Onko totta, että Daven isä on suomalainen??

sade*

Siinähän se kyssäri jo olikin, otsikossa.

16

18092

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Luin jostain, että kultaryntäyksen aikoihin Suomesta lähti Amerikkaan toiveikkaana joku Mustonen.

• Niinkö?

... Häkkinen. Jätti kuulemma äpäräpoikansa Suomeen ja siitä tuli joku autokuski.

• booyaka-619
        Niinkö? kirjoitti:

... Häkkinen. Jätti kuulemma äpäräpoikansa Suomeen ja siitä tuli joku autokuski.

Daven isän nimi tais olla John Mustoine.Vaikka nimi ei ole suomalainen se on kuitenkin suomalainen.Dave tais olla myös osittain ranskan tai irlannin kansalainen.

• bujaka2121

• Anonyymi

Hyvin monta mustosta eli sadoista. Mustaíne on Mustonen ja onhan Mustosesta Suomessakin eri nimiä kuten alkujaan oli Mustoin jne. Joo Dave on sius Mustonen.

• tony

en tiedä onko daven isä suomalainen mutta sukujuuret ovat täältä!!!Näin joskus daven haastattelun vuodelta 98 niin siinä hän kertoo asiasta.

• Joe-Z

Daven isä ei ole suomalainen. Vaikka hän juoppo olikin.

Daven juuret ulottuvat kuitenkin Suomeen, kun katsotaan kauemmaksi. En tiedä tarkkaan, miten kauas.

• Daveeeeeee

Eikös Daven faija ollu jostain Karjalasta kotosin. Luin näin joskus Seiskasta tai Suosikista. Se oli joskus 90- tai 80-luvulla kun luin tästä. Olin silloin joko selvin päin tai humalassa. Saattoi olla että olin silloin itse Suomessa tai sitten en. Saatan muistaa myös väärinkin. Tai sitten en.

• Juustomies

Lappeenrannasta.joutui pakenemaan jenkkilään asti varastettuaan eräältä mannelta kellon.usassa sai alkunsa Dave.nykyään Daven isä asuu hangossa ja käyttää nimeä Malmberg.

• Anonyymi
        Juustomies kirjoitti:

Lappeenrannasta.joutui pakenemaan jenkkilään asti varastettuaan eräältä mannelta kellon.usassa sai alkunsa Dave.nykyään Daven isä asuu hangossa ja käyttää nimeä Malmberg.

Ja etunimi on Pasi.

• taavetti mustonen

Mustainen sukujuuret on suomesta ja Mustaine sukunimi on vaihdettu Amerikassa nimestä Mustonen.

Tietolähde 85% varmuudella.

• looolwoot

Varmaa vaihdettu amerikassa ku Dave asuu britanniassa

• Jokke

..kyllä Daven sukujuuret on Suomesta,kertohan siitä jääkiekkoilija Ossi Väänänenkin joka asui/asuu samalla kadulla.

• Black friday

Mustainen suvun sukunimi on ollut Mustonen.Isovanhemmat lähteneet 1800-luvulla Ranskaan ja sieltä jenkkeihin.

• tietäjä

Dave on amerikasta vaikka asuiski nyt englannissa.... u f*cking idiot

• Anonyymi

suomenruottalainen tietääkseni o.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      184
      1779
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      111
      805
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      134
      641
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      600
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe