Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaksonen(M)ja Rapu(N)

Zara:)

onko jollain kok. kaksonen rapu suhteesta?
Olis ihan mielenkiintosta tietää..
Ollaan oltu yli 2v. yhessä,mutta ollaan molemmat TOSI mustasukkasii..miten teillä?? =D

8

1467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väritön kaksosmiehelle

      Noin yleisesti ottaen. Kaksosmies on mustasukkainen suhteen alussa kun on omistushaluinen ja hieman egoistikin...rauhoittuu kyllä iän myötä. Kaksomies kaipaa rinnallee sähäkän ja vaihtelutaitoisen naisen, joka antaa myös älyllistä vastusta miehelle. Perinteisesti Rapunaisella ei ehkä ole näitä ominasuuksia. Mutta kuten kaikki horoskooppi-ihmiset tietävät, 28 - 40 -ikävuosien välillä aurinkomerkki on ratkaiseva ja vaikuttaa kuntaas tämä kuunmerkki ja syntymähöröskooppimerkki menettävät vaikutustaan tuonne 40 ikävuosien kieppeille asti.

      • 12 vuotta takana

        Rapunainen täällä ja vähän liiankin "vaihteleva", heheh.... alku oli aika hankalaa kun ryöpsähtelin ja tunteilin ja kaksonenhan on cool kuin mikä... kaikki heistä eivät ole ollenkaan mustasukkaisia, tuntuu että on 2 lajia: hullun mustis ja ei ollenkaan. Ja itel tää viimeinen. Nykyään menee todella hyvin kun on opittu ymmärtämään toisiamme ja todella täydennetään toisiamme. Kaksosen kylmä järki pitää ravunkin paremmin maanpinnalla ja yhdessä on aina tosi hauskaa.


      • Zara:)
        12 vuotta takana kirjoitti:

        Rapunainen täällä ja vähän liiankin "vaihteleva", heheh.... alku oli aika hankalaa kun ryöpsähtelin ja tunteilin ja kaksonenhan on cool kuin mikä... kaikki heistä eivät ole ollenkaan mustasukkaisia, tuntuu että on 2 lajia: hullun mustis ja ei ollenkaan. Ja itel tää viimeinen. Nykyään menee todella hyvin kun on opittu ymmärtämään toisiamme ja todella täydennetään toisiamme. Kaksosen kylmä järki pitää ravunkin paremmin maanpinnalla ja yhdessä on aina tosi hauskaa.

        Kiitti pisristävästä kommentista!ois kiva jutella aiheesta lisää,vaikka e-mailla..?? :)
        [email protected]


    • RapuN85

      Mulla on kumppanina Kaksosmies. Ihanampaa miestä saa kyllä hakea:). Vaikeuksia meidän suhteeseen aiheuttaa oma ailahteleva käytökseni. Kaksosen on vaikeaa puhua tunteistaan ja pitää usein mykkäkoulua. Ei oikein ymmärrä tunteiden näyttämistä ja asioista kaksosmieheni kanssa on hankalaa puhua. Aika väärin sanoa, että rapunaisessa ei olisi haastetta. Minulla on päiviä, jolloin olen dominoiva ja itsepäinen. Kuumerkkini on oinas, että saattaneen johtua siitäkin;).

      • Zara:)

        pakko se on myöntää..että KAKSOS-miehet on VASTUSTAMATTOMAN ihanii..hurmaavia ja määrätietoisia,i like it! :)


      • mulla
        Zara:) kirjoitti:

        pakko se on myöntää..että KAKSOS-miehet on VASTUSTAMATTOMAN ihanii..hurmaavia ja määrätietoisia,i like it! :)

        0n kaksosmies, itse rapun ja kaikki menee ok, paitsi kun tulee vänkyy.. itse en anna periksi mut ei myöskään komeampi puolisko... ja vitsi mut ottaa päähän...kumpikaan ei anna periksi,ei sit vaikka mikä olisi... mut muuten ihanaa yhteiseloa...


      • Kaksostyttö-86

        Tämän sukupuolen edustajana kommentoisin tuota tunteista puhumista... Joskus ne tunteet on niin suuret että niitä kun lähtee jakamaan tulee aika tuhtia tekstiä. Kun kaksonen ihastuu/ rakastuu se on todella mahtava tunne jota on vaikea pidellä aloillaan.. Voisi vaikka kävellä katossa.
        Itse en muutenkaan tykkää ainakaan aluksi puhua tunteistani, kaipailuista yms. koska on narutettu niin monta kertaa ettei sitä enää viitsi. Muut vain juoksisivat karkuun, mutta eleillä ja kehon kielellä jos vain mahdollista yrittää ilmaista "kyllä minä sinusta tykkään ja paljon"...


    • Zara:)

      KOMMENTTIA!???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe