Mistä saisin tuon Harri Koskisen block-valaisimen jossa kuuluu olevan juhlavuoden kunniaksi oikein punainen johto?
Luulin löytäväni stokkalta, ei ollut. Nettimyymälöistä on loppu. Asun pääkaupunkiseudulla joten luulisi nyt jostain valaisinkaupasta löytyvän. Mutta mistä?
Block-valaisin MISTÄ?
8
12196
Vastaukset
- lampun suunnittelijaan
harrikoskinen.com -sivustolta löytyy sekä puhelinnumero että sähköpostiosoite.
- määää
en tiedä.
- Larry The Chef
Stokkalla oli ainakin 7.3 myytävänä sellainen punaisella johdolla.
- Squierrel
...siitä pitää maksaa aivan sairas hinta.
Onhan se kivan näköinen hassu pikku juttu, mutta oikeasti se on 15 (!) watin työmaaroikka kahden lasitiilen välissä.
Jumbon Stockalla näin sen *tarjouksessa* hintaan 169 euroa (=markkatonni), en katsonut piuhan väriä. Ajattelinpahan vain, että sellaisen ostajalla täytyy olla liikaa rahaa tai muuten vain nyrjähtänyt arvomaailma.
Kritiikki ei kohdistu itse tuotteeseen, se on kliffa, voisin itsekin ostaa useampiakin, jos parilla kympillä saisi. Mutta jotain on vialla sellaisessa ihmisessä, joka katsoo sen 169 euron arvoiseksi.- ei-juntti
ei näytä olevan minkäänlaista arvostusta suomalaista muotoilua kohtaan teikäläisellä. mutta teitähän tässä maassa riittää. niin kuin monessa muussa design-tuotteessa, tässäkin maksaa brändi ei materiaalit. block-valaisin on noteerattu myös maailmalla, mielestäni se on yksi suomalaisen muotoilun huipputuotteita. mene ikeaan osatamaan kahdellakympillä joku kiva valaisin, joka on taatusti valmistettu huonolla maulla, riistolla ja huonoilla materiaaleilla.
- Aidot asiat
ei-juntti kirjoitti:
ei näytä olevan minkäänlaista arvostusta suomalaista muotoilua kohtaan teikäläisellä. mutta teitähän tässä maassa riittää. niin kuin monessa muussa design-tuotteessa, tässäkin maksaa brändi ei materiaalit. block-valaisin on noteerattu myös maailmalla, mielestäni se on yksi suomalaisen muotoilun huipputuotteita. mene ikeaan osatamaan kahdellakympillä joku kiva valaisin, joka on taatusti valmistettu huonolla maulla, riistolla ja huonoilla materiaaleilla.
Niimpä. Mikään ei nykyisin saa maksaa yhtään mitään, joten halpatyövoiman maista rahdataan länsimaihin ilma-, meri- ja maateitse jatkuvana jonona lapsityövoimalla tehtyä krääsää, joka on pian helppoa ja halpaa korvata uudella rihkamalla. Ja joku vielä miettii, mistä ilmaston lämpeneminen johtuu!
- harri koskinen 129
Aidot asiat kirjoitti:
Niimpä. Mikään ei nykyisin saa maksaa yhtään mitään, joten halpatyövoiman maista rahdataan länsimaihin ilma-, meri- ja maateitse jatkuvana jonona lapsityövoimalla tehtyä krääsää, joka on pian helppoa ja halpaa korvata uudella rihkamalla. Ja joku vielä miettii, mistä ilmaston lämpeneminen johtuu!
ostostaivas myy markkinoiden halvimmalla hinnalla.
www.ostostaivas.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406