Onko totta, että Daven isä on suomalainen??

sade*

Siinähän se kyssäri jo olikin, otsikossa.

16

16313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Luin jostain, että kultaryntäyksen aikoihin Suomesta lähti Amerikkaan toiveikkaana joku Mustonen.

• Niinkö?

... Häkkinen. Jätti kuulemma äpäräpoikansa Suomeen ja siitä tuli joku autokuski.

• booyaka-619
        Niinkö? kirjoitti:

... Häkkinen. Jätti kuulemma äpäräpoikansa Suomeen ja siitä tuli joku autokuski.

Daven isän nimi tais olla John Mustoine.Vaikka nimi ei ole suomalainen se on kuitenkin suomalainen.Dave tais olla myös osittain ranskan tai irlannin kansalainen.

• bujaka2121

• Anonyymi

Hyvin monta mustosta eli sadoista. Mustaíne on Mustonen ja onhan Mustosesta Suomessakin eri nimiä kuten alkujaan oli Mustoin jne. Joo Dave on sius Mustonen.

• tony

en tiedä onko daven isä suomalainen mutta sukujuuret ovat täältä!!!Näin joskus daven haastattelun vuodelta 98 niin siinä hän kertoo asiasta.

• Joe-Z

Daven isä ei ole suomalainen. Vaikka hän juoppo olikin.

Daven juuret ulottuvat kuitenkin Suomeen, kun katsotaan kauemmaksi. En tiedä tarkkaan, miten kauas.

• Daveeeeeee

Eikös Daven faija ollu jostain Karjalasta kotosin. Luin näin joskus Seiskasta tai Suosikista. Se oli joskus 90- tai 80-luvulla kun luin tästä. Olin silloin joko selvin päin tai humalassa. Saattoi olla että olin silloin itse Suomessa tai sitten en. Saatan muistaa myös väärinkin. Tai sitten en.

• Juustomies

Lappeenrannasta.joutui pakenemaan jenkkilään asti varastettuaan eräältä mannelta kellon.usassa sai alkunsa Dave.nykyään Daven isä asuu hangossa ja käyttää nimeä Malmberg.

• Anonyymi
        Juustomies kirjoitti:

Lappeenrannasta.joutui pakenemaan jenkkilään asti varastettuaan eräältä mannelta kellon.usassa sai alkunsa Dave.nykyään Daven isä asuu hangossa ja käyttää nimeä Malmberg.

Ja etunimi on Pasi.

• taavetti mustonen

Mustainen sukujuuret on suomesta ja Mustaine sukunimi on vaihdettu Amerikassa nimestä Mustonen.

Tietolähde 85% varmuudella.

• looolwoot

Varmaa vaihdettu amerikassa ku Dave asuu britanniassa

• Jokke

..kyllä Daven sukujuuret on Suomesta,kertohan siitä jääkiekkoilija Ossi Väänänenkin joka asui/asuu samalla kadulla.

• Black friday

Mustainen suvun sukunimi on ollut Mustonen.Isovanhemmat lähteneet 1800-luvulla Ranskaan ja sieltä jenkkeihin.

• tietäjä

Dave on amerikasta vaikka asuiski nyt englannissa.... u f*cking idiot

• Anonyymi

suomenruottalainen tietääkseni o.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2256
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      228
      2014
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1281
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1099
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      963
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe