Rakenneultra Tampereella??

Janetsky82

Heips!! :-) Eli onko kokemuksia mihin kannattais Tampereella rakenneultraan mennä?!? Alkuraskauden ultra oli Koskikeskuksessa,mutta olis kiva tietää mihin muualle mahdollisesti kannattais mennä?! Toisaalta se 3D kiinnostais,mutta olis tosiaan kiva kuulla kokemuksia/hintoja yms. :-) Rv 17 1

8

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rv 10

moi ... jos katot netistä ... osoitteen .. www.terveystalo.com ... kuulun ite ylöjärven puolelle niin että täälä tehään se rakenneultra neuvolassa mutta ei sit muuta ultraa, niin että meen sinne terveystalolle sit sinne 4d ultraan. muistaakseni 4d ultran maksaa joku 130-160 e. jaa siitä on sit otettu pois se kelan korvaus.(keskustori 1 A 9 . 33100 TRE. puh. 020 745 2260.)

• sinne

huomasin että oot ylöjärvellä ja ilmeisesti odotat kun tällä palstalla olet. ite oon kans ja synnytin kyl jo viime kuussa. kävin mehiläisessä rakenneultrassa ahti pekkolan luona. olin tyytyväinen. omavastuu jäi siihen 60-70e väliin muistaakseni. hyvää odotusta sinne päin.

• myu
        sinne kirjoitti:

huomasin että oot ylöjärvellä ja ilmeisesti odotat kun tällä palstalla olet. ite oon kans ja synnytin kyl jo viime kuussa. kävin mehiläisessä rakenneultrassa ahti pekkolan luona. olin tyytyväinen. omavastuu jäi siihen 60-70e väliin muistaakseni. hyvää odotusta sinne päin.

tampereella tarjotaan joko niskapoimu-ultra tai rakenne ultra kunnallisella puolella. Eli yksi ilmainen ultra on luvassa kaikille vähintään, jos jotain tarvetta on niin silloin ultrataan useammin.

Itse varasin juuri ajan 4d-ultraan terveystaloon ja hinnaksi tuli yhteensä kelavähennysten jälkeen n 217 euroa. (kokonaishinta 269,50 - kelakorvaus 69,00 euroa ja jos haluaa dvd:n mukaan niin maksaa 15 euroa lisää)
        Eli hintavaa on.. Yksityisellä puolella en muita hintoja tiedä

• .......................
        myu kirjoitti:

tampereella tarjotaan joko niskapoimu-ultra tai rakenne ultra kunnallisella puolella. Eli yksi ilmainen ultra on luvassa kaikille vähintään, jos jotain tarvetta on niin silloin ultrataan useammin.

Itse varasin juuri ajan 4d-ultraan terveystaloon ja hinnaksi tuli yhteensä kelavähennysten jälkeen n 217 euroa. (kokonaishinta 269,50 - kelakorvaus 69,00 euroa ja jos haluaa dvd:n mukaan niin maksaa 15 euroa lisää)

ai se on kuitenki niin kallis. sain sitten itse väärää tietoa kun soiti sinne. sanovat että 130-160 kelan korvaukset on sit siitä otettu jo pois. mut e se mitään mää aijon kuitenki mennä sinne 4d ultraan. kiitti ...

• rv. 24
        myu kirjoitti:

Minä saan sekä np-ultran, että rakenneultran ilmaiseksi, vaikkei mitään häikkää ole, enkä kuulu mihinkään riskiryhmään.

Eikö muut muka saa?

• Tampereella
        rv. 24 kirjoitti:

Minä saan sekä np-ultran, että rakenneultran ilmaiseksi, vaikkei mitään häikkää ole, enkä kuulu mihinkään riskiryhmään.

Eikö muut muka saa?

saa kai rakenneultrankin, vaikka käy np-ultrassa. NP-ultraviikoilla eivät kaikki rakenteet useinkaan näy riittävän tarkasti ja sitten pääsee myös ilmaiseen rakenneultraan, jossa ne tarkistetaan. Näin minullakin, eli kahdessa ultrassa kävin, vaikka en kuulu riskiryhmiin eikä poikkeamin havaittu. Kuulin kyllä huhua, että kaksi ultraa olisi tulossa/tullut takaisin, mutta minulle ainakin raskauden alussa sanottiin, että vain yksi kunnallinen ultra tarjotaan.

• ...

Siis eikös nyt asia ole niin, että 3D-ultra on se tavallinen ultra.. 4D-ultra on sitten se hienompi, ja kalliimpi.

Mä itse kävin koskikeskuksessa rakenneultrassa, ja hinnaksi tuli kelakorvauksen jälkeen n. 80 euroa. Lääkäri teki myös gynen tutkimuksen, siis ihan automaattisesti ja kysymättä. Mut hyvähän se oli, koska noita neuvolalääkäreitä on vain 3 raskauden aikana...

• Janetsky82

Heips! kiitos vastauksista!! Tilasin ajan eilen sinne Koskikeskukseen kun päädyttiin ihan tuohon perinteiseen rakenneultraan. Oli niin mukava lääkäri viimeksikin ja jäi hyvät kokemukset! :-)
        Olishan se 3D tai 4D ollut hieno,mutta sinne kuitenkin olis parempi mennä sit muutamaa viikkoa myöhemmin,ja ajateltiin että mennään nyt ihan tohon tavalliseen ja katsotaan mitä siellä näkyy?! :-) Niin... Ja eikös se tavallinen ole 2D??! Vai ihanko väärässä olen?! Eikös tuo 3D ole kolmiulotteinen ja 4D liikkuvan kuvan kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe