siis pieneltä vauvalta 6kk
miten koira-allergia
4
821
Vastaukset
mitä sä täältä kyselet,mee neuvolaan,jos tiedät mikä se on.
- vi..uilla
asiallinen kysymys... tiedän kyllä mikä neuvola on, muttet taida itse tietää.. neuvolassa ei testata allergiaota. ääliö.
- testataan
testiin ois meno mutten ole koskaan itsekkään käyny labrassa niin en tiiä.. verikoe?
- tieto--
pudotetaan iholle tippa nestettä jossa on koira allergeenejä, ja tehtään ihan pieni pikkuruinen pistohaava keskelle.
Ainoastaan ne mokomat tuppaavat testaamaan, -ei vain yhtä allergeeniä kerrallaan, vaan se koira testaus kuuluu johonkin sarjaan, jossa "rypäleen" -verran tavallisimpia allergisoivia asioita.
Enpä enää muista mitä kaikkia siinä oli. koira, kissa. koivu, vehnä? jne jne...kananmuna?....
oliskohan siinä ollut peräti kymmenen eri juttua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5406746Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212516Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301132
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51114- 84952
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97919Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 40789