Haluan haluta..

...mutta kun

Niin eli koko kolme vuotisen suhteen aikana minä olin se aktiivisempi osapuoli.Seksiä siis harrastettiin kohtalaisen useasti,mutta vain jos minä tein aloitteen.No,puolisen vuotta takaperin kyllästyin koko touhuun.Asiasta sitten puhuttiin ja kerroin miehelleni,että olis kivaa,jos hänkin joskus tekis aloitteen.Lupasi niin tehdä ja tekikin pari kertaa,mutta nyt ollaan taas samassa pisteessä.En siis halua enää yhtään.Mies nyt valittaa,miten vittumaista on elää puutteessa,mikä nyt ei ainakaan paranna asiaa.Tuntuu että menen vaan enemmän ja enemmän lukkoon.Enkä oikein tiedä mitä pitäis tehdä.Jos jollain on jotain hyviä neuvoja,niin kertokaa.

2

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      Hyväksy tilanne ja tee aloite äläkä välitä! Meillä minä teen aloitteen ja hyväksyn sen että toinen on erilainen. (Jos en tekis olisin ilman?) puolisiosi on ehkä heikko itsetuntoinen tms. Onko sen nyt väljä kuka aloitteen tekee, toisaalta en aina tiedä kumpi sen nyt meillä teki. Ei ole järkeä itseä kiusata siinä että odottaa et toinen tekee aloitteen.
      Tee aloite ei se ole vaarallista kun kerran toinen on ilmaissut et on puutteessa, muttei rohkene pyytää. Ymmärtäisin että puolisosi meinaa, että haluan "koko ajan" kun vaan annat luvan, mutten rohkene pyytää! Ihmiset erilaisia, mutta ole onnellinen että sanoo olevansa puutteessa, eli merkkaat hänelle paljon. Tod näk hän kokee vaikeana pyyttää ja tehdä aloite. Koita keskustella miksi hän ei uskalla pyytää...mutta itse kun juttelimme, niin hyväksyin, että itse teen aloitteen lähes aina eikä se enää häiritse...enkä mene enää lukkoon siitä

      • Haluton?

        Ei siinä välttämättä tartte hyväksyä mitään.
        Joku ilman joka haluaa olla ilman.
        Mulla on mennyt ainakin koko seksihalut ton takia että joutunut aina itse tekemään aloitteen (ei aina, mut useimmiten eli 3 vuotta itte yrittäny ja sit tuli stoppi).
        Kyllästynyt siihen, eikä enään nappaa ollenkaan. Mieluummin nykyään olisin kokonaan ilman. Rakastan miestäni mutta seksi ei nappaa enään. Se aika meni. Nykyään lahna, kun ei kiinnosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe