Flirttaileva vaakamies... hmmm ;)

"vanha rouva"

Olen yli kolmekymppinen neitsytnainen.. Vaakamies, jonka kanssa minulla on rutkasti silmäpeliä ja flirttiä, on minua kuusi vuotta nuorempi.. Alussa hän tuijotti häpeilemättä vartaloni kurveja, ei kääntänyt katsettaan pois vaikka tiesi minun näkevän. Aluksi katse hämmensi ja jollakin tavalla jopa nolotti. Nyt se ei enää hämmennä eikä nolota..Muutama kuukausi on ensitapaamisestamme kulunut ja olen alkanut kiinnostua tästä flirttailevasta Vaakamiehestä. Siis lähinnä fyysisellä tasolla. Vaan mitenkähän on.. Jos tämä mies haluaisi jotakin (?) ilmaisisiko hän sen minulle vai odottaisi minun tekevän aloitteen?

12

2303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanni*

      hyi!

      onko sulla heikko itsetunto kun toisen tuijotus saa vipoja aikaa? Kunnioita itseäsi.

      • ja pah

        No enhän mä sitä nyt noin tarkottanut, ei se mitään "viboja" anna, mutta tuskin voit sinäkään kieltää, että on mukava jos joku huomaa..Vai onko sinun itsetuntosi niin huono, ettet kestä toisen katsetta? Minulla on terve itsetunto ja arvostan itseäni juuri sellaisena kuin olen. Tästä ei kuitenkaan kysymyksessäni ollut kyse... :)


    • ja näin kävi

      Itsekin neitsyt-nainen. Vaakamies kiinnostui ulkoisesta olemuksesta, kaunosieluja kun ovat (hah).
      Suhde alkoi lupaavasti; jumalaisia keskusteluja, seksiä.. Mutta. Neitsyen 'rehellisyys' taisi sittenkin olla liikaa. Ensimmäinen pikku riita, ja tämä vaakamies perääntyi heti. Sen verran kokemusta on kertynyt elämässä, että ihan pikku riitoihin en anna hyvän suhteen päättyä. Joten tämä mies saa mennä.

    • Nimetön

      Ole varovainen vaakamisten kanssa! Niissä on moni lyyli saanut tuntea pettymyksen, myös fyysisesti, mutta varsinkin henkinen taso on lähellä neandertalilaista. Sen sijaan olen leijonamiesten kanssa aina saanut syvän tyydytyksen tunteen, myös henkisesti jaloina ihmisinä.

      • Oletteko tosissanne?

        Järki käteen...


      • blondikauris
        Oletteko tosissanne? kirjoitti:

        Järki käteen...

        Eiks järkeä tarvikkaan pitää päässä???


      • eräskin leidi
        blondikauris kirjoitti:

        Eiks järkeä tarvikkaan pitää päässä???

        Niin, totta se on, että nuo vaakamiehet on aina pettäneet meitä kauniimman sukupuolen edustajia. Turha näiden kokemusten jälkeen (en ole ainoa!) esittää mitään hyveellistä herrasmiestä, joita Leijonat sen sijaan on aina olleet ja Heistä meille naisille on ollut tosi paljon iloa, sekä fyysistä että henkistä. En kelpuuta enää omaan sänkykammariini (eikä tuntemani muutkaan leidit) muita kuin näitä jalomielisiä, komeita, viisaita, kyvykkäitä ja uhrautuvia Leijonia.


      • ei järki
        blondikauris kirjoitti:

        Eiks järkeä tarvikkaan pitää päässä???

        toimi siellä yläpäässä, ettei vain mene alapäähän...


      • error...
        ei järki kirjoitti:

        toimi siellä yläpäässä, ettei vain mene alapäähän...

        Järki ei voi mennä alapäähän, koska kaikki lähtee yläpäästä. Jos yläpää ei toimi, ei toimi alapääkään. Ettäs tiedät!


      • et tiennyt

        Ei neandertalilaisen älyllinen taso ollut nykyihmisen aivojen alapuolella. N. katosi, koska puhe-elimet olivat kehittymättömät. Ja puheen puuttumisesta tuskin vaakamiestä voi syyttää :)


      • leijona.a.a
        et tiennyt kirjoitti:

        Ei neandertalilaisen älyllinen taso ollut nykyihmisen aivojen alapuolella. N. katosi, koska puhe-elimet olivat kehittymättömät. Ja puheen puuttumisesta tuskin vaakamiestä voi syyttää :)

        Hehe =)) niimpä =D


    • Kahvikerma

      .....ja minä olen monesti saanut tältä palstalta melko nasevia kommentteja omista jutuista mutta nämä olivat niiiiiiin ihanan osuvia!

      Hyvä tytöt!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe