Eli Orionissa vm. -88 on pari ongelmaa, olen autoa nyt fixaillut ja se on seissyt n. 2-3vkoa ilman yhtäkään käynnistystä, tänään sitten kävi ilmi että akku on tyhjentynyt ja se purkaa akkua koko ajan, kun esimerkiksi irroittaa maadoituspiuhan ja laittaa akkuun niin lyö kipinääkin. Mitään muuta en ole keksinyt mikä olisi päällä kuin digitaalikello, minkä ei pitäisi varmaankaan viedä paljoa virtaa?
Toinen ongelma on että puhallin ei toimi ollenkaan, se ei puhalla millään teholla mutta kun sieltä laittaa virtajohdon suoraan akkuun, puhallin kyllä toimii täydellä teholla. Kuulemma tämä olisi perusvika? Onko tietoa miten saisi korjattua, ja kun puhallin toimii kun saa suoraan virtaa niin ei luulisi puhaltimen moottorissakaan olevan ja sulake kunnossa.
Orionissa vikaa
JUUNAS´
2
522
Vastaukset
- gsxf
Luulen, että laturin jokin diodi laskee virran maihin. Kytke yleismittari kaapelin ja akun väliin, jotta selviää virrankulutuksen suuruus.
- -juttu-
oli tuossa 95 ekkerissä että ei lämppäri pelaa, niin oli sulakerasiassa kylmäjuotoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255