Elikkä, Latasin silkroadin koneelleni mutta en pääse pelaamaan sitä... kone avaa kyllä pelin mutta sitten tulee se mihin laitetaan nimimerkki... Tässä mättää! Sillä vaikka olen rekisteröitynyt silkroasdin sivuilla en pääse kirjautumaan sisään edes silkin nettisivulla... Tietäskö kukaan mitä tehä???
Silkroad online... tarvisin hieman apuu...
10
863
Vastaukset
- dfggf
Millainen ilmoitus tulee kun yrität kirjautua?
Voi olla että sisään ei mahdu. Varsinkin uudet serverit usein todella tukossa.
Jos ei ole ruuhkasta kyse kokeile rekisteröityä uudelleen.- Stuntman198
Rekisteröinti onnistui vihdoinkin mutta nyt en pääse pelaamaan... johtuukohan se siitä että servut on täynnä? Ainakun yrität sisää se sanoo vaan jotain server pla pla pla mutta ei mee peliin... yhessä välissä meni mut menin pois kun piti lähtee pois koneelta... elikkä syynä taitaakin nyt olla enään serverien täyteläisyys...
- dffgf
Stuntman198 kirjoitti:
Rekisteröinti onnistui vihdoinkin mutta nyt en pääse pelaamaan... johtuukohan se siitä että servut on täynnä? Ainakun yrität sisää se sanoo vaan jotain server pla pla pla mutta ei mee peliin... yhessä välissä meni mut menin pois kun piti lähtee pois koneelta... elikkä syynä taitaakin nyt olla enään serverien täyteläisyys...
En ole tuota pelannut noin puoleen vuoteen, en tiedä mikä ruuhkatilanne nykyään. Mutta itselläni meni silloin usein 5-10 minuuttia että pääsi sisään. Jatkuvasti "server traffic" yms. Jos et ole vielä aloittanut ukkoa, vanhemmilla servereillä voi olla vähemmän tungosta.
- Stuntman198
dffgf kirjoitti:
En ole tuota pelannut noin puoleen vuoteen, en tiedä mikä ruuhkatilanne nykyään. Mutta itselläni meni silloin usein 5-10 minuuttia että pääsi sisään. Jatkuvasti "server traffic" yms. Jos et ole vielä aloittanut ukkoa, vanhemmilla servereillä voi olla vähemmän tungosta.
Asia selvisi... Ruuhkasta se vain johtui ja viehdoinkin oon päässyt pelaamaan... Ei sen kummempaa enään =)
- iiro98
Jos servit on täynnä sinne ei mahu enää pelaajia.
- En osaa..
En saa tehtyä ukkoa..!? Meen sinne Register ja scrollaan ne tekstit loppuun ja painan AGREE sitten täytän kaikki kohdat kunnolla en jätä mitään pois.. laitan sen VALUE OF IMAGEN ja painan JOIN NOW. Sitten se menee suoraan etusivulle http://www.silkroadonline.net/ ja sitä ukkoa ei olekkaan? Yritän kirjautua sisään nettisivuilla ei onnistu ja koitan myös peliin eikä onnistu?? En saa tehtyä accounttia.. Moten saan sen tehtyä?? Missä vikaa?
- Nyypät
Moi.... oottekste noin tyhmiä!!! servuihin pääsee vaikka ne on täynnä jos vaan yrittää tarpeeks kauan!!!! Kauas ootte pelannu Silkkii????
- hsdg
Tee uus nimimerkki ja kokeille uudelleen.
- moiss
se koodin kirjaimet isot isolla ja pienet pienenä
- yleensä
ne serverit on ruuhkasii 13-23 aikaan.. Yöllä paasee ekalla pelaamaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605334- 1002831
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.201987- 211808
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911677Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3391636Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791586Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2151309Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o631301- 231266