Lienen antanut eräänlaisen todistajanlausunnon juodessani eilen illalla viisi koria kaljaa.
Minä aion kuolla Tukholmassa 29. maaliskuuta 2065. Perkele, kun paleltaa.
Olet filosofina varsin kiistelty hahmo, etkä vaikuta olevan allerginen venäläiselle viinalle. Sepä hyvä, minäkään en ole. Vodka on lääkettä kahteen tautiin: korvatulehdukseen ja vasemman munuaisen adenokarsinoomaan, jälkimmäiseen tosin vain ihmissusilla.
Ette tiedäkään, miksi mielikuvituksessani erään tietyn kansanryhmän jäsenet hirttäytyvät ennen kuin täyttävät 31 vuotta. No tietysti siksi, jotta pullotus helpottaisi.
Todellisuudessa kaljamielisyys ei ole ylpeyden aihe. Taidat vain harvoin tietää, kumpaa lyödä, hei.
Olette kollektiivisesti kusipäitä. En vihaa ketään ihmisenä, mutta vihaan ihmisten muodostamaa massaa, ihmiskuntaa. Paradoksin luonteeseen ei kuulu olennaisesti mikään. Minä olen nähnyt kaiken, mutta en koskaan mitään. Mielestäni Kain teki väärin tappaessaan veljensä, jonka lahjasta Jumala nyt vaan sattui pitämään enemmän.
Mulle tulee Kainista ekana mieleen se CMX:n biisi. Mitään en oo vetänyt.
Mä olin kai vähän skitsona viime kesänä, kun munuaisallas täytettiin kylmällä vedellä. Turpiin niille! Yritän taistella ääniä vastaan.
Ei virtaa mikään, kaikki jähmettyy.
Ei vittu.
Mä todistajan' jälleen kerran vaivas aivosyöväx totean. Viillän käteni verille ja tahdon, toivon parastas'; ja viimein erään aamun tullen saavut eteen portin, joka johtaa kaameudesta toiseen kaameuteen. Ei aivokalvo heijasta kuin pimeää.
Virta venhettä vie, mihin päättyvi tie?
Sitä tiedä ei ihmisistä kenkään!!!!!!!!!!!
Minun mielestäni runoudessani ei ole mitään järjenvastaista. Vaan mitä himo on? Mitä kerettiläisyys? Ketä kuuntelet, jos ketään ja kaikkia? Miten silmät voivat olla kaiken näkevät vai kaikelle sokeat?
Mikä oli tämän viestini funktio?
Skitsomielisyys
Kaininsurmaaja
1
852
Vastaukset
- ihmeessä sen
funktion salaisuus, mulle ei auennu.Jeesaa vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647