Silkroad online... tarvisin hieman apuu...

Stuntman198

Elikkä, Latasin silkroadin koneelleni mutta en pääse pelaamaan sitä... kone avaa kyllä pelin mutta sitten tulee se mihin laitetaan nimimerkki... Tässä mättää! Sillä vaikka olen rekisteröitynyt silkroasdin sivuilla en pääse kirjautumaan sisään edes silkin nettisivulla... Tietäskö kukaan mitä tehä???

10

950

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfggf

Millainen ilmoitus tulee kun yrität kirjautua?
      Voi olla että sisään ei mahdu. Varsinkin uudet serverit usein todella tukossa.
      Jos ei ole ruuhkasta kyse kokeile rekisteröityä uudelleen.

• Stuntman198

Rekisteröinti onnistui vihdoinkin mutta nyt en pääse pelaamaan... johtuukohan se siitä että servut on täynnä? Ainakun yrität sisää se sanoo vaan jotain server pla pla pla mutta ei mee peliin... yhessä välissä meni mut menin pois kun piti lähtee pois koneelta... elikkä syynä taitaakin nyt olla enään serverien täyteläisyys...

• dffgf
        Stuntman198 kirjoitti:

Rekisteröinti onnistui vihdoinkin mutta nyt en pääse pelaamaan... johtuukohan se siitä että servut on täynnä? Ainakun yrität sisää se sanoo vaan jotain server pla pla pla mutta ei mee peliin... yhessä välissä meni mut menin pois kun piti lähtee pois koneelta... elikkä syynä taitaakin nyt olla enään serverien täyteläisyys...

En ole tuota pelannut noin puoleen vuoteen, en tiedä mikä ruuhkatilanne nykyään. Mutta itselläni meni silloin usein 5-10 minuuttia että pääsi sisään. Jatkuvasti "server traffic" yms. Jos et ole vielä aloittanut ukkoa, vanhemmilla servereillä voi olla vähemmän tungosta.

• Stuntman198
        dffgf kirjoitti:

En ole tuota pelannut noin puoleen vuoteen, en tiedä mikä ruuhkatilanne nykyään. Mutta itselläni meni silloin usein 5-10 minuuttia että pääsi sisään. Jatkuvasti "server traffic" yms. Jos et ole vielä aloittanut ukkoa, vanhemmilla servereillä voi olla vähemmän tungosta.

Asia selvisi... Ruuhkasta se vain johtui ja viehdoinkin oon päässyt pelaamaan... Ei sen kummempaa enään =)

• iiro98

Jos servit on täynnä sinne ei mahu enää pelaajia.

• En osaa..

En saa tehtyä ukkoa..!? Meen sinne Register ja scrollaan ne tekstit loppuun ja painan AGREE sitten täytän kaikki kohdat kunnolla en jätä mitään pois.. laitan sen VALUE OF IMAGEN ja painan JOIN NOW. Sitten se menee suoraan etusivulle http://www.silkroadonline.net/ ja sitä ukkoa ei olekkaan? Yritän kirjautua sisään nettisivuilla ei onnistu ja koitan myös peliin eikä onnistu?? En saa tehtyä accounttia.. Moten saan sen tehtyä?? Missä vikaa?

• Nyypät

Moi.... oottekste noin tyhmiä!!! servuihin pääsee vaikka ne on täynnä jos vaan yrittää tarpeeks kauan!!!! Kauas ootte pelannu Silkkii????

• hsdg

Tee uus nimimerkki ja kokeille uudelleen.

• moiss

se koodin kirjaimet isot isolla ja pienet pienenä

• yleensä

ne serverit on ruuhkasii 13-23 aikaan.. Yöllä paasee ekalla pelaamaan =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1490
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    7. 52
      680
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe