Lienen antanut eräänlaisen todistajanlausunnon juodessani eilen illalla viisi koria kaljaa.
Minä aion kuolla Tukholmassa 29. maaliskuuta 2065. Perkele, kun paleltaa.
Olet filosofina varsin kiistelty hahmo, etkä vaikuta olevan allerginen venäläiselle viinalle. Sepä hyvä, minäkään en ole. Vodka on lääkettä kahteen tautiin: korvatulehdukseen ja vasemman munuaisen adenokarsinoomaan, jälkimmäiseen tosin vain ihmissusilla.
Ette tiedäkään, miksi mielikuvituksessani erään tietyn kansanryhmän jäsenet hirttäytyvät ennen kuin täyttävät 31 vuotta. No tietysti siksi, jotta pullotus helpottaisi.
Todellisuudessa kaljamielisyys ei ole ylpeyden aihe. Taidat vain harvoin tietää, kumpaa lyödä, hei.
Olette kollektiivisesti kusipäitä. En vihaa ketään ihmisenä, mutta vihaan ihmisten muodostamaa massaa, ihmiskuntaa. Paradoksin luonteeseen ei kuulu olennaisesti mikään. Minä olen nähnyt kaiken, mutta en koskaan mitään. Mielestäni Kain teki väärin tappaessaan veljensä, jonka lahjasta Jumala nyt vaan sattui pitämään enemmän.
Mulle tulee Kainista ekana mieleen se CMX:n biisi. Mitään en oo vetänyt.
Mä olin kai vähän skitsona viime kesänä, kun munuaisallas täytettiin kylmällä vedellä. Turpiin niille! Yritän taistella ääniä vastaan.
Ei virtaa mikään, kaikki jähmettyy.
Ei vittu.
Mä todistajan' jälleen kerran vaivas aivosyöväx totean. Viillän käteni verille ja tahdon, toivon parastas'; ja viimein erään aamun tullen saavut eteen portin, joka johtaa kaameudesta toiseen kaameuteen. Ei aivokalvo heijasta kuin pimeää.
Virta venhettä vie, mihin päättyvi tie?
Sitä tiedä ei ihmisistä kenkään!!!!!!!!!!!
Minun mielestäni runoudessani ei ole mitään järjenvastaista. Vaan mitä himo on? Mitä kerettiläisyys? Ketä kuuntelet, jos ketään ja kaikkia? Miten silmät voivat olla kaiken näkevät vai kaikelle sokeat?
Mikä oli tämän viestini funktio?
Skitsomielisyys
Kaininsurmaaja
1
946
Vastaukset
- ihmeessä sen
funktion salaisuus, mulle ei auennu.Jeesaa vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5282000Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3831633Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H191452Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 1181047
- 561032
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191006Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66803Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15801Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11784