Elikkä oletteko lukeneet Scar Tissue kirjan? Suomeksi vai Englanniksi? Mitä piditte?
Pakko viritellä nyt josatin edes keskustelun poikasta kun täällä on niin elotonta.
Vähän eloa tännekkin!
8
591
Vastaukset
- pepe868
Puoleen väliin luin sitte tökkäs se helv..piikit-
täminen...jos pitää 500 sivua lukea pelkkää narkki paskaa niin ei helv...no joku tykkää joku ei..ihme että on hengissä jäbä..- Scar Tissue
Mä kyllä tykkäsin. Se kokonaisuudessa on ihan loistava kirja. Ja sen jäbän on tarkotus olla hengissä, niin monesta suosta se on selvinnyt!
- .........
Muuten olisimme vailla RHCP:n loistavaa musiikkia!
Tuli mieleen, että pitäisikin lukea tuo kirja joskus... - rhcpsbm
......... kirjoitti:
Muuten olisimme vailla RHCP:n loistavaa musiikkia!
Tuli mieleen, että pitäisikin lukea tuo kirja joskus...Scar Tissuen suomeksi. Oli sairaan hyvä. Kaikki urputtajat sais kyllä täältä hävitä...
- SexyMexicanMaid
Oon lukenut kirjan englannin kielisen version kesällä ja tuli luettua melkein yhdeltä istumalta, en ois malttanu laskea pois käsistäni millään... Joka RHCP-fanin must ostos! :)
- Tuli luettua
Pidin Scar tissuesta, jotenkin Anthonysta tuli inhimillinen ja silti jännittävä kuva. Luin varmaan kolmessa päivässä ts. yössä koko kirjan. No, mähän rakastankin Peppersejä muutenkin yli kaiken.
- AK-07
Olen lukenut Arpikudoksen. Mikä ihana kirja. kaikki sanottu suoraan, ei kierrelty. Kuviakin kohtalaisesti. Ihanaa.
- AK-07
Onhan se tosiaan ihan kirjakin, mutta ihanaa nyt lähinnä tarkoitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099