NAISILLE KYSYMYS!

missä kulkee rajasi?

JÄRKI VAI TUNTEET?

JOS MIEHESI HAKKAA SINUA FYYSISESTI, TAI EI VÄLITÄ HENKISESTI TUNTEISTASI, JÄÄTKÖ HÄNEN LUOKSEEN, VAI AJATTELETKO OMAA ETUASI, OMAA ONNELLISUUTTASI?

MISSÄ MENEE --SINUN-- RAJASI?
RAKKAUS VAI JÄRKI?

14

1534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laulun sanat

      It blew my mind in to a million pieces
      Pushed you aside
      And still you got my back

      This is the part where I got weak
      Fell in too deep
      Every day and night got
      Caught up in the hype
      Started getting rough but
      ’cause you showed me love I’m gonna..


      Bounce, bounce back
      Shake it off, get right on track
      I’m moving on
      Gotta put it in the past
      Bounce, bounce back
      Snap your fingers and just like that
      I let it go
      Gotta let it fade to black
      Like a river
      Cry all my tears
      I have to swim through it
      Dry it off, I’m outta here
      Bounce, bounce back
      Shake it off, I’m right on track
      I’ll be moving on

      Bounce, bounce, bounce, bounce back

      Another day, still playas out to run game
      Trying to make me flow
      To places I don’t roll

      Happening again
      Like déjà vu
      But it’s brand new
      Testing my faith
      I won’t make the same mistakes
      So playa’ drop the drama
      I flipped the script and now I’m gonna

      Bounce bounce back..

      Yo, you’ve been down since the day I’ve found you
      There ain’t no way that I can do without you
      It’s off the chain the way I feel about you
      I know I feel astray believe me when I say:

      THIS TIME, LORD, THIS TIME,
      IM GONNA BE STRONG!
      THIS TIME, LORD, IM GONNA HOLD ON!
      All this time, I’m gonna, when you forgive a wrong
      IM LEAVING IT ALONE.
      Gonna be bounce, bounce, bounce, bouncing on



      TUOSSA SANAT, JOTKA KUVAA HYVIN SITÄ ETTÄ JOS ON OLLUT RAKASTUNUT, MUTTA SE ON LOPPUNUT IKÄVÄSTI.. EIKÄ HALUA ENÄÄ RAKASTUA, KOSKA ON ONNELLISEMPI ILMAN RAKKAUTTA.. LUKEKAA JOS OSAATTE ENGLANTIA;d

    • ...

      fyysisestä väkivallasta en halua puhua, mutta henkisestä puolesta sen verran, et jos mies jättäis mut henkisesti kylmäksi, se aiheuttas sen, et joku kuolis mun sisältä pikkuhiljaa, enkä vois niin vaillinaisena varmaan kauaa pysyä miehen rinnalla, vaikka itse vielä rakastaisinkin. Enkä tarkoita, että ihan koko aikaa tarvis olla tunnustamassa rakkauttaan, mutta pitää osoittaa sitä jollain muilla tavoin.

      • ......

        SE ON IHAN TOTTA. JOS RAKASTAA TOISTA, NIIN RINNALLA JAKSAA PYSYÄ, VAIKKA MIES KOHTELISI HUONOSTI.

        MUTTA JOS MIES EI VÄLITÄ SINUN TUNTEISTASI, EI VÄLITÄ MILTÄ SINUSTA TUNTUU. NIIN EI HÄN SILLOIN --RAKASTA-- SINUA. JA OLEMME ANSAINNEET RAKKAUDEN,AIDON RAKKAUDEN.
        JOS MINUN MIEHENI EI KUNNIOITTAISI MINUA, JA MIELIPITEITÄNI, EN HALUAISI JATKAA ELÄMÄÄ HÄNEN KANSSAAN.

        MONELLA ON VÄÄRISTYNYT KUVA RAKKAUDESTA.

        RAKKAUS: ON AITO TUNNE, TUNNE ETTÄ HALUAA -VAIN- PARASTA RAKKAALLEE, OTTAEN HUOMIOON HÄNEN TUNTEENSA KAIKILLA TAVOILLA.

        JOS ON PAHOINPITELYÄ, NIIN FYYSISESTI KUIN HENKISESTI, ON AIKA PITÄÄ OMAT PUOLENSA.
        OTTAA ROHKEASTI ASKEL UUTEEN,PAREMPAAN ELÄMÄÄN.

        JOKAINEN- ANSAITSEE ONNELLISUUDEN. JOS SITÄ EI SAA PARISUHTEESTA NIIIN ON PAREMPI EROTA.


    • helpompi on jatkaa kun antaa periksi..... vaikeaa on joskus aloittaa kokonaan alusta jos aikaa o kulunut tarpeeksi.....

      • helpompaa..

        Onko järkeä puhaltaa jo sammuneeseen tuleen? se vain tukahduttaa loputkin rakkauden tunteet mitä on.

        EN KOSKAAN SANO ETTÄ : ANNA PERIKSI.

        koska aina pitää yrittää,se on selvä. mutta jos on yrittänyt ja yrittänyt.. se ei ole vain helpompaa vain myös järkevää lopettaa huono suhde...

        Jos olet parisuhteessa, ja mietit edes sitä että onkohan meillä kaikki hyvin, silloin ei ole.

        JOs olet rakastavassa parisuhteessa, se kysymys ei tule mieleenkään.


      • helpompaa.. kirjoitti:

        Onko järkeä puhaltaa jo sammuneeseen tuleen? se vain tukahduttaa loputkin rakkauden tunteet mitä on.

        EN KOSKAAN SANO ETTÄ : ANNA PERIKSI.

        koska aina pitää yrittää,se on selvä. mutta jos on yrittänyt ja yrittänyt.. se ei ole vain helpompaa vain myös järkevää lopettaa huono suhde...

        Jos olet parisuhteessa, ja mietit edes sitä että onkohan meillä kaikki hyvin, silloin ei ole.

        JOs olet rakastavassa parisuhteessa, se kysymys ei tule mieleenkään.

        vain on niinkuin on..... Eikö kukaan koskaan kysy itseltään että onko kaikki hyvin. Turvallisuuden tunne on varmasti myös sellainen joka jättää ihmisen parisuhteeseen?


    • yrittää

      ajatella lapsiakin, vaikkakin tuntuu että ukko sais häipyä h***nkuuseen....

      • samaa mieltä!

        jos on lapsia ja pitkä menneisyys takana, on hyvä yrittää vaan vaikka mies olisi täysi kusipää.

        hyvä


    • Jumalaa yli kaiken?

      On sanottu, että rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi, mutta Jumalaa yli kaiken. Siis ketään tai mitään, ei olisi hyvä rakastaa enempää kuin Jumalaa?!

    • eräs mielipide

      Huonosta suhteesta ei ole niin helppo lähteä, kuin luulisi. Ei ainakaan hakattunua ja itsetunto nakerrettuna ilman ulkopuolisten apua... jota aika harva uskaltaa tai edes kehtaa pyytää.
      Itse lähtisin ensimmäisen löynnin jälkeen. Toista tilaisuutta hakatuksi tulemiseksi en antaisi... Tosin minua ei yksikään mies ole tähän päivään mennessä lyönytkään.
      Henkinen väkivalta on yleensä paljon vaikeampaa huomata, edes sen uhrin. Se alkaa pikkuhiljaa ja siihenkin tottuu pelottavan nopeasti, jolloin itsevarmuus ja osa itsestä katoaa pesuveden mukana viemäriin...
      Kuka oikeasti rakastaa sellaista ihmistä, joka haukkuu, mollaa, arvostelee ja hakkaa? Kuka voi oikeasti väittää rakastavansa, jos jatkuvasti vain lyö ja arvostelee sitä rakkauden kohdettaan? Eikö rakkaus kuitenkin ole eräänlaista epäitsekkyyttä ja kauniita asioita?
      Nää jutut ei koskaan oo mustavalkoisia... Mutta onnellisuus lähtee itsestä. Eikä kukaan, joka elää jatkuvassa pelossa voi olla onnellinen.

    • bellis

      Jäin, koska luulin rakastavani häntä kaikesta huolimatta. Mutta ei se niin ollutkaan. Olin hänestä riippuvainen, sillä hän vahvisti sitä kuvaa joka oli jo lapsuudessani iskostettu päähäni. Olin arvoton läjä,idiootti paskiainen, joka ei ole kenenkään rakkauden arvoinen.

      Kuuden vuoden helvetin jälkeen tajusin vihdoin ja viimein kohdata pahimman viholliseni, oman itseni, ja nostin kytkintä. Ei sen miehen pahuus ollut mitään verrattuna siihen, kuinka julma ja armoton olin itseäni kohtaan, kun annoin miehen kohdella minua sillätavalla...

      Eli ensin riippuvuus, sitten tunnetta, kun näin itseni rakastettavana oliona, ja lopuksi järki kun nostin kytkintä.

      Rakkauden takia ei kukaan tuollaiseen suhteeseen jää. Se, ettei osaa rakastaa itseään, on se, miksi siihen jää. Ja vain oppimalla rakastamaan itseään, siitä pääsee pois, ja ei enää eksy samanlaiseen suhteeseen.

      Nykyään olen ehdottomasti sitä mieltä, että aidossa rakkaudessa ei ole ripaustakaan riippuvuutta. Elä elämäsi niin, ettet _tarvitse_ rakastasi, mutta _haluat_ hänet siihen.

      • ........

        Mutta itse lähtisin kävelemään suhteesta heti ekan lyönnin jälkeen.
        Ei mitään anteeksipyyntöjä!
        Siitä tietää miten peli jatkuu.
        Pelolle vain sellaiset miehet, jotka ovat niin säälittäviä, että käyttävät väkivaltaa.
        En hyväksy väkivaltaa ketään kohtaan!


    • nainen____

      Tässä Don Huonot:

      Täksi yöksi jää
      Jokin koittaa sua täällä viivyttää
      Luodinkestävää
      Sydäntä ei oo vielä keksittykään
      Jos sulla kerran on
      Taskussa se suuri unelma
      Niin tämä hetki jää
      Ja vain se mitä teet nyt on tärkeää

      Hyvää yötä ja huomenta
      Ehdit myöhemmin nukkua
      24 tuntia
      Toivottavat sulle onnea
      Hyvää yötä ja huomenta
      Hei älä vielä luovuta
      Kaikella on hintansa
      Mut mikään ei oo vielä mahdotonta

      Sitä sanotaan
      Että mennyttä ei takaisin voi saada
      Eikä tulevaa
      Kannata jäädä oottamaan
      Jos sulla kerran on
      Joku josta oikeesti välität
      Niin pidä siitä kii
      Älä usko kyynisiin lauseisiin

      Hyvää yötä ja huomenta...

      Luodinkestävää sydäntä
      Ei oo vielä keksittykkään
      Turha pelätä laukausta
      Sillä yksinäisyys saman reiän nakertaa

    • ei vituta ei

      Sepäs se.. Heti pitäis lähteä...mutta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1833
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      978
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      648
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      629
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      622
    Aihe