköön myös
- Itsekäs ja häpeämätön
Kirjastosta kirjoitti:
Kurosen lapset sitten kirjastossa tavaavat sitä kirjaa. Voi älytöntä Susania,oletko jo jossain muualla kun tässä ulottuvuudessa. Psyk,,,,, tulee mieleen kyllä sinusta. Mihin tuo katkeruutesi vielä johtaa,toivottavasti ei mihinkään rikolliseen tekoon. Voi luoja!
Susan Kuronen on itsekäs nainen, joka ei ajattele kuin omaa julkisuuttaan rahan kiilto silmissä. Täysin laskelmoitu "vuosisadan rakkaustarina". Kertoi, ett ei rakastunut pääministeriin, vaan Matti Vanhaseen. Kirjalle keksi nimeksi pääministerin morsian. Ei sentään morsiameksi ehtinyt, ei päässyt linnan juhliin, niinkuin oli kuvitellut, ja siitäpä katkeruus nousi. Ajattelisi edes Matin lapsia, kun ei omiaan ajattele. Yleinen naurunaihe suomessa tämä Susan. En ilkeäsi naamaani julkisesti näyttää jos olisin noin yksinkertainen tyhmä kana.
- ilmestyyköön ihan rauhassa
ei todella kiinnosta lukea koko kirjaa eikä
kirjoittajan naamaa nähdä aina kun koneen aukaisee - Lepsutin
Kun kirja ilmestyy, voisiko joku hyväsydäminen henkilö skannata kirjan verkoon.
Ei millään viittisi laittaa euroja kiinni tuohon teokseen, mutta kirjan sisältö kiinostaisi ihan kipeästi.
Linkin skannattuun kirjaan voisi laittaa jakoon vaikka tälle palstalle.- tulostaa
paperille, kiertää sen vessapaperirullan ympärille ja antaa lahjaksi omalle exälleen, varoitukseksi.
- kaskim
TOSI hyvä idea, ei tarvtse kuin (1) ostaa kirjan kaikki halukkaat voivat lukea täällä, ostetaan kimpassa ei tarvi maksaa kuin 10 centtiä per nenä.
- hap
saa pyyhkiä persettä.
- ikkrok
ei kiinnosta, niin ei.Taitaa tulla "tyhjiä" papereita kansien väliin..
- kirjassa
"Kaikki, mitä miehet tietävät naisista". Se oli kirja, jonka kaikki sivut olivat tyhjiä.
"Kaikki, mitä tiedän toimivasta parisuhteesta" voisi olla tämän K;n kirjan nimi. Minusta hänen kyllä pitäisi jo luopua kuvitelmastaan, että kansa ajattelee parempaa hänestä kirjan luettuaan. Olisi parempi, hänelle, jos peruuttaisi kirjan julkaisun ja nuolisi haavansa rauhassa, ja säilyttäisi edes jonkun rippeen arvokkuudestaan.
- aviovaimo
ja ostan myöskin lahjaksi ,muutamille kepuli ystäville.
- Ystävät hukassa.(lue jyystä...
Eipä taida olla sinun ystäviä kun kutsut heitä "kepuli" ystäviksi. Mihin itsesi luet oletko sossu vai kokkare. Ainoastaan Matin poliittiset vastustajat yrittää viedä pääministerin arvovaltaa,mutta näköjään huonolla menestyksellä. Pisteet vielä Matille ja Susalle kunnon potku perseeseen!
- Susanista itsestään
Susanin kirjaan olisi saanut tulla edustavampi kansi. Se valokuva, mikä oli joskus Susanista Ilta-Sanomien tai Iltalehden kannnen alaosassa, missä Susan poseerasi kädet leuan alle laitettuna.
Mulle tuli mieleen siitä kuvasta joku valokuva Dianasta aikoinaan, missä Diana nojasi käsiinsä samalla tavoin. Hiuksissakin siinä kuvassa paljon yhteistä.
Tuon nykyisen kannen kuvan olisi voinut painaa kirjan jollekin sivulle.- sen jossa oli suomi24. treffit
kuvassa jalat pitkällään laiturin kaiteen päällä niinkuin lyhyessä hameessa
- ---
tämäkin. Susan olisi voinut kirjoittaa kirjan, ottaa managerin mainostamaan sitä, tehdä julkistamistilaisuuksia ym. mutta kirjan sisältö pitäisi kyllä tukeutua johonkin muuhun, kuin jonkun toisen, vaikkakin kuuluisan, henkilön tekemisiin, vaikkapa omiin kokemuksiin. Nyt sisältö on vain Matin tekemisiä ja sanomisia, ja ainoa motiivi ostaa kirja on uteliaisuus. Olisiko hänen kaunokirjallinen tuote muuten myynyt? Otetaankohan uusintapainos?
sehän se just kirjaa myykin, ihmisten uteliaisuus. Mä luen sen sitten kun se on kirjastossa lainattavissa ;) jaksan odottaa...
- liisa__
olla varmoja siitä, kuinka paljon on sepitetty omia..itse olen varma,että sepitetty on myös.
Älkää uskoko kaikkea mitä luette.
Rahankiilto silmissä Susan Kuronen on.
itse en osta,enkä veinaa lukeakkaan. - yritetään
liisa__ kirjoitti:
olla varmoja siitä, kuinka paljon on sepitetty omia..itse olen varma,että sepitetty on myös.
Älkää uskoko kaikkea mitä luette.
Rahankiilto silmissä Susan Kuronen on.
itse en osta,enkä veinaa lukeakkaan.pohtia, että mikä on totta, kun kaikki perustuu vain Susanin puheisiin, eikä kuulopuheet päde missään oikeudessakaan. Voitko olla varma, lukiessasi kirjaa, että tämä on faktaa?
- mihin säilötty?????
Jos minulle rakastaja lähettäisi noin monta viestiä, mihin olisin arvannut ne "säilöä" tulevaa kirjaa varten.Ehkä olisi käytettävä mielikuvitusta. Voi Susan, mikä nainen oletkaan!!!!!!!!!!! Jatka seuralaien etsimistä netistä, mihin vielä päädytkään... mielisairaalaan kenties!
- Maha ratkee
Jumaskekka, maassa on kohta eduskuntavaalit ja suurinta huomiota nauttii kuroska ynnä manageri. Noh - managerin kyllä ymmärtää, koska se on Helsingin yrittäjien hallituksessa ja niiden 2007 vaaliohjelmaan kuuluu rohkaista jäseniään osallistumaan poliittisesti, mutta (ei hemmetti, täytyy nauraa välillä) tarkoittiko yrittäjät tällä tavalla osallistumista? Ja kepulainen pääministeri on kuin takiaispellossa. Mahtaa demareita naurattaa. Tämä on ehdottomasti elämän järjestämistä teattereista hupaisin!
- mielenkiintoni
johtuu siitä että mitäköhän vielä tapahtuu, ja kuinka uskaliaaksi menee homma ennenkuin lopahtaa. Ja tietysti, en ole utelias, vain tiedonhaluinen...
- Cappa
..se Kuronen. Käykää allekirjoittamassa adressi ja unohtaa koko nainen ja hänen puuhansa!
- ..tuokin ämmä
Onpa taas yks julkisuuden kipeä ämmä h..a, joka haluaa vaan saada julkisuutta, kun on nyt sattunut pyydystämään siihen piiriinsä, jopa näin hyvin tunnetun henkilön. YÄK YÄK- koko ÄMMÄ!!!
- SEURAA SAA
HAKEA NETISTÄ, MITEN OLLAKKAAN SIELLÄ PÄÄMINISTERI(kin)... MILLAISEN JOHTOPÄÄTÖKSEN VOI VETÄÄ PÄÄMINISTERIN AJATUKSENJUOKSUSTA. SINNE VAAN STORYVILLEEN SALEN KANSSA JA IHAN LIVENÄ NÄJET, MILLASTA SEURAA ON TARJOLLA, HEH.
- Ihan
oikeesti :(
Voishan nämäkin keskustelupalstan tekstit liittää sinne, että olis vähän täytettä kirjaan....- ei koskaan ei ikinäjos
jos jotakin kiinnostaa niin kipi kapi kirjakauppaan.mutta ei se tyhmä ole kuku myy vaan se joka ostaa.mutta kyseinen kirjailia on edelleen kuin vasemman jalan saapas,kyllä jämpti on näin.
- olla........
julkisuuden kipeä, toivottavasti masentuu lisää saamastaan palautteesta.......SAIRAS sanon minä....olis se kun kaikki ihmiset, jotka saa rukkaset, kirjoittais kirjan saamastaan kohtelusta.....nyt varmaan Vanhanen ymmärtää, ettei onneksi mennyt pitemmälle seurustelussaan
- loka antti
luvettaa enepi ku tuntematonta sotilasta usotax työ no usottaha työ sitähä minnäi niin pirun uteliast sakkii hyö on.no ku kerra luvettaa ni luvettaa iha porukall.
- luettavaa
No vihdoinkin ilmestyy sellainen kirja mistä ehkä miehetkin ovat kiinnostuneet. Monet miehet kun eivät lue yhtään mitään nykyisin, seuraavat vain urheilua tai istuvat baareissa juomassa kaljaa. Nyt saadaan miehiinkin lukuinnostusta kun tällainen mitä mielenkiintoisin romaani ilmestyy. Saavat hekin sitten kehua että on tullut luettua viimeaikoina kirjallisuutta kun iskevät naisia kapakoissa ja antavat näin ihan fiksun vaikutelman itsestään. Pitää tässä asiassa nyt jotain positiivistakin nähdä sentään!!
- pystyy
Mietin tässä että kuka pystyy kirjoittamaan kirjan noin lyhyessä ajassa siten, että siitä tulee luettava ja hyvä? Minä en ole mikään kirjailija, mutta yksi teos on julkaistu. Kerron vaan, että sitä sai hioa ja hioa ja kustantajakin moneen kertaan plarata läpi, että tulos oli edes tyydyttävä.
- ...
kirjailija sanoi, että päiväkirja on raakile kirjasta, eli vain vähän työstetään. Ei tarvirse kuin lisätä pilkut ja pisteet oikeisiin paikkoihin, ja vuosisadan lukuelämys on valmis.
- kaikella rajansa
... älkää ostako tätä kirjaa.
Tämä "sonta" kirjoittelu loppuu alkuunsa, jos kirjaa ei osteta.- kirjoittaisi nettiin
päiväkirjastaan blogia, niin hänen ei tarvitsisi julkaista mitään, ja joka päivä saataisiin lukea, mitä kuuluu. Tosin siitä ei tule rahaa, mutta onhan sekin julkisuutta, kun ihmiset tsiikaa kun tänä aamuna väsytti ja eilen laiskotti...
- Arvo Konservatiivi
Kannattaisi perustaa julkaisusarja: keskustalainen perhepolitiikka. Esko Ahohan korosti perhettä presidentinvaalikampanjassaan yksinhuoltaja Tarja Halosen epämääräiseen elämään nähden.
Kirjasarja:
1. Johannes Virolaisen ero ja Kyllikki Stenros
2. Esko Ahon vaiheet perheen kontrolloimana Harvardissa
3. Eero Lankia Outokummuilla
4. Kaikkosen viimeiset vaiheet
5. Matti ja Merja
6. Matti ja Susan- Tanjan....
Tanjan kilaus Saulin kanssa
Tanjan pikanaiminen Ollin kanssa
Tanjan kootut selitykset Ollin touhiusta osa II
- TarjaTuulikki
Eiköhän olisi aika luovuttaa. Kaipa tässä monellakin naisella olisi näitä "julkkis-suhteita", mutta parempi niistä saattaa olla vaieta (häveten jälkikäteen), eihän kukaan retostele suhdettaan naapuriinkaan julkisesti. Tässäkin tapauksessa kyseessä oli kahden kauppa ja kahden väliset suhteet. Petetyn naisen kosto on karmea, vai sanoisinko tässä tapauksessa huvittava. Eipä päässyt pitokokki muuten julkisuuteen, niin piti tästä asiasta yrittää tehdä Nykäs-juttu. Kaikesta huolimatta kaikkea hyvää Susanille ja toivottavasti tämänkaltainen julkisuus tuo lisätilauksia yrityksellesi. En toki ymmärrä, miten pääministerimme muka on Suomen sexikkäin mies!!
- Kaiska
Monikohan ostaa enää kirjaa, jonka kaikki tiedot on levitetty julkisuuteen etukäteen? Pari-kolme uutta tekstaritietoa 30-eurolla, ei kiitos!
- referoivat
lähes koko kirjan kuitenkin sivuillaan, joten senkin vuoksi ihan turha ostaa koko kirjaa.
- bored
taas näitä turhempia julkkiksia jotka väkisin yrittävät päästä ihmisten suosioon
- en arvosta moista naikkosta
Kyllä olet oikea homppä koko naikkonen.En arvosta moisia ihmisiä koskaan jotka aloittavat ns. seurustelun jo aivan alusta sillä tarkoituksella että tällä tehdään rahaa .
- kirja ostettua tällä viikol...
Nähdään miten vanhasen kylmä sydän kohtelee lähimmäisiään.Tiedän paljon muitakin keskustalaisia
päättäjiä,jotka ovat yhtä ala-arvoisia ihmissuhteiden kanssa.Hyvä Susan,jatka samaan malliin,onhan Sinulla hyvä aihe tuoda kohtelusi julki.- sotkematta
politiikkaa tähän, niin kun Iltalehden päätoimittaja kuoli tänään, niin ei kai Kepu ole vastuussa! Kun entisenkin saivat erotettua! Ei tähän puppuun politiikka kai kuulu!
- Asioita seuraava
Nykyaikaisen naisen selviytymiskeino ja kirjasi on toivottavasti varottava esimerkki herkkäuskoisille naisille
ja machomiehille. Kiitos Susan avoimuudestasi.
- asikas
Kyllä olisi parempi ettei nyt kirjaa tulisi, täytyy olla tittelin kipee akka ja kaiketi vielä tyhmä.
- Eikö vain
ja kertoo pääkohdat yhdellä keskustelupalstalla, niin siinähän se on koko juttu. Niin ja roskalehdet kyllä varmasti myös pitävät siitä huolen, että "salaisuudet" selviävät niitä haluaville :).
- uutta
Tabe sliooria
- kaijanen
Ei tulisi mielenikään rahoittaa tuollaiselle naiselle mitään eli en osta kirjaa mistään hinnasta
- saa jäädä kauppaan...
Antaa sen notkua siellä... menee aleen aika nopeesti.
Suskihan lupas antaa oikeen nimmareita.
Taitaa harjotella hieroglyyffejä kotona... - ruusis
HÖPÖ, HÖPÖ... sitä kirjaa ei oo olemassakaan...
- matti vee
kuka voisi lähteä puolestani jonottamaan kirjakaupan ovelle jo edeltävänä iltana. maksan hyvän palkkion. haluan varmistaa etten jää ilman, kyllä varmasti ryysistä tulee olemaan.
- mennä mihkään
Iltapäivälehdet julkaisevat kyseisen "kirjan" täydellisenä versiona, vielä vähän lisää maustettuna. Ketä kiinnostaa??
- markkinavoimat
kiinnostuneita enemmän Idolsseista, Euroviisuista, jonkun verran Misseistä.
Kaiken lisäksi moni kansalainen suree suurien taiteilijoiden menetystä ja heidän omaiset surevat vielä enemmän. Ja minä myös otan osaa suruun Suurien Taiteilijoiden kanssa.
Ketään ei kiinnosta tämän YH-naisen vuodatus, koska samanlaisia vuodatuksia kokee jokainen nainen ja yh-äiti elämässään ja useamman!
Jos Kuronen kuvittelee olevansa edellä kulkija menkööt vielä eduskuntaan munamaan ittensä niinkuin Toni Halme, ei pumppu kestä. - ihmettelevä
Voiko olla typerämpää kuin on tämä Susanin kirja. Toivottavasti kukaan ei ostaisi sitä! Kun valitaan seuraavan kerran "Suomen turhin Julkkis" , tulen varmasti äänestämään Susan Kurosta!
- Kustantajan idea
Kustantajan ideahan oli koko kirjan kirjoittaminen ja kustantaja otti yhteyttä Kuroseen. Tämä tietnekin meni mukaan, kun joku vakutti kirjan myyvän. Tämä selviää mtv3:n sivustolta.
- Rubadi
On aikoihin eletty, että joku viitsii ryhtyä
tuollaiseen puuhaan. Onhan Mattikin ihminen,
miksi hänet otettiin nyt ajojahdin uhriksi.
No ei sen puoleen ääniähän tämä hänelle tuo.
Kansa on aina sorretun puolella. Kyllä kansa
tietää sanoi aikanaan jo iso VV.- Nimetön
Tuskinpa tosiaan Merja hyvää miestä jätti. Hyvä että Susan teki paljastuksen, mikä mies on miehiään.Tosi on, ettei hyviä miehiä jätetä noin vain. Maksoipa vaikka amsnikoita, niin kyllä ostan ja luen ja pistän vielä kaverille kierrätykseen. Sillä tuskin on viimeinen lajissaan, ainakaan Matti. Lisää vain Susanin kaltaisia rohkeita paljastajia! Ja tsemppiä Susanille.
- mitään Merjasta?
Nimetön kirjoitti:
Tuskinpa tosiaan Merja hyvää miestä jätti. Hyvä että Susan teki paljastuksen, mikä mies on miehiään.Tosi on, ettei hyviä miehiä jätetä noin vain. Maksoipa vaikka amsnikoita, niin kyllä ostan ja luen ja pistän vielä kaverille kierrätykseen. Sillä tuskin on viimeinen lajissaan, ainakaan Matti. Lisää vain Susanin kaltaisia rohkeita paljastajia! Ja tsemppiä Susanille.
Matti nimittäin huusi kerran Susan sängyssä vahingossa Merjan nimeä. Nyt Susa kostaa?
- jos et vielä tienny?
mitään Merjasta? kirjoitti:
Matti nimittäin huusi kerran Susan sängyssä vahingossa Merjan nimeä. Nyt Susa kostaa?
ja naiset latelee oman rakastajansa nimeen jota eivät ääneen julkaise, mutta odottavat että pääsevät rakkaansa luo, kaikki huutaa halujaan, kukin tavallan, kunnes palaset ovat kohdallaan?
Elämä on palapeliä? by the manageri.. : = ) - Susalla ja Matilla
jos et vielä tienny? kirjoitti:
ja naiset latelee oman rakastajansa nimeen jota eivät ääneen julkaise, mutta odottavat että pääsevät rakkaansa luo, kaikki huutaa halujaan, kukin tavallan, kunnes palaset ovat kohdallaan?
Elämä on palapeliä? by the manageri.. : = )on tehnyt sängyssäkin tepposet. Sen jälkipyykki jatkuu pitkään. ;O
- tietämättömyyteni
mutta keitä ovat Susa ja Matti?
nimimerkillä EVVK- viikko sitten
ollut ikinä heistä kuullutkaan:)
Niin sitä täällä netissä saa oppia ja valistusta. Ja hupia.
- VAIKKA ILMAISEKSI SAIS
TURHAA PUHETTA, TURHA IHMINEN.
- Mymmelimyy
Pitäisikö "uutiseen" jollain tavalla reagoida?
- tulossa....
Susan kirja esitellään ilmeisesti jo tämän viikon torstaina. Kauppoihin se tulee 19.2.-07. Ovatkohan jonot oven takana samanlaiset kuin aina uuden Harry Potterin ilmestyessä? ;D
- pienipii
On se päämies varmaan onnesta soikeena kun pääsi tuon naisen kynsistä elävä irti, mitäköhän olisikaan tapahtunut jos suhde olisi jatkunut. Esimerkiksi tosi-TV amerikkalaiseentyyliin Ozzy Osborn ja kaikki naistenlehtien "onnelliset" perhetapahtumat Nykästen tapaan ja HUH HUH.
- puahahahhhhh
UHOO oot vain niin saatanan kateellinen jotta sehän on totta hae matille potta.
- Kirja
Mielenkiintoista seurata miten, kansa on valmis maksamaan humpuukista?Onko uteliaisuus vielä voimavara suomessa?
- Susan III
Hei älkää vaan ostako tätä kirjaa.
Ostajat ruokkivat tällaisten rahastajien
ahneutta!!- m,m,m,m
just näin, älkää ostako!!
- on katkera
kun ei päässyt Vanhasen Matin rahoihin osingoille niin piti sitten kirjoittaa kirja jolla rahastaa rukkaset saatuaan eli mitä tämä kertoo tästä Susan Korhosesta,todella laskelmoiva nainen ja kun ei mikään riitä niin polttaa vielä kaikki sillat ympäriltään ja kohta Karpolla asiaa ohjelmassa tämä pettynyt yksinhuoltaja käy valittamaan miksi näin kävi..todella säälittävää(nämä tällaiset naiset on todella vaarallisia joten,älkööt ihmetelkö miksi Suomalaisen miehen pinna palaa ja tulee näitä puukotus tapauksia.
- Inhimillisyys kunniaan
Lähimmäisen hylkääminen tuossa tilanteessa oli vanhaselta tosi törkeä teko,kun vielä itse otti yhteyttä Susanaan,eikä matista ollutkaan mieheksi.
Tällaista se on keskustan arvomaailma nykyään. - jos kuitenkin
Inhimillisyys kunniaan kirjoitti:
Lähimmäisen hylkääminen tuossa tilanteessa oli vanhaselta tosi törkeä teko,kun vielä itse otti yhteyttä Susanaan,eikä matista ollutkaan mieheksi.
Tällaista se on keskustan arvomaailma nykyään.Susan onkin tunnevammainen läheisyysriippuvainen,niin eihän sellaista kestä pirukaan.
- narutettavissa omasta aloit...
jos kuitenkin kirjoitti:
Susan onkin tunnevammainen läheisyysriippuvainen,niin eihän sellaista kestä pirukaan.
Vain kylmäkiskoiset ja etäiset ihmiset tuollatapaa
lähestyy ja jättää lähimmäisensä.Minäkin jätän tuon vuoksi tälläkertaa äänestämättä keskustan ehdokasta,vaikka valehtelisi,kuinka uskotellusti.
Kullä siinä varmasti on viettelijä,vielä enemmän miespuolisena tunnevammainen. - pässinpäinen
jos kuitenkin kirjoitti:
Susan onkin tunnevammainen läheisyysriippuvainen,niin eihän sellaista kestä pirukaan.
paremminkin.
Tiedän luonnevikaisesta naisesta, joka sai tyhmään päähänsä, että hänen opettajansa yliopistolla oli rakastunut häneen. He eivät koskaan edes jutelleet! Mutta ajatus riitti. Tyttö otti ja pakkasi tavaransa kahteen isoon laukkuunsa ja soitti miehen ovikelloa. Oli nääs tarkoituksensa muuttaa miehen luo, rakastuneita kun nyt oltiin. Oven avannut miehen vaimo oli aivan ihmeissään.
Paljastuskirjan julkaiseminen on luonnevikaiselle aika mieto toimenpide. En olisi ollut kummastunut, jos hän seisoisi eduskunnan nurkilla kaiket päivät ja yrittäisi hyökätä entisen ihastuksensa kimppuun. En ihmettelisi yhtään mitään, mitä luonnevikainen tekee. Heillä ei inhimillinen empatia toimi, ja heillä on ihan oma logiikka. - rakastumisesta
pässinpäinen kirjoitti:
paremminkin.
Tiedän luonnevikaisesta naisesta, joka sai tyhmään päähänsä, että hänen opettajansa yliopistolla oli rakastunut häneen. He eivät koskaan edes jutelleet! Mutta ajatus riitti. Tyttö otti ja pakkasi tavaransa kahteen isoon laukkuunsa ja soitti miehen ovikelloa. Oli nääs tarkoituksensa muuttaa miehen luo, rakastuneita kun nyt oltiin. Oven avannut miehen vaimo oli aivan ihmeissään.
Paljastuskirjan julkaiseminen on luonnevikaiselle aika mieto toimenpide. En olisi ollut kummastunut, jos hän seisoisi eduskunnan nurkilla kaiket päivät ja yrittäisi hyökätä entisen ihastuksensa kimppuun. En ihmettelisi yhtään mitään, mitä luonnevikainen tekee. Heillä ei inhimillinen empatia toimi, ja heillä on ihan oma logiikka.on tehty aika paljon elokuviakin. Piinaavia tilanteita joutuu tuollaisen rakkauden kohde kokemaan.
- olisi voinut
rakastumisesta kirjoitti:
on tehty aika paljon elokuviakin. Piinaavia tilanteita joutuu tuollaisen rakkauden kohde kokemaan.
tilannetta pahentaa; että Matti olisi antautunut samanlaiseen typerään julkiseen loskanheittoon.
Sellaista loskasotaa ei voi voittaa.
Kurosta harmittaa, kun Matti on hiljaa. Kurosesta tuntuu, ettei hän ole todella tärkeä ihminen, kun häntä ei noteerata mitenkään. Ja sehän on totta - hänen mitättömyytensä vetää vertoja vain hänen hävyttömyydelleen.
- Nimetön
eikö tuo lehmä ymmärrä, miten tyhmä se on. Ajattelis edes lapsiaan. Jos on luvannut näillä rahoilla vaikka lomamatkan lapsille, mitä se on pidempän päälle?
- lopettakaa jo!!!
Meinaan roskalehdistö voisi olla hyväksikäyttämättä tätä epäkypsää henkilöä! Todella typerää rahastaa ja lapsellista kostaa myttyyn mennyt suhde.
- tästä susanin kirjasta
onneksi ilmestyy samoihin aikoihin
- Emma
loukkaavasta nettikirjoittelusta, kertoo aamun Iltalehti
- taitaa olla
kalastelemassa tutkintapyynnöillänsä? Itsepähän halusi julkisuutta, niin nauttikoon nyt siitä tääälläkin! :) Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Ja vielä: Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa. Hyvä ettei Matti joutunut tuollaisen haukan kynsiin!
- hapan marja
taitaa olla kirjoitti:
kalastelemassa tutkintapyynnöillänsä? Itsepähän halusi julkisuutta, niin nauttikoon nyt siitä tääälläkin! :) Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Ja vielä: Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa. Hyvä ettei Matti joutunut tuollaisen haukan kynsiin!
Eikö eukko kestä kirjottelua ja kritiikkiä itestään, vaikka ite on koko ajan kirjottamassa Matista vaikka mitä! Kärsi ämmä, kärsi!
- taitaa olla
hapan marja kirjoitti:
Eikö eukko kestä kirjottelua ja kritiikkiä itestään, vaikka ite on koko ajan kirjottamassa Matista vaikka mitä! Kärsi ämmä, kärsi!
Susan yksinoikeus?
- Nimimerkkejä vastaan
Kuronen on tehnyt tutkintapyynnön nimimerkillä kirjoittavia lukematonta ihmismäärää kohtaan vaikka itsekin käyttääSusanna nimestään muotoa SUSAN.ITSEPÄHÄN JULKISUUTTA KERJÄSI TULIPAHAN EHKÄ HIEMAN NEGATIIVISESSA MIELESSÄ EHKÄ JONGUN HIEMAN TÖRKEÄSTI ILMITUOMANA.
- suomen kansan oikeuteen
Jos se ei lakkaa häiritsemästä hänen kampanjaansa.Helsingin Sanomatkin on huolestunut Susanin kampanjan häirinnästä, lauantain lehdessä kulttuurisivulla vedettiin yhteyksiä Irakissa panttivankina viruneeseen toimittaja Giuliana Sgrenaan - tyyliin Allahin morsian - pääministerin morsian. Pitäisi ihmisten nyt viimeistään siitä havaita että kyseessä on marttyyri - eikä paskanheittokampanjan moottori ja ryhtyä tukemaan Susanin kampanjaa ja osoittaa miten epästabiili henkilö on noussut moiseen suosioon pääministerikilvassa ai ai....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698