miten vaihdan steamin tunnuksen, salasanan ja sähköpostin pystyy vaihtamaan helposti mutta steam tunnus?
steamin tunnuksen vaihto
3
3906
Vastaukset
- freeman
tarkoitatko tunnuksella käyttäjä nimeä? nimittäin sitä ei pysty muuttamaan. Vaan eipä sillä mitään väliä ole sillä sitä käytetään vain palveluun kirjautumiseen ja kaveri listalla käytetään sähköpostiasi nikkinä (aika pönttöä jos minulta kysytään) ja peleissä nikin saa valita itse kuten varmasti jo tiedätkin.
- millään...
Tai oikeastaan ainut vaihtoehto on se että sun täytyy lähettään Steam:lle skannattu kuva salasanasta/paketista jolla ne pystyy varmistamaan että peli on ostettu ja siten purkamaan käyttäjätunnuksen ja salasanat pois. Jotenkin noin se meni steam:in sivujen mukaan!
- vitunhomo
Noob
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214600Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692662Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 66892
- 46886
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122849Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789