Onko totta, että Daven isä on suomalainen??

sade*

Siinähän se kyssäri jo olikin, otsikossa.

16

16574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Luin jostain, että kultaryntäyksen aikoihin Suomesta lähti Amerikkaan toiveikkaana joku Mustonen.

• Niinkö?

... Häkkinen. Jätti kuulemma äpäräpoikansa Suomeen ja siitä tuli joku autokuski.

• booyaka-619
        Niinkö? kirjoitti:

... Häkkinen. Jätti kuulemma äpäräpoikansa Suomeen ja siitä tuli joku autokuski.

Daven isän nimi tais olla John Mustoine.Vaikka nimi ei ole suomalainen se on kuitenkin suomalainen.Dave tais olla myös osittain ranskan tai irlannin kansalainen.

• bujaka2121

• Anonyymi

Hyvin monta mustosta eli sadoista. Mustaíne on Mustonen ja onhan Mustosesta Suomessakin eri nimiä kuten alkujaan oli Mustoin jne. Joo Dave on sius Mustonen.

• tony

en tiedä onko daven isä suomalainen mutta sukujuuret ovat täältä!!!Näin joskus daven haastattelun vuodelta 98 niin siinä hän kertoo asiasta.

• Joe-Z

Daven isä ei ole suomalainen. Vaikka hän juoppo olikin.

Daven juuret ulottuvat kuitenkin Suomeen, kun katsotaan kauemmaksi. En tiedä tarkkaan, miten kauas.

• Daveeeeeee

Eikös Daven faija ollu jostain Karjalasta kotosin. Luin näin joskus Seiskasta tai Suosikista. Se oli joskus 90- tai 80-luvulla kun luin tästä. Olin silloin joko selvin päin tai humalassa. Saattoi olla että olin silloin itse Suomessa tai sitten en. Saatan muistaa myös väärinkin. Tai sitten en.

• Juustomies

Lappeenrannasta.joutui pakenemaan jenkkilään asti varastettuaan eräältä mannelta kellon.usassa sai alkunsa Dave.nykyään Daven isä asuu hangossa ja käyttää nimeä Malmberg.

• Anonyymi
        Juustomies kirjoitti:

Lappeenrannasta.joutui pakenemaan jenkkilään asti varastettuaan eräältä mannelta kellon.usassa sai alkunsa Dave.nykyään Daven isä asuu hangossa ja käyttää nimeä Malmberg.

Ja etunimi on Pasi.

• taavetti mustonen

Mustainen sukujuuret on suomesta ja Mustaine sukunimi on vaihdettu Amerikassa nimestä Mustonen.

Tietolähde 85% varmuudella.

• looolwoot

Varmaa vaihdettu amerikassa ku Dave asuu britanniassa

• Jokke

..kyllä Daven sukujuuret on Suomesta,kertohan siitä jääkiekkoilija Ossi Väänänenkin joka asui/asuu samalla kadulla.

• Black friday

Mustainen suvun sukunimi on ollut Mustonen.Isovanhemmat lähteneet 1800-luvulla Ranskaan ja sieltä jenkkeihin.

• tietäjä

Dave on amerikasta vaikka asuiski nyt englannissa.... u f*cking idiot

• Anonyymi

suomenruottalainen tietääkseni o.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17403
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5261
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2866
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      162
      2268
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      36
      2175
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1794
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1688
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      410
      1620
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1602
    10. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      4
      1517
    Aihe