No, olen tässä kärsinyt jo jonkin aikaa poskiontelotulehduksesta ja siinä minua häiritsekin, että vasen silmäni tuntuu óudolta (se puoli, missä poskiontelo oireetkin ovat. poskissa, kulmakarvan kohdalla, ohimossa ja muualla päässä). Silmäni tuntuu jotenkin "kipeältä" tai jotain. Tai no, ei itseasiassa juuri tuosta silmän kohdalta, mutta juuri tuosta silmäluomen kohdalta ja silmä tuntuu jotenkin raskaalta tai väsyneeltä. Tai muuten vain kummalliselta. Samoin sen puolen pää on kipeä, kuin myös kulmakarvan kohdalta. Voiko tämä siis johtua poskiontelotulehduksesta? Kun tämä nyt on jo jonkun aikaa tuntunut, eikä ketek kuuri ole ainakaan vielä auttanut...
poskiontelotulehdus ja silmäoireet
7
30950
Vastaukset
- kyllä
kyllä. http://www.infektiofoorumi.fi/silma/9.html otelot ovat yhteydessä toisiinsa.
- mullakin
mulla veti ja kiristi silmakulmasta ihan hirveesti ja luomesta kun oli poskiontelo pahimillaan, sitä vetoa kesti kolme viikkoa ja sit alko helpottaa,
- tuo kuva...
Nyt sain jo stressin aiheeksi, että onko minullakin silmäkuoppaan levinnyt tulehdus! Ei silmäni nyt lähellekkään tuollaiselta näytä. Ei kukaan ole ulkoista eroa huomannut, mutta kun silmä tuntuu juuri kummalliselta... Tai silmälihas, mikä lie. Oireet ei minulla ole silmäkulmassa, vaan tuossa ylä luomessa ja ehkäpä myös alaluomessa. Oireet on ehkä helpottaneet, ei kumminkaan mitään radikaalia pahenemista ole.
- ystävä hyvä
tuo kuva... kirjoitti:
Nyt sain jo stressin aiheeksi, että onko minullakin silmäkuoppaan levinnyt tulehdus! Ei silmäni nyt lähellekkään tuollaiselta näytä. Ei kukaan ole ulkoista eroa huomannut, mutta kun silmä tuntuu juuri kummalliselta... Tai silmälihas, mikä lie. Oireet ei minulla ole silmäkulmassa, vaan tuossa ylä luomessa ja ehkäpä myös alaluomessa. Oireet on ehkä helpottaneet, ei kumminkaan mitään radikaalia pahenemista ole.
poskiontelontulehduksesta se johtuu, kyllä kun limakalvon turvotus alkaa laskee onteloissa niin silmä oireet helpottaa, nimi merkki kokemusta on, sarvikuonoo peliin vaikka limaa ei olisikaan
- kyllä
tuo kuva... kirjoitti:
oli vaan toteamus että kyllä poskiontelotulehdus voi aiheuttaa silmä oireita.Älä pelkää.Tossa kuvassa oli päässy tosi pahaksi.Näin ton kuvan kun itselläni oli pansinuiitti.Arvaa vaan napsautinko kuvan äkkiä pois! No ei mulle kuitenkaan tuollasta tullut.
- oli monta
tuo kuva... kirjoitti:
poskiontelo tulehdusta aikaisemmin putkeen. Viimoinen kun oli niin oli ärtynyt jo otsaontelokin ja tuntui ett koko otsa valui silmille. Huomasin silloin ite ett helpottava ensiapu oli kylmällä vedellä kasvojen huuhtelu, kylmä hieman hillitsi tulehdusta, tai jotain..
Lääkärissä pää kuvattiin ja syy olikin siinä ett mulla oli kaikki ontelot turvoksissa, tulehdusta ei varsinaisesti enää ollut. Sain nasacort- sumutetta, joka auttoi, sekä onteloita ehkäisevän "lääkityksen", jota otan kun flunssa iskee, eikä sen jälkeen ole ollut yhtään ontelotulehdusta, eli n. 3:een vuoteen - korjausta
oli monta kirjoitti:
poskiontelo tulehdusta aikaisemmin putkeen. Viimoinen kun oli niin oli ärtynyt jo otsaontelokin ja tuntui ett koko otsa valui silmille. Huomasin silloin ite ett helpottava ensiapu oli kylmällä vedellä kasvojen huuhtelu, kylmä hieman hillitsi tulehdusta, tai jotain..
Lääkärissä pää kuvattiin ja syy olikin siinä ett mulla oli kaikki ontelot turvoksissa, tulehdusta ei varsinaisesti enää ollut. Sain nasacort- sumutetta, joka auttoi, sekä onteloita ehkäisevän "lääkityksen", jota otan kun flunssa iskee, eikä sen jälkeen ole ollut yhtään ontelotulehdusta, eli n. 3:een vuoteense lääktiys mitään onteloita ehkäise vaan onteloihin muodostuvaa tulehdusta, tai itse asiassa sinne ei pääse lima kertymään, vaan tulee ulos.. Olinpa taas ajatuksissani kirjoitusta nopeampi... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan372896Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272814- 1202288
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281422Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111226
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121063- 74969
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39902Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13782