Caliber-malleissa jo ESP vakiovarusteena ? Sakasalaiset väittävät, ettei uutta autoa ole syytä ostta, jos siinä ei ole ESP-ajovakaudenhallintajärjestelmää.
Onko kaikissa
13
1988
Vastaukset
- nähnyt
kun saksalaiset yrittää autoillaan eteenpäin liukkaalla kelillä.
Säälittävää räpeltämistä.
Sakut ei pääse mihinkään ilman apuvälineitä talvella autolla.
Olen monta kertaa joutunut auttamaan Saksassa asuessani sakuja liukkaalla kelillä.
Kun olen siirtänyt heidän autoaan, on ilmeensä ollut katsomisen arvoinen ja kysyvä: "Voiko sen noinkin tehdä?"
Ymmärrän kyllä, että luonnonolosuhteet ovat erilaiset, eikä heitä ilmeisesti kukaan ole koskaan opettanut ajamaan liukkaalla kelillä. - asdasdasd
olipa esp tai ei niin jättäisin kyllä tuon laitoksen sinne kauppaan....
- voisit
itse jättäytyä pois täältä. Asiaa kun ei sinulta näemmä irtoa.
- riku...
Olet typerin kommentoija mitä täällä palstoilla on ikinä ollutkaan.
Asdasdasdasssss.... Buaaaaaahahaa mikä nimimerkki! - sulla
herra "asdasdasd" ajokorttiakaan?
- sadasdasdass
sulla kirjoitti:
herra "asdasdasd" ajokorttiakaan?
Moi, on ajokortti ja hieno upea Audikin löytyy... mieti siinä sitten sen plastiikki legopalikka autosi (caliber) kanssa että kantsiiko tulla mesoamaan.. lähdetään viivalle vaan.. luulen että mun audi voittaa sen mennentullen..
http://chickencrap.com/images/136.jpg :) - aina vaan.
sadasdasdass kirjoitti:
Moi, on ajokortti ja hieno upea Audikin löytyy... mieti siinä sitten sen plastiikki legopalikka autosi (caliber) kanssa että kantsiiko tulla mesoamaan.. lähdetään viivalle vaan.. luulen että mun audi voittaa sen mennentullen..
http://chickencrap.com/images/136.jpg :)Ai että "kantsiiko tulla mesoamaan"..! Mene itse mesoamaan sitten audipalstoille äläkä täällä jankkaa koko ajan. Ketä kiinnostaa mikä auto jollain asdasdasssilla on!!
Okei, kaikki me Caliberien omistajat ollaan tosi tyhmiä kun meillä ei ole niin hienoa autoa kuin Audi.
Voi että, olinpa idiootti kun ostin Dodge-leegopalikan. Nyt alkoi oikein alahuuli väpättämään.
Olekos nyt tyytyväinen, ja goodbye.
Ps. Ai niin, yksi asia mua jäi askarruttamaan.. Milläs aivoilla sä sen Audin oikein tienasit..?
Ihan kateeksi käy..
Juu ja jos satut liikennevaloissa lähteen kovempaa, niin toistan: GOODBYE! - äijä
sadasdasdass kirjoitti:
http://chickencrap.com/images/136.jpg :)Nimimerkki sasdads.... jotain näyttää olevan suuren avun tarpeessa tekstistä päätellen. Jos voisin, niin ottaisin ajokortin välittömästi pois. Nimimerkki omaa vakavan asennevamman autoiluun nähden ja aiheuttaa todennäköisesti suurta riskiä muille liikenteessä oleville.
Jos nimimerkki haluaa, voin tulla kyllä kertomaan siitä, miten liikenteessä käyttäydytään ja huomioidaan muut. Siinä ei ole automerkillä mitään merkitystä.
Rohkenen tähän ryhtyä, sillä tämän yli 40 vuotta kestäneen runsaan autoilun aikana, on todennäköisesti tullut ajettu pakilla autoa sen verran kun nimimerkki eteenpäin.
Joten ilmoita rohkeasti vaan, jos tarvitset apua.
- Jaakkoaa
Espistä en tiedä kun en ole kovasti sellaista päässyt ajamaan talvella.
Mutta abs-jarruista olen samaa mieltä kuin autoni katsastanut katsastusmieskin: "perkele, kun auto ei pysähdy näillä lukkiintumattomilla jarruilla." - dieselissä
on. Muihin saa lisävarusteena (680 eur).
- ennen
on pärjätty kun tommosia ei oltu keksitty, on varmaat talvet kävelty. Kyllä nyky kuskien on syytä ajaa talvella yleisillä vekottimilla jos ajotaito on sellaista luokkaa ettei pärjää ilman Esptä yms. Ei noi apuvekottimetkaan pysty ihmeitä tekeen esim: kumoamaan g-voimia.
- tässä esp
huumassa on unohdettu se ,että kapteeni vastaa laivastaan eikä mikään esp elektroniikka hömpötys.
- rööperi
Voisitko vastaisuudessa kirjoittaa viestiisi sellaisen otsikon, joka kuvaa viestin sisältöä jollain tavalla.
Otsikkoon ei ole tarkoitus tunkea viestin ensimmäisen lauseen ensimmäisiä sanoja, sillä ne eivät yleensä kerro juuri mitään viestin varsinaisesta sisällöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.374503- 511946
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521621Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2561578Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891140Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481113Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097- 671063
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671061