JÄRKI VAI TUNTEET?
JOS MIEHESI HAKKAA SINUA FYYSISESTI, TAI EI VÄLITÄ HENKISESTI TUNTEISTASI, JÄÄTKÖ HÄNEN LUOKSEEN, VAI AJATTELETKO OMAA ETUASI, OMAA ONNELLISUUTTASI?
MISSÄ MENEE --SINUN-- RAJASI?
RAKKAUS VAI JÄRKI?
NAISILLE KYSYMYS!
14
1512
Vastaukset
- laulun sanat
It blew my mind in to a million pieces
Pushed you aside
And still you got my back
This is the part where I got weak
Fell in too deep
Every day and night got
Caught up in the hype
Started getting rough but
’cause you showed me love I’m gonna..
Bounce, bounce back
Shake it off, get right on track
I’m moving on
Gotta put it in the past
Bounce, bounce back
Snap your fingers and just like that
I let it go
Gotta let it fade to black
Like a river
Cry all my tears
I have to swim through it
Dry it off, I’m outta here
Bounce, bounce back
Shake it off, I’m right on track
I’ll be moving on
Bounce, bounce, bounce, bounce back
Another day, still playas out to run game
Trying to make me flow
To places I don’t roll
Happening again
Like déjà vu
But it’s brand new
Testing my faith
I won’t make the same mistakes
So playa’ drop the drama
I flipped the script and now I’m gonna
Bounce bounce back..
Yo, you’ve been down since the day I’ve found you
There ain’t no way that I can do without you
It’s off the chain the way I feel about you
I know I feel astray believe me when I say:
THIS TIME, LORD, THIS TIME,
IM GONNA BE STRONG!
THIS TIME, LORD, IM GONNA HOLD ON!
All this time, I’m gonna, when you forgive a wrong
IM LEAVING IT ALONE.
Gonna be bounce, bounce, bounce, bouncing on
TUOSSA SANAT, JOTKA KUVAA HYVIN SITÄ ETTÄ JOS ON OLLUT RAKASTUNUT, MUTTA SE ON LOPPUNUT IKÄVÄSTI.. EIKÄ HALUA ENÄÄ RAKASTUA, KOSKA ON ONNELLISEMPI ILMAN RAKKAUTTA.. LUKEKAA JOS OSAATTE ENGLANTIA;d - ...
fyysisestä väkivallasta en halua puhua, mutta henkisestä puolesta sen verran, et jos mies jättäis mut henkisesti kylmäksi, se aiheuttas sen, et joku kuolis mun sisältä pikkuhiljaa, enkä vois niin vaillinaisena varmaan kauaa pysyä miehen rinnalla, vaikka itse vielä rakastaisinkin. Enkä tarkoita, että ihan koko aikaa tarvis olla tunnustamassa rakkauttaan, mutta pitää osoittaa sitä jollain muilla tavoin.
- ......
SE ON IHAN TOTTA. JOS RAKASTAA TOISTA, NIIN RINNALLA JAKSAA PYSYÄ, VAIKKA MIES KOHTELISI HUONOSTI.
MUTTA JOS MIES EI VÄLITÄ SINUN TUNTEISTASI, EI VÄLITÄ MILTÄ SINUSTA TUNTUU. NIIN EI HÄN SILLOIN --RAKASTA-- SINUA. JA OLEMME ANSAINNEET RAKKAUDEN,AIDON RAKKAUDEN.
JOS MINUN MIEHENI EI KUNNIOITTAISI MINUA, JA MIELIPITEITÄNI, EN HALUAISI JATKAA ELÄMÄÄ HÄNEN KANSSAAN.
MONELLA ON VÄÄRISTYNYT KUVA RAKKAUDESTA.
RAKKAUS: ON AITO TUNNE, TUNNE ETTÄ HALUAA -VAIN- PARASTA RAKKAALLEE, OTTAEN HUOMIOON HÄNEN TUNTEENSA KAIKILLA TAVOILLA.
JOS ON PAHOINPITELYÄ, NIIN FYYSISESTI KUIN HENKISESTI, ON AIKA PITÄÄ OMAT PUOLENSA.
OTTAA ROHKEASTI ASKEL UUTEEN,PAREMPAAN ELÄMÄÄN.
JOKAINEN- ANSAITSEE ONNELLISUUDEN. JOS SITÄ EI SAA PARISUHTEESTA NIIIN ON PAREMPI EROTA.
helpompi on jatkaa kun antaa periksi..... vaikeaa on joskus aloittaa kokonaan alusta jos aikaa o kulunut tarpeeksi.....
- helpompaa..
Onko järkeä puhaltaa jo sammuneeseen tuleen? se vain tukahduttaa loputkin rakkauden tunteet mitä on.
EN KOSKAAN SANO ETTÄ : ANNA PERIKSI.
koska aina pitää yrittää,se on selvä. mutta jos on yrittänyt ja yrittänyt.. se ei ole vain helpompaa vain myös järkevää lopettaa huono suhde...
Jos olet parisuhteessa, ja mietit edes sitä että onkohan meillä kaikki hyvin, silloin ei ole.
JOs olet rakastavassa parisuhteessa, se kysymys ei tule mieleenkään. helpompaa.. kirjoitti:
Onko järkeä puhaltaa jo sammuneeseen tuleen? se vain tukahduttaa loputkin rakkauden tunteet mitä on.
EN KOSKAAN SANO ETTÄ : ANNA PERIKSI.
koska aina pitää yrittää,se on selvä. mutta jos on yrittänyt ja yrittänyt.. se ei ole vain helpompaa vain myös järkevää lopettaa huono suhde...
Jos olet parisuhteessa, ja mietit edes sitä että onkohan meillä kaikki hyvin, silloin ei ole.
JOs olet rakastavassa parisuhteessa, se kysymys ei tule mieleenkään.vain on niinkuin on..... Eikö kukaan koskaan kysy itseltään että onko kaikki hyvin. Turvallisuuden tunne on varmasti myös sellainen joka jättää ihmisen parisuhteeseen?
- yrittää
ajatella lapsiakin, vaikkakin tuntuu että ukko sais häipyä h***nkuuseen....
- samaa mieltä!
jos on lapsia ja pitkä menneisyys takana, on hyvä yrittää vaan vaikka mies olisi täysi kusipää.
hyvä
- Jumalaa yli kaiken?
On sanottu, että rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi, mutta Jumalaa yli kaiken. Siis ketään tai mitään, ei olisi hyvä rakastaa enempää kuin Jumalaa?!
- eräs mielipide
Huonosta suhteesta ei ole niin helppo lähteä, kuin luulisi. Ei ainakaan hakattunua ja itsetunto nakerrettuna ilman ulkopuolisten apua... jota aika harva uskaltaa tai edes kehtaa pyytää.
Itse lähtisin ensimmäisen löynnin jälkeen. Toista tilaisuutta hakatuksi tulemiseksi en antaisi... Tosin minua ei yksikään mies ole tähän päivään mennessä lyönytkään.
Henkinen väkivalta on yleensä paljon vaikeampaa huomata, edes sen uhrin. Se alkaa pikkuhiljaa ja siihenkin tottuu pelottavan nopeasti, jolloin itsevarmuus ja osa itsestä katoaa pesuveden mukana viemäriin...
Kuka oikeasti rakastaa sellaista ihmistä, joka haukkuu, mollaa, arvostelee ja hakkaa? Kuka voi oikeasti väittää rakastavansa, jos jatkuvasti vain lyö ja arvostelee sitä rakkauden kohdettaan? Eikö rakkaus kuitenkin ole eräänlaista epäitsekkyyttä ja kauniita asioita?
Nää jutut ei koskaan oo mustavalkoisia... Mutta onnellisuus lähtee itsestä. Eikä kukaan, joka elää jatkuvassa pelossa voi olla onnellinen. - bellis
Jäin, koska luulin rakastavani häntä kaikesta huolimatta. Mutta ei se niin ollutkaan. Olin hänestä riippuvainen, sillä hän vahvisti sitä kuvaa joka oli jo lapsuudessani iskostettu päähäni. Olin arvoton läjä,idiootti paskiainen, joka ei ole kenenkään rakkauden arvoinen.
Kuuden vuoden helvetin jälkeen tajusin vihdoin ja viimein kohdata pahimman viholliseni, oman itseni, ja nostin kytkintä. Ei sen miehen pahuus ollut mitään verrattuna siihen, kuinka julma ja armoton olin itseäni kohtaan, kun annoin miehen kohdella minua sillätavalla...
Eli ensin riippuvuus, sitten tunnetta, kun näin itseni rakastettavana oliona, ja lopuksi järki kun nostin kytkintä.
Rakkauden takia ei kukaan tuollaiseen suhteeseen jää. Se, ettei osaa rakastaa itseään, on se, miksi siihen jää. Ja vain oppimalla rakastamaan itseään, siitä pääsee pois, ja ei enää eksy samanlaiseen suhteeseen.
Nykyään olen ehdottomasti sitä mieltä, että aidossa rakkaudessa ei ole ripaustakaan riippuvuutta. Elä elämäsi niin, ettet _tarvitse_ rakastasi, mutta _haluat_ hänet siihen.- ........
Mutta itse lähtisin kävelemään suhteesta heti ekan lyönnin jälkeen.
Ei mitään anteeksipyyntöjä!
Siitä tietää miten peli jatkuu.
Pelolle vain sellaiset miehet, jotka ovat niin säälittäviä, että käyttävät väkivaltaa.
En hyväksy väkivaltaa ketään kohtaan!
- nainen____
Tässä Don Huonot:
Täksi yöksi jää
Jokin koittaa sua täällä viivyttää
Luodinkestävää
Sydäntä ei oo vielä keksittykään
Jos sulla kerran on
Taskussa se suuri unelma
Niin tämä hetki jää
Ja vain se mitä teet nyt on tärkeää
Hyvää yötä ja huomenta
Ehdit myöhemmin nukkua
24 tuntia
Toivottavat sulle onnea
Hyvää yötä ja huomenta
Hei älä vielä luovuta
Kaikella on hintansa
Mut mikään ei oo vielä mahdotonta
Sitä sanotaan
Että mennyttä ei takaisin voi saada
Eikä tulevaa
Kannata jäädä oottamaan
Jos sulla kerran on
Joku josta oikeesti välität
Niin pidä siitä kii
Älä usko kyynisiin lauseisiin
Hyvää yötä ja huomenta...
Luodinkestävää sydäntä
Ei oo vielä keksittykkään
Turha pelätä laukausta
Sillä yksinäisyys saman reiän nakertaa - ei vituta ei
Sepäs se.. Heti pitäis lähteä...mutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772