Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Aerosmith Suomeen heinäkuussa 2007

fanittaja75

Hartwall Areenalla. Liput 69 eur...

40

6585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perry is sweet

      Vihdoin, parasta mitä Suomi voi musa genressä saada! yli 30v parasta rock'n'rollia ja train' kept rollin'

    • grafo

      Mistä tieto, että bändi tulisi Suomeen? Ei näy lippupalvelun sivuilla vielä

      • JEEEEEE

        Lukee esim. iltasanomissa ja iltalehdessä. Liput tulee myyntiin 26.päivä.

        Voi helvetti että oon odottanu tätä!! VUODEN PARAS JUTTU!!!!


    • BronsonTrooper

      Kymmenen vuoden odotus on ohi :) Jännä nähdä onko paljon porukkaa, elämäni aikana en ole muita Aerosmith-faneja tavannut, mutta eiköhän niitä täällä Suomessa ole :D ei ole vain sattunut kohdalle. Heinäkuuhun on vielä pitkä aika, saa nähdä kuinka jännistys tiivistyy :)

      • jäpädäpäduu

        hehee kuin myös =D oon ainut Aerosmith fani jonka tunnen, ja muut menee kattoo metallicaa peuggualas! kyl Tyler & Perry on niiii paljo parempii ku metallican poijjaaat koskaa., harmittaa vaa jos yksi pittee lähtee =E


      • jäpädäpäduu kirjoitti:

        hehee kuin myös =D oon ainut Aerosmith fani jonka tunnen, ja muut menee kattoo metallicaa peuggualas! kyl Tyler & Perry on niiii paljo parempii ku metallican poijjaaat koskaa., harmittaa vaa jos yksi pittee lähtee =E

        Minä myös, yksinäinen Aero-fani. No, ollaan kaikki fanit sitten heinäkuussa yksin yhdessä :D


      • heittävät keikan
        Damita-Jo kirjoitti:

        Minä myös, yksinäinen Aero-fani. No, ollaan kaikki fanit sitten heinäkuussa yksin yhdessä :D

        rutiinilla,eivät yleensä innostu noissa pikkupaikoissa, mut rutiinikeikkakin erittäin kovatasoinen yleensä.

        BACK IN THE SADDLE / DREAM ON !!


      • must on ihanaa

        mustki on TOSI kivaa et aerosmith tulee suomee vihdoin ja viimein, mäkää en oo tavannu ku kaks aerosmith fanii. Mä aion todellaki mennä sinne keikalle. Me ollaan kavereitten kanssa ootettu sitä niiiiiiiin pitkään, millonkohan Jon Bon Jovi tulee suomee.


    • tjaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Ootteko muuten huomanna että Lovexin laulaja on kopsannu tyyliään aikalailla Steven Tyleriltä...

      • lenokas

        Kannattaako Aerosmithin konserttiin varaa lippuja puhelimitse vai soittamalla?Kumpikohan tapa olisi parempi?Entä mitkä paikat Hartwall Areenalla ovat parhaita?


      • lenokas
        lenokas kirjoitti:

        Kannattaako Aerosmithin konserttiin varaa lippuja puhelimitse vai soittamalla?Kumpikohan tapa olisi parempi?Entä mitkä paikat Hartwall Areenalla ovat parhaita?

        Mitäköhän minä tuossa äsken sekoilin.Eli siis korjaus.Tarkoitin että kannattaako liput varaa puhelimitse vai netin kautta tilaamalla?Minäkin olen ainut Aerosmith fani,jonka tiedän,mutta onneksi ystävä lupautui silti seuraksi.


      • huomenna alkaa
        lenokas kirjoitti:

        Mitäköhän minä tuossa äsken sekoilin.Eli siis korjaus.Tarkoitin että kannattaako liput varaa puhelimitse vai netin kautta tilaamalla?Minäkin olen ainut Aerosmith fani,jonka tiedän,mutta onneksi ystävä lupautui silti seuraksi.

        Jos puhelimissa pahasti ruuhkaa niin netistä. Paikoista en muuta tiedä kun sen, että -97 keikalla olin yläkatsomossa 305 joka oli... No kohtuullinen paikka. Jos nyt tällä kertaa pääsis vähän lähemmäs. Se on oltava nopea.

        Inhottavaa että joutuu yksin lähtemään itsekin, mutta se ei menoa haittaa. 14vuotta oon ollu fani ja tätä ei väliin jätetä mistään hinnasta! =)


      • lenokas
        huomenna alkaa kirjoitti:

        Jos puhelimissa pahasti ruuhkaa niin netistä. Paikoista en muuta tiedä kun sen, että -97 keikalla olin yläkatsomossa 305 joka oli... No kohtuullinen paikka. Jos nyt tällä kertaa pääsis vähän lähemmäs. Se on oltava nopea.

        Inhottavaa että joutuu yksin lähtemään itsekin, mutta se ei menoa haittaa. 14vuotta oon ollu fani ja tätä ei väliin jätetä mistään hinnasta! =)

        Kiitos vinkistä.Itse mietin ihan samaa että netin kautta voi olla helpompi,kun puhelimet ruuhkautuvat niin helposti.Hyvä asenne sinulla kyllä on.Yksinäänkin voi keikalle mennä!


    • lenokas

      Saitteko ja liput ja saitteko hyvät paikat?Minä ehdin onneksi nettiin ennen ruuhkaa ja sain liput etummaisesta katsomosta.

      • BronsonTrooper

        mistä katsomosta sait? (numero?)


    • minä.

      mitä luulette onko aerosmithin keikka sit loppuunmyyty?vai jääkö tyhjiä paikkoja?

      • lenokas

        Kyllä siellä on vielä paljon tilaa jäljellä eli lippuja riittää ainakin lippupalvelun nettisivujen mukaan.Itse sain kaverini kanssa paikan siitä lavaa lähimmästä katsomosta,jota ei ole numeroitu.


      • grafo
        lenokas kirjoitti:

        Kyllä siellä on vielä paljon tilaa jäljellä eli lippuja riittää ainakin lippupalvelun nettisivujen mukaan.Itse sain kaverini kanssa paikan siitä lavaa lähimmästä katsomosta,jota ei ole numeroitu.

        mäkin olen kaveripiirissäni ainut fanittaja, mut sain seuraa Hartwalille


    • tosi fani

      aerosmith hartwall areenalla 07.07.2007. kukahan on aerosmithin lämppärinä?

    • veikkaukseni on

      sellasia huhuja oon kuullu että suomalainen white flames saattas olla Aerosmithin lämppärinä. se on kyl vaan huhu.

      • goldenmidas

        Itse sain varattua kolme kenttälippua tuohon konserttiin. Onneksi ei tarvitse yksin lähteä ja sain pari henkilöä helposti (ilman suostutteluja :D ) mukaan. Itse tunnen ainoastaan YHDEN Aerosmith fanin Suomesta.

        KINGS AND QUEENS HANGMAN JURY SEASONS OF WITHER! :) olispa edes yks noista setlistissä!


      • tosi fani
        goldenmidas kirjoitti:

        Itse sain varattua kolme kenttälippua tuohon konserttiin. Onneksi ei tarvitse yksin lähteä ja sain pari henkilöä helposti (ilman suostutteluja :D ) mukaan. Itse tunnen ainoastaan YHDEN Aerosmith fanin Suomesta.

        KINGS AND QUEENS HANGMAN JURY SEASONS OF WITHER! :) olispa edes yks noista setlistissä!

        minä tiedän itseni lisäksi yhden aerosmith fanin. jännä että Suomessa faneja ei ole kauhean paljon vaikka Aerosmith on maailman suurin bändi. itse toivoisin kans kuulevani kings and queensin ja seasons of witherin. huippubiisejä todellakin. itse sain 4 katsomopaikkaa. harmi etten saanut kenttälippuja.


      • todelliset
        tosi fani kirjoitti:

        minä tiedän itseni lisäksi yhden aerosmith fanin. jännä että Suomessa faneja ei ole kauhean paljon vaikka Aerosmith on maailman suurin bändi. itse toivoisin kans kuulevani kings and queensin ja seasons of witherin. huippubiisejä todellakin. itse sain 4 katsomopaikkaa. harmi etten saanut kenttälippuja.

        Aerosmithin ystävät viitsivät käydä näillä teineille varatuilla sivuilla, itsekin vahingossa eksyin ja on teillä naurettavaa piipitystä jos vielä kehtaatte AEROFANeiksi itseänne kutsua.


      • sasasa
        goldenmidas kirjoitti:

        Itse sain varattua kolme kenttälippua tuohon konserttiin. Onneksi ei tarvitse yksin lähteä ja sain pari henkilöä helposti (ilman suostutteluja :D ) mukaan. Itse tunnen ainoastaan YHDEN Aerosmith fanin Suomesta.

        KINGS AND QUEENS HANGMAN JURY SEASONS OF WITHER! :) olispa edes yks noista setlistissä!

        tiesitkö et se jakaa joskus myös nimmareit en muista mis


    • ssssteven

      aerosmithin fani sivuilla on lukenu veikkausia että Def Leppard toimisi Aerosmithin lämppärinä tulevalla maailmankiertueella. Saa nähdä kuka sit loppujen lopuks on lämppärinä. Muistaakseni 10 vuotta sitten Aerosmithiä lämppäs Kula Shaker Hartwall Areenalla.

    • tosi fani

      no jos def leppard olisi lämppärinä niin se ois aika iso juttu. koska onhan def leppard itsekin iso bändi. muistan joskus tässä kuulleeni sellaista että van halen saattaisi toimia aerosmithin lämppärinä, mutta luultavasti vain USA:ssa.

    • attitude85

      kuinkahan paljon Aerosmith saa yleisöä paikalle? veikkauksia kiitos.

    • samaa mieltä

      aerosmith on kaikkien aikojen paras bändi. hienoa että tulee Suomeen keikalle pitkästä aikaa. on sitä odotettukin.

    • whoo

      toivon, että Aerosmith heittäisi edes puolentoista tunnin keikan mutta todella hienoa olisi jos keikka olisi 2 tuntinen ja miks ei pidempikin. jaa... mikähän voisi olla lämppärinä, Def Leppard kuulostaa hyvälle mutta enpä oikein usko. itse tiedän muutamia aerosmith faneja. ja liput aero keikalle löytyy.

    • little girly

      sain kenttälipun, jee!!

    • aerosmith!

      elämää suurempi bändi

    • hellouuuuuu

      ehdottomasti kattomaan Aerosmithiä!!

    • forever Aerosmith

      rockin suurimmat jättiläiset eksyvät heinäkuussa Hatrwall areenalle ja siellä olen myös silloin minä.

    • wiseman--

      aerosmith laittaa Suomen polvilleen 07.07.07. rockin kuningas palaa vihdoinkin Suomeen.

    • tom*

      menossa olen. sellaista luin, että mötley crue toimisi Aerosmithin lämppärinä.

    • tosi fani

      no kyllähän mötleykin kelpais lämppäriks mut sais olla kyl jokin muu, esim. kotimainen Lapko tai vaik Velvet Revolver jenkistä.

    • kysymysmerkki?

      kuinka kauan toi Aerosmithin keikka kestää? Onko tietoa kuinka pitkiä noi keikat yleensä ovat?

      • two hours

        .....


    • Fanye

      mä sain liput aeresmithin keikelle voi vitsi kuka sai?? muu

    • perry<3

      siellä olin! ihanaaa :) ostin keikkapaidan ja ollu nyt keikast asti pääl! en riisu koskaan!! ^^

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe