Block-valaisin MISTÄ?

etsivä löytää

Mistä saisin tuon Harri Koskisen block-valaisimen jossa kuuluu olevan juhlavuoden kunniaksi oikein punainen johto?

Luulin löytäväni stokkalta, ei ollut. Nettimyymälöistä on loppu. Asun pääkaupunkiseudulla joten luulisi nyt jostain valaisinkaupasta löytyvän. Mutta mistä?

8

12196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lampun suunnittelijaan

      harrikoskinen.com -sivustolta löytyy sekä puhelinnumero että sähköpostiosoite.

    • määää

      en tiedä.

    • Larry The Chef

      Stokkalla oli ainakin 7.3 myytävänä sellainen punaisella johdolla.

    • Squierrel

      ...siitä pitää maksaa aivan sairas hinta.

      Onhan se kivan näköinen hassu pikku juttu, mutta oikeasti se on 15 (!) watin työmaaroikka kahden lasitiilen välissä.

      Jumbon Stockalla näin sen *tarjouksessa* hintaan 169 euroa (=markkatonni), en katsonut piuhan väriä. Ajattelinpahan vain, että sellaisen ostajalla täytyy olla liikaa rahaa tai muuten vain nyrjähtänyt arvomaailma.

      Kritiikki ei kohdistu itse tuotteeseen, se on kliffa, voisin itsekin ostaa useampiakin, jos parilla kympillä saisi. Mutta jotain on vialla sellaisessa ihmisessä, joka katsoo sen 169 euron arvoiseksi.

      • ei-juntti

        ei näytä olevan minkäänlaista arvostusta suomalaista muotoilua kohtaan teikäläisellä. mutta teitähän tässä maassa riittää. niin kuin monessa muussa design-tuotteessa, tässäkin maksaa brändi ei materiaalit. block-valaisin on noteerattu myös maailmalla, mielestäni se on yksi suomalaisen muotoilun huipputuotteita. mene ikeaan osatamaan kahdellakympillä joku kiva valaisin, joka on taatusti valmistettu huonolla maulla, riistolla ja huonoilla materiaaleilla.


      • Aidot asiat
        ei-juntti kirjoitti:

        ei näytä olevan minkäänlaista arvostusta suomalaista muotoilua kohtaan teikäläisellä. mutta teitähän tässä maassa riittää. niin kuin monessa muussa design-tuotteessa, tässäkin maksaa brändi ei materiaalit. block-valaisin on noteerattu myös maailmalla, mielestäni se on yksi suomalaisen muotoilun huipputuotteita. mene ikeaan osatamaan kahdellakympillä joku kiva valaisin, joka on taatusti valmistettu huonolla maulla, riistolla ja huonoilla materiaaleilla.

        Niimpä. Mikään ei nykyisin saa maksaa yhtään mitään, joten halpatyövoiman maista rahdataan länsimaihin ilma-, meri- ja maateitse jatkuvana jonona lapsityövoimalla tehtyä krääsää, joka on pian helppoa ja halpaa korvata uudella rihkamalla. Ja joku vielä miettii, mistä ilmaston lämpeneminen johtuu!


      • harri koskinen 129
        Aidot asiat kirjoitti:

        Niimpä. Mikään ei nykyisin saa maksaa yhtään mitään, joten halpatyövoiman maista rahdataan länsimaihin ilma-, meri- ja maateitse jatkuvana jonona lapsityövoimalla tehtyä krääsää, joka on pian helppoa ja halpaa korvata uudella rihkamalla. Ja joku vielä miettii, mistä ilmaston lämpeneminen johtuu!

        ostostaivas myy markkinoiden halvimmalla hinnalla.

        www.ostostaivas.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe