kent?

asdfgqwerty

olen jostain kuullut että kent on jotenkin naisten merkki tms. ja ite maistoin tänään ekaa kertaa ja se oli mielettömän hyvää.. (tai niin hyvää kun miltä savu voi maistua) Mitä nyt paria muuta merkkiä maistanut..
Joten mitä mieltä ootte?

10

4940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun toiset ovat lopettaneet

      röökaamisen,ja itse et oysty ?

      • fiat-jeps

        taitaa jollain lakkolaisella olla vähän kireet hermot, neuvoisin sinuakin ostamaan askin vaikkapa tuota kentiä. ittekin olen kuules lakossa/lopettamassa, eikä tee yhtään mielin näitä juttuja on silti kiva lukee ja kommentoida. oma syyni lakkoiluun on osoittaa itselleni ja kavereille ettei nikotiinikoukku ole tapariippuvuuden veroinen. tapa se vie polttamaan, ei nikotiini.

        tosiaan menttolia pidän enemmän naisten juttuna, mutta tunnen kyllä miehiäkin jotka sitä polttaa. ei siinä mitään siis. itse en siedä sellaista kirpeyttä eikä se edes maistu enää tupakalta. punaset on sen verran maukkaampia että poltan/poltin nykyään niitä mut ei nekään enää maistu miltään, liian mautonta, se on yks syy lakkoon. siniset ei oo enää aikoihin maistunu muulle kun raikkaalle ilmalle=(

        vielä tupakoitsijoiden puolesta: vain 50% kuolee tupakan aiheuttamiin sairauksiin eli se on fifty fifty. kunhan olen osoittanut homman niin alan taas poltella todennäköisesti, ei oo terveyskään huonontunu viel...


    • R.T

      Perinteinen kent oli hyvää,varmaan tykkkäsi miehet ja naiset.Tätä pariviikkoa pyörinyttä "barclayta" jonka nimi muutettiin kentiksi,en ole maistanut,kun tuote näyttäisi olevan edelleen se barclay kentin nimellä.Vanhaa kentiä on kyllä vielä kaupan,j se on hyvää.

    • Höppänä

      Jonkun mittapuun mukaan myös mentholit mielletään naisten röökeiksi mutta näkyy mentholit maistuvat raavaillekin miehille ja mitäs sitten, maittaahan punaiset röökit vastaavasti myös upeille Naisellisille naisille.

      Vanha Kent saattaa vaikuttaa naiselliselle kokovalkoisella olemuksellaan ja kivalta se nimenoman NAISEN käpälissä näyttääkin mutta ei ainakaan askin kylkeen ole painettu muita rajoituksia kuin ikä. Ei mitään "vain naisille" vai tarviinko PAKSUT rillit??????

      Itsekin huomannut Kentin poikkeuksellisen hyvän maun, vaikka kevytsavukkeita aktiivisesti väistelenkin. Anna palaa vaan jos kerran maistuu. Parempi se on polttaa sitä mikä maistuu kuin sitä kaameaa katkua mikä tuskin maistuu kenellekään...

      Naisille on ihan omiakin röökejä, niitä ohuita pitkiä pillejä. Siinä se raja mun mittapuun mukaan menee: miehen EI sovi kajota! Vaikka tuskin askin kylkeen sukupuoleen liittyviä rajoituksia on painettu...

      • nikorettetar

        SIis onko niitä ohuita tupakkeja edelleen jossain myytävänä? Muistan "nuoruudessa" niitä tuli vedettyä en muista tosin nimeä. Kenttiä myös polttelin alkuaikoina kun opettelin tupakan saloihin hehee mikä sanamuoto. Ennenkuin lopetin (15.päivää sitten) polttelin sinistä Smarttia tai sinistä L&M.

        Miksikä lopetin: syy oli se että tupakka hallitsi liikaa tekemisiäni. Mitään ei voinut tehdä ilman että kävi ensin tupakalla tai piti miettiä missä ja milloin polttaa seuraavan. Nyt ei määrää röökit tekemisiäni. Ihanaa huomata että on saanut otteen niskasta eikä ole sortunut siihen kääröön.


      • fiat-jeps
        nikorettetar kirjoitti:

        SIis onko niitä ohuita tupakkeja edelleen jossain myytävänä? Muistan "nuoruudessa" niitä tuli vedettyä en muista tosin nimeä. Kenttiä myös polttelin alkuaikoina kun opettelin tupakan saloihin hehee mikä sanamuoto. Ennenkuin lopetin (15.päivää sitten) polttelin sinistä Smarttia tai sinistä L&M.

        Miksikä lopetin: syy oli se että tupakka hallitsi liikaa tekemisiäni. Mitään ei voinut tehdä ilman että kävi ensin tupakalla tai piti miettiä missä ja milloin polttaa seuraavan. Nyt ei määrää röökit tekemisiäni. Ihanaa huomata että on saanut otteen niskasta eikä ole sortunut siihen kääröön.

        vogue merkkistä ranskalaista näkyy olevan kaupan, kieltämättä mua huvitti kun raavas äijä esitteli mulle taannoin vogue askiaan jonka oli just ostanu.. eli on niitä. omaa lakkoo menny nyt 25h. saamatonta ja kitkerää on. mulla oli syy jokseenkin sama, mut en vielä ollu ihan joutunu tuohon kierteeseen, suunta oli kuitenkin se, onneks huomasin ajoissa sen ja lopettaa, toistaseks.


    • Anonyymi

      Karkaa käsistään tupakointi pitää kohtuullisesti vain yksi tai 3 savuketta pvä

    • Anonyymi

      Spedekin poltti Barclayta joka on nykyisin Kenttiä

    • Anonyymi

      On tosi hyvä

    • Anonyymi

      Olisiko tupakka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe