KATRI HELENA ON KAMALA

ohutta on

Katri H:lla on ohut ääni. Ilman mikkiä tuskin pihinä kuuluisi ensiriville.

Katri H. ja Danny ovat sellaisia, jotka saavat äkkiä vaihtamaan kanavaa. Ihan sietämättömiä. Vuosikymmenestä toiseen.

6

1838

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinivalkoinen ikoni

No näin on. Olen Katri-Helenat kuunnellut 70-luvulta asti. Täsmälleen samaa mieltä, eikä hän koskaan olekaan ollut huippulaulaja - kuitenkin ns. sinivalkoinen ääni. Danny myös voisi lopettaa.

• mutta tietty ylä-äänissä iä...

Mutta Katrihelena tietää sen kyllä itsekin .
        Ja taito kuljettaa laulu loppuun isollakin etradilla on huippua ,siksi konserttisalit täysiä .takana tietty huippuorkesteri Petoman.
        Täällä on joku Jari Sillanpään sivulle kirjoittanut näistä tämän palstan rutiinimarisijoista hyvän kirjoituksen ,nämä tunnistaa kyllä ,tästä Katri Helenankin palstan kirjoituksesta ,tuo kommentti vuodesta toiseen sama.itse epäilen erästä naislaulajatarta kirjoituksista.pena

• merkitön
        mutta tietty ylä-äänissä iä... kirjoitti:

Ja taito kuljettaa laulu loppuun isollakin etradilla on huippua ,siksi konserttisalit täysiä .takana tietty huippuorkesteri Petoman.
        Täällä on joku Jari Sillanpään sivulle kirjoittanut näistä tämän palstan rutiinimarisijoista hyvän kirjoituksen ,nämä tunnistaa kyllä ,tästä Katri Helenankin palstan kirjoituksesta ,tuo kommentti vuodesta toiseen sama.itse epäilen erästä naislaulajatarta kirjoituksista.pena

Hän on upea artisti ja miettikää kuinka kauan pysynyt tasaisesti pinnalla ja suosittuna.Ei siihen huono laulaja pysty.Toinen upea hänen rinnallaan on Paula Koivuniemi.Katelliset kyykkyyn !
        Kiva kun kirjoitit Pena noin.Aina näitä panettelijoita ja kademielisä löytyy.

• PERÄSSÄ
        mutta tietty ylä-äänissä iä... kirjoitti:

Kuuleppas Katri-Helena tehnyt jo yli 40 vuotta ja on 61 vuotias, ja antoi juuri haastattelun että jatkaa.... hyvä niin!
        Kuulen noita Pihisijöitä ihan tarpeeksi radiosta nimeltä mainitsemati... jotka raasut tukeutuvat tekniikkaan...kun oma ääni ei riitä...kuuntelin juuri Britneyn liven tubesta ja oli surkeaa tämäkö on musiikin kehitys, tekniikalla tuotettua. Kuunteleppa vanhempaa Katria... ja varsinkin -70 luvun biisejä joissa katrin ääni soi ja kehitys kaari on selvästi kuultavissa vanhasta` poikien kuvat`` biisistä... nimittäin hän opiskeli laulua Jo edes menneen muistaakseni Ester Raskin johdolla... mutta moni puolista musiikkia ja textit tulkitsee eikä lausu niitä ajattelematta mitä sanoo niin kuin monilla valitettavasti... no katsotaan Abreut, Pakarinen,ja Arikin yms. n. 40 vuoden päästä Ps. Odotan innolla..... :-)

Ps: Ai niin vain mainitakseni Shirley Basseyn laulanut 60 vuotta muistaakseni...ja laulaa muuten vieläkin! Upea ääni..Ei pihise eikä puhku...Heh....:-)

Kevättä UGH !

• Retku

painu rakentelemaan vaikka hiekkakakkuja.

• KATRILLA

........ei ole koskaan ollut niin vahva ääni kuin on joillain ooppera laulajilla yms. mutta kyllä olen kuullut että sieltäkin lähtee... ja ääni on kiinni ääni huulista ja niiden pituudesta ja muistakin tekijöistä mutta on silti hyvä, ja säteily senkun lisääntyy.... ja kohta ei aurinkoa tartte ollenkaan... viinikin paranee vanhetessaan... näin on Katrinkin kohdalla!

LIsää......................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      100
      2192
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      41
      1448
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      138
      1074
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      232
      1038
    5. 98
      925
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      866
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      80
      757
    8. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      757
    9. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      754
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      93
      729
    11. 51
      689
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      40
      656
    13. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      648
    14. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      32
      571
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      28
      536
    16. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    17. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      490
    18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      474
    19. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      472
    20. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      443
    Aihe